*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

CoD4 eller CoD6 ?

Jeg sidder og har prøvet CoD6, og er helt vild med det. Men jeg har spillet cs i snart 10 år, så derfor gider jeg ikke købe et spil, hvor man bare lamer ffa, men hellere hvor vi snakker kampe, turneringer, LAN events, ligaer osv osv. Så derfor er midt spørgsmål, er det CoD4 jeg skal have fat i? eller er det CoD6 ?

Har hørt en del dårlige ting omkring CoD6 og deres valg af servere og at man selv skal hoste osv. Tror i IW vil fikse dette? så det bliver som CoD4?

Mange spørgsmål. men gider sku ikke købe det ene spil, for så at det er det andet spil der bliver spillet, hvis i forstår :)
Flere |
Dalexandro Mandag d. 14. december 2009, kl. 13:30
yodo
Mandag d. 14. december 2009, kl. 13:35
1
Hvis du vil spille på højt niveau så er det nok cod4 du skal havde fat i.

Hvis du bare vil spille public med venner og pwn noobs på public, så er det cod6 du skal ha fat i.

Der går nok noget tid før der kommer nogle "store" ændringer til cod6 (Patches, dedi servers, promods osv osv)
Dalexandro
Mandag d. 14. december 2009, kl. 13:55
2
dvs. det godt kunne ende med at cod6 bliver som cod4 online?
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Mandag d. 14. december 2009, kl. 13:56
3
Som Yodo er inde på, vil du spille på et top niveau så er det CoD4 du skal bruge din tid på.

Dog er der mulighed for kampe i mw2, samt adskellige ligaer har også taget spillet ind under sine vinger.

CoD4 bliver dog nok det mest populære af de to spil ;)
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Dalexandro
Mandag d. 14. december 2009, kl. 13:59
4
hvis vi nu tager det i forhold til cs, vil du så mene at det bliver som cod4 = 1.6 og cod6 = source. på den måde mener jeg. at cod6 kommer frem på scenen, bare først senere ?
Mandag d. 14. december 2009, kl. 15:39
6
Nu er jeg ikke tilhænger af at samligne de to spil, men umiddelbart ville mit svar være ja.

CoD4 er der hvor de store penge turneringer/lans med al sandsynlighed kommer til at være fortsat.
LennyBoy | CoDGaming.dk
Mandag d. 14. december 2009, kl. 22:23
7
Jeg synes ikke helt det er en fair sammenligning. Til dels, så er grafikken heller ikke så fantastisk meget bedre i MW2 og dels er der alle problemerne med MW2.

Så hvis MW2 skal blive stort, så tror jeg der skal ske grundliggende ændringer i spillet. Ændringer, der tillader kompetitivt gameplay.
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Mandag d. 14. december 2009, kl. 23:22
8
Enig ;)
yodo
Mandag d. 14. december 2009, kl. 15:16
5
For at være ærlig så ved jeg ikke hvad de har tænkt sig med cod6.. Men der går nok noget tid får IW gider lave noget til det.

Men jeg ville satse på cod4 hvis jeg var dig
bambi
Mandag d. 14. december 2009, kl. 23:26
9
cod4.
Vengse | CoDGaming.dk
Onsdag d. 16. december 2009, kl. 02:13
10
MW2 er jo meget ungt endnu, så det er svært at sige hvad der sker. Men pt., hvis du vil spille turneringer, LANs osv., er det CoD4 du skal have.

MW2 er et rigtigt godt spil med masser af muligheder i mapsne og gameplayet. Men før spillet får dedicated servers og mulighed for at mod'e, bliver det ikke et konkurrence spil med LANs, store konkurrencer osv.

Personligt spiller jeg MW2 lige pt. (mest fordi jeg trænger til noget nyt fremfor CoD4) og det kan godt lade sig gøre at få nogle gode klan wars ud af det. Men man kan ikke rigtigt spille mod klaner, der kommer fra lande længere væk end England, Tyskland eller Skandinavien, pga. deres lorte P2P system.
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Shade
Mandag d. 28. december 2009, kl. 16:51
14
Jo :P

Det kræver at du tilføjer 1 fra den modsatte clan til din friendslist.

Hvilket er max fail.

Sidder med 115 forskellige personer på steam jeg ikke kender :P
Anxiety Is Back For Good