Kære alle deltagere ved VSA sabotage
Tak for en hyggelig lørdag. Det var rigtig sjovt og der blev spillet mange spændende (og lange) kampe. Nu kommer dagen så hvor det er knapt så sjovt.
Jeg må ærlig indrømme, at jeg er dybt skuffet over hver og en af jer der har deltaget. Igennem de sidst 10 år hvor jeg har været involveret i gaming har jeg aldrig nogensinde oplevet at ankomme til en større svinesti. Tomme flasker, pizzabakker, dåser, glas, soveunderlag, t-shirts, affald - you name it. Det ligger ud over det hele og det er super klamt og dybt respektløst af Jer!
I burde flove over jer selv sådan en flok svin!
Der skal nok blive et VSA #4, men næste gang bliver deltagergebyret dobbelt så højt for det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg skal stå med det her alene i 4-5 timer en søndag bare fordi I alle sammen er en flok egoistiske og dybt respektløse svin der ikke kan finde ud af at rydde op efter Jer selv. |
Og en stor tak til dig der har siddet ned mod køkkent og hældt Somersby ud over bordet, således at bord, tastatur m.m. er smurt ind i Somersby. Håber du havde en sjov aften...
Der skal også lyde en stor tak til de 5-6 stk. der har lånt madrasser i klubhuset og bare efterladt dem på gulvet hvor de sov...
Tak til alle jer der spillede DJ Hero og efterlod snesevis af øl dåser, cola flasker, chips m.m. i biorummet og bekræftede de værste fordomme man kan ha' om umodne teenagere og ansvarsløse voksne...
Tak til de 14 pizzaspisende der har gemt deres pizzaer forskellige steder i huset i håb om at kunne vende tilbage senere og spise videre...
Tak til alle Jer der sad og hygge i de orange sækkestole og har efterladt juice, sprutflasker, Somersby m.m. hvoraf størstedelen er væltet ud over gulvet. Det bliver dejligt nu at skulle ud til Silvan og hente en gulvrenser...