Hej jeg er ny her og er pænt lost når det kommer til cpu osv ;D Nå men jeg har købt MW2 på disc installeret det osv det har virket upåklageligt hvis man ser bort fra at steam er noget lo....rt ;D i søndags virkede det fint og om mandagen virkede det slet ikke ??? jeg har søgt adskellige forums prøvet at virus scanne min pc opdatere grafikkort flash player, steam er opdateret osv men mit problem er som følgende...jeg trykker på multiplayer logoet kommer ind til startsiden der hvor man kan vælge at spille options hovedmenu .... men så fryser den ?? lyden virker men jeg kan intet gøre. jeg har prøvet single player og der fryser den før den kan nå at skrive Infinityward ;/ jeg har læst her på forum at det kan hjælpe at lave sproget på steam om til engelsk det virkede så i 5 min nu fryser det igen hvis jeg endelig skulle være så heldig at komme ind til multi delen så går 5-8 min med at finde en server og hvis jeg så kommer ind i spillet så kan jeg ikke spille pga lag jeg er pænt lost og meget velkommen overfor løsninger forslag osv på forhånd tak ;D
næh vista 64 bit men jeg har faktisk fået spillet til at virke nu efter at jeg har afbrudt min internet forbindelse og resettet min router så kører det igen ;D