*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Ny spiller på cod4 ...(4)
Call of Duty Ny i scenen i MW2(3)
Call of Duty hej er ny her :) ...(6)
Call of Duty Fremtid i scenen ...(9)
Call of Duty Lav nu nogen hold(22)
Call of Duty NpF Cod4(13)
Call of Duty Se mine hacks :D(4)
Call of Duty Klan vs Klan(14)
Call of Duty StreamX - ...(6)
Call of Duty DSRack vs Gaming 4 ...(18)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Getmore.dk Lukket ...(1)
K?b og Salg S: Mw2 account.(8)
Offtopic Husk det sjove:D ...(24)
PC Relateret Laptop til studie(15)
Offtopic Ginger dans!(10)
PC Relateret Overclocking af ...(15)
Offtopic HAPPY B-DAY ...(5)
Offtopic Super noobs!(5)
Offtopic Den skal deles (4)
Offtopic esportdanmark.dk ...(8)

Reklamer

Call of Duty » Call of Duty 4

Debat låst

Tips og råd MW2

Hej codgamingdk
Jeg har igennem de sidste mange år spillet CS & CSS, og her efter at have prøvet det nye release af COD, har jeg valgt at skifte over til det.
Jeg kunne af jer, gavede spillere! :) godt tænke mig nogen tips, i forhold til teams, kampe, speedlvling osv.
specielt! hvordan foregår en kamp i MW2? er det S&D, domination, TD eller hvad spiller man? og hvordan gør man? mIRC?

sidst men ikke mindst, er det for dumt at spille MW2? skal man nøjes med at spille COD4? har forhørt mig lidt, og det siges at multiplayer osv. fungere langt bedre i cod4? :)

på forhånd tak guys :) feel free, to comment other things than mension'd higher.
Flere |
qaw Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 10:38
Shade
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 16:29
1
Well vi spiller udelukket S&D Hardcore mode. 5on5 , 6on6. bedst af 12 runder.

Så vi må se hvordan Ligaen går da det åbenbart er Normal mode.... :(
Gaming I dag er fyldt med Clan Jumpers
Og organisation jumpers *LoL Børn*
qaw
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 16:45
2
Yeah okay, er det overhovedet muligt at finde nogen kampe, hvis man nu stablede et team op? ville man så være istand til at kunne finde nogen pracc kampe op til ligaen fx.?
Shade
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 16:54
3
Well. istarten var det svært. men fangede en masse clan leaders på public. og fik dem added til min steam. så nu spiller vi en 4-5 kampe om dagen. men min stem liste er så fuld af random folk :D
Brumme | aM
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 19:09
5
#mw2.wars
#alphaMatrix
www.alphaMatrix.dk
MarX | <(^_^)>
Torsdag d. 21. januar 2010, kl. 13:51
11
Hvis i vælger at spille hardcore mode, kan det ihvertfald godt blive svært at finde kampe. Så skal du nok ligesom Shade skriver ud og få dig nogle kontakter som du kan aftale at spille med. Hvis du derimod spiller normal mode kan du bare finde kampe på de 2 nævnte IRC channels :)

Umiddelbart er er cod4 mest brugt til seriøs gaming, hvilket skyldes den måde mw2 fungere server mæssigt. MW2 vil dog formentlig også blive brugt til seriøs gaming, så snart diverse ting bliver fixet således at man kan spille ordentlige wars.

I skrivende stund er der på de 2 mw2 channels ca. 500 på tilsammen, hvorimod der på #cod4.wars er ca. 1200 på. cod4 er altså umiddelbart størst war mæssigt.

Mvh
MarX
Redigeret: Torsdag d. 21. januar 2010 - kl. 14:04
Gozuu | Zone|
Mandag d. 8. marts 2010, kl. 13:48
14
Shade!

S&D 5on5 - best af 12 på hver side, altså (Spetznas/Opfor/Militia) og (TF141/Rangers). 24 I alt per map, 2 maps er standard.

