Hej.
Jeg synes lige at crew'et på codgaming.dk skal have lidt ros for den stigende aktivitet på sitet i form af nyheder og spotlights.
Selvom jeg ikke er en del af klanfolket og dermed scenen, så nyder jeg bestemt at læse de nyheder der bringes derfra.
Specielt er jeg meget glad for at læse om de forskellige klaner og hvem der spiller i dem. (Tour De CoD Scenen)
Nu er der godt nok ikke den voldsomme aktivitet på forum her, men jeg synes dog at kunne fornemme at tonen og stemningen er blevet noget bedre/pænere end den har været tidligere, så det er jo også bare dejligt.
Stod lige og tænkte det samme og i stedet for at lave en ny tråd bumper jeg bare den her!
Synes det er fedt med aktivitet på forum og de mange interessante nyheder der jævnligt bliver skrevet. Helt klart en kæmpe forbedring siden Lennyboy var leder.
Men kunne være endnu federe hvis folk som dagligt besøger siden kunne få flere til at deltage med på siden! Og et ønske til Codg om at få flere nyheder om de andre mindre kendte hold, fx MW2 communitiet. Mon ikke der er flere danske MW2 hold som deltager i andet end bare codg liga.
Det er vi utrolig glade for at høre :) - Det er rart, at der sættes pris på vores arbejde! Det giver lyst til at holde det hele igang :)
Helt sikkert, at det kunne være rigtig dejligt, hvis flere af dem der besøgte sitet, også deltog mere og oftere i debatten ;) - Det er dog stille og roligt ved at komme.
Helt sikkert! Vi arbejde også på det. Vi håbede dog lidt på, at der ville komme nogle dedikerede MW2 skribenter, til at dække mw2 scenen sidst vi søgte.
Keep it up Wizzy, mariNe og min dejlige Vengse :)