Vil mw2 blive en fiasko ligesom WaW blev, eller en succes i stil med mw? Eller er det for tidligt at sige noget om?
Jeg vil nemlig nødig købe spillet hvis det bliver "glemt" ligeså hurtigt som WaW :)
Online delen har nogle gode maps, men den måde serveren køre på, hvor det er en spiller, som skal hoste er noget skidt, man får mange gange en pæn del lag, samt hvis den spiller som hoster spillet, smutter så får man lige en pause inden man kan spille videre igen. Det er jo svært at spå om fremtiden, men jeg tror ikke at det bliver ret stort inden for clan verden, til en hurtig gang public spil, er det da brugbart.
MW2 er maks grineren og kan sagtens gå hen og blive et stort spil. Lige pt mangler der bare lige muligheden for at få et promod og så er jeg sikker på det nok skal være kompetativt nok til at game på et højt niveau.
Selve spillet og gameplay er der ikke rigtigt det store at sætte på. Det er kun tingene bag, dvs manglen på console, dedikeret servere osv osv der stinker lidt lige pt
Altså så vidt jeg ved er der allerede på nuværende tidspunkt en console i MW2, det eneste der skal til er at man enabler den på en eller anden måde. Der er allerede nogle der har haxxet det og lavet deres egen server med egen config, men hvordan og om det kommer for os alle ved jeg ikke.
Men det med dedikeret server må tiden vise, håber bare der bliver lagt stort nok pres på dem så de bliver nødt til det