Følg Codgaming.dk reglerne eller gå ind på www.clanbase.ggl.com (Det er standard regler lige p.t., overalt.) log in på #mw2.wars og #cod6.wars på mirc og søg matches, add på steam og få en der kan hoste(NAT TYPE:OPEN) til at hoste map med clanbase settings.

eventuelt. add mig (Gozubirger) og lad os få en match fixet på et tidspunkt, eller www.limehead.dk/zone og kontakt Stochastic omkring CW.
WizzY | CoDGaming Sektionsansvarlig
Mandag d. 8. marts 2010, kl. 13:56
15
Til din viden, så har Shade og hans klan spillet med i denne sæson af MW2 ligaen. Jeg tror godt de ved hvordan det fungere og hvor de kan finde kampe nu ;)

Derudover så bedes du venligst tjekke datoerne inden du poster!!! - Så slipper jeg eller andre admins, nemlig for at låse eller nuke flere af dine posts.
Redigeret: Mandag d. 8. marts 2010 - kl. 13:59
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Liga Admin - CoDGaming.dk/liga
Gozuu | Zone|
Mandag d. 8. marts 2010, kl. 14:30
16
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
WizzY | CoDGaming Sektionsansvarlig
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 16:55
4
Dette kan muligvis også hjælpe dig lidt på vej: http://www.codgaming.dk/forum/topic/5113#70593

Største delen af scenen spiller Normal og S&D er det største konkurence mæssige gametype. At finde kampe i MW2 svinger utrolig meget, eftersom det er lidt besværligt at sætte host osv op.

#cod6.wars er vist den største irc chan til MW2.
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Liga Admin - CoDGaming.dk/liga
KLawn | aM
Tirsdag d. 5. januar 2010, kl. 23:53
6
MW2 til FFA og COD4 til Seriøs :)
spørg selv Brumme!
Hvis alle ramte ligeså godt som mig...
så ville jeg se bedre ud!
MarcA
Lørdag d. 16. januar 2010, kl. 14:27
7
Synes nu sagtens du kan spille seriøs MW2 gaming. Sværere er det heller ikke at finde okay modstandere at spille matches med. Ellers kan man jo altid tage til LAN og game noget seriøst (; Er ihvertfald uenig med dem som siger at det kun er værd at spille FFA i MW2 - meget endda.
- Marc'A.
http://steamcommunity.com/groups/CoD-DK
Dansk CoD Community på Steam!
Shade
Onsdag d. 20. januar 2010, kl. 11:22
8
COD 4 for FFA
MW2 for de seriøse

COD 4 er jo som at dræbe kaniner med en motorsav, det kan ikke blive lettere.
PatR
Onsdag d. 20. januar 2010, kl. 13:29
9
så stop med at spille hardcore, du har tydeligvis ikke spillet på et højt niveau siden det er så let for dig.
Redigeret: Onsdag d. 20. januar 2010 - kl. 13:32
Shade
Torsdag d. 21. januar 2010, kl. 03:05
10
Lol har spillet for 57th og MhM så har spillet nok på det "høje" niveau til at sige spillet er nemt om det så er Hardcore / Normal
MarX | <(^_^)>
Torsdag d. 21. januar 2010, kl. 14:00
12
Hej Shade

Jeg undre mig lidt over, hvorfor du har valgt at spille hardcore i mw2, hvis du synes at cod4 har været for nemt? de 2 spil minder unægteligt meget om hinanden, og hardcore gør imo spillet meget lettere.

Jeg kender ikke de to nævnte claner, som du har spillet for. Kan du ikke komme med nogle titler i har opnået til den uvidende jeg?

Mvh
MarX
PatR
Onsdag d. 10. marts 2010, kl. 09:43
17
jamen det der da tydeligvis også top claner :D LAL
danny102 | Zone|
Torsdag d. 4. marts 2010, kl. 23:40
13
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2010 | Regler RSS Feeds
0.0687711238861