Og hvad kan man sige, det er ganske udmærket SP. Dog er der følgende i vejen:
Grafikken er fuldstændig som COD4, dog med flere glitches, flere steder du får sort/hvid firkanter og flere steder du kan kigge gennem muren.
AI er slet ikke forbedret, de skyder i luften som altid.
Spillet er gennemført på max 6 timer.
Andre som har hentet spillet og prøver SP som har noget positivt at sige? - Har af gode grunde ikke prøvet MP og kommer heller ikke til det før dedikerede servers kommer.
jeg synes så at det er et rigtig godt spil altså jeg har altid spillet COD og elsker spillet og jeg synes for hver gang der er kommet et nyt spil synes jeg det er blevet bedre og bedre. det synes jeg selvfølgelig også her, men jeg ser ikke de største ændringer imellem CODMW1 eller CODMW2 . jeg synes slet ikke den nye er helt gennemført før du klare det på en 6 timer på hard. det synes jeg er ærgeligt for jeg havde sat rimelig store forventninger. spillet er dog super godt i online spillet og jeg synes det er fedt at det er gået under steam. synes også det nye er mere frit og det er fedt med de der "minigames"
tbh er det for ulækkert de har fjernet dedicated servers, men hvis de gad flytte deres fede røve og tweake IW så det virkede bare lidt, så kunne det også bruges til kampe.
SP er ret ripoff fra alle mulige serier og film imo, men filmene var gode, så spillet er også ret godt imo.
MP er nice, synes det er balanced og virker fint, der er dog nogle ting som virker lidt FOR noobfriendly..
Det er for nemt at ramme i spillet samt for mange glitches og problemer af alle slags. Jeg er faktisk enig med cyan. Det er et ripoff, ja man får den wow effekt i starten, men det er det med alt nyt. AI i SP er fucked, alt for hurtig gennemført - hard lige under 4 timer.
MP er også fyldt små irratable ting, som at man ikke kan hoppe 2 cm før han skriver, som en jvinde igennem pregnancy. etc ... samt steam parties svinger fra dag til dag hvad humør de er i
Det er for nemt at ramme i spillet samt for mange glitches og problemer af alle slags. Jeg er faktisk enig med cyan. Det er et ripoff, ja man får den wow effekt i starten, men det er det med alt nyt. AI i SP er fucked, alt for hurtig gennemført - hard lige under 4 timer.
MP er også fyldt små irratable ting, som at man ikke kan hoppe 2 cm før han skriver, som en jvinde igennem pregnancy. etc ... samt steam parties svinger fra dag til dag hvad humør de er i
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!