*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty Hold? :D(3)
Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

PC Relateret » Generelt

Debat l�st

Til alle deltagere ved VSA sabotage

Kære alle deltagere ved VSA sabotage

Tak for en hyggelig lørdag. Det var rigtig sjovt og der blev spillet mange spændende (og lange) kampe. Nu kommer dagen så hvor det er knapt så sjovt.

Jeg må ærlig indrømme, at jeg er dybt skuffet over hver og en af jer der har deltaget. Igennem de sidst 10 år hvor jeg har været involveret i gaming har jeg aldrig nogensinde oplevet at ankomme til en større svinesti. Tomme flasker, pizzabakker, dåser, glas, soveunderlag, t-shirts, affald - you name it. Det ligger ud over det hele og det er super klamt og dybt respektløst af Jer!

I burde flove over jer selv sådan en flok svin!

Der skal nok blive et VSA #4, men næste gang bliver deltagergebyret dobbelt så højt for det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg skal stå med det her alene i 4-5 timer en søndag bare fordi I alle sammen er en flok egoistiske og dybt respektløse svin der ikke kan finde ud af at rydde op efter Jer selv.
Flere |
Sarabande Søndag d. 31. januar 2010, kl. 13:33
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
Sarabande
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 13:56
1
En speciel stor tak til dig der har sovet midt på gulvet og lagt din madras oven i en pizzabakke, således at gulv og madras nu er smurt ind i pizza og tomatsauce. Håber du har sovet rigtig godt...

Og en stor tak til dig der har siddet ned mod køkkent og hældt Somersby ud over bordet, således at bord, tastatur m.m. er smurt ind i Somersby. Håber du havde en sjov aften...

Der skal også lyde en stor tak til de 5-6 stk. der har lånt madrasser i klubhuset og bare efterladt dem på gulvet hvor de sov...

Tak til alle jer der spillede DJ Hero og efterlod snesevis af øl dåser, cola flasker, chips m.m. i biorummet og bekræftede de værste fordomme man kan ha' om umodne teenagere og ansvarsløse voksne...

Tak til de 14 pizzaspisende der har gemt deres pizzaer forskellige steder i huset i håb om at kunne vende tilbage senere og spise videre...

Tak til alle Jer der sad og hygge i de orange sækkestole og har efterladt juice, sprutflasker, Somersby m.m. hvoraf størstedelen er væltet ud over gulvet. Det bliver dejligt nu at skulle ud til Silvan og hente en gulvrenser...
Sarabande
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 14:13
2
Yes færdig med at rydde bord 1, 2 og 3 i det store rum. Det blev til 23 dåser, 17 flasker, 11 pizzabakker, en sok, en grå t-shirt, 3 poser chips og lokumsrulle...

Nu klar til at afmontere alt udstyr, så der kan rengøres med klud, sæbe og vand...
Guana | CKRAS
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 18:08
3
Det lyder som om der har været gang i den.
Alle fordomme om gamere er vidst indfriet :>
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Sarabande
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 19:01
4
Kl. 13:37 påbegyndtes oprydning og rengøring af huset. Kl. 16.00 kom der assistance til fra vores yngre medlemmer og vi har nu kæmpet os igennem det store rum og snart bootcamp. Nu er klokken 19.00 og huset begynder så småt at ligne sig selv igen...
aRNOLDIZER/mariNe
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 19:07
5
Holy fuck
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
PatR
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 19:29
6
:D
Jacks0n | CoDGaming.dk
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 20:09
7
wow som vi siger i Randers : Det SEJLER!
Men alligevel nice i vælger at starte 13:37 ;)
Sarabande
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 22:55
9
Ja LEET people - yours truly ^^
cYan
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 22:29
8
Det skete også til sidste event? :) - Mindes ihvertfald en ligende tråd fra engang...
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Sarabande
Søndag d. 31. januar 2010, kl. 22:57
10
Det må være alderen der gør at jeg intet husker og kaster mig ud i samme sindsoprivende udfordring gang på gang - eller også er det håbet om at folk rent faktisk KAN finde ud af at opføre sig blot en smule ansvarsbevidste... O_o

PS: Opgav at tælle flasker og dåser efter at ha' fyldt 2 sorte sække... Affald endte med at udgøre en fyldt grøn container + 5 fyldte sorte sække der nu står ved siden af...
Vengse | CoDGaming.dk
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 11:56
11
Stakkels Jens. :'(

Jens, næste år må du alliere med nogen af dem der bor tæt på. Så de bliver og hjælper med at rydde op. Er sgu for dårligt at du må stå med det selv. Måske du lige skal minde folk om at hjælpe til med at rydde op i løbet af arragementet, kan være det kunne lette det lidt?
En anden ting. Til næste år vil jeg forslå at mus, headset og tastaturer, der tilhører huset, bliver fjernet fra computerne. Så kan folk der ikke selv har med komme og låne et set og have ansvaret for det. I stedet for at de ligger og flyder og bliver kastet på gulvet osv.

Anyways...super sjovt arrangement. Fede folk (både på den ene og den anden måde. :) ).
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Guana | CKRAS
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 14:42
12
For dem der kommer fra Jylland kan ikke lige rydde op efter sig selv + give en hånd med dagen efter inden de kører hjem til mørket :D? gege
Vengse | CoDGaming.dk
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 18:56
16
Hvis kloge Guano lige læser igen, kan han se at det med Jylland kun havde noget med sidste dag at gøre. Og det er af den simple grund at der er over 4 timer i hjem bil. Derfor synes jeg det er fair nok at det er dem der bor tæt på der hjælper med at ryde op den sidste dag. Dette burde jo heller ikke være en stor opgave hvis alle ryder op efter sig selv løbende igennem arrangementet. Alle kan rydde op efter sig selv, men hvis ikke de bliver gjort opmæksom på det, gør folk det ikke. Det er jo bevist.

Guana | CKRAS
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:03
18
Jeg har udemærket læst det, Hr., men jeg forstå stadig ikke, hvorfor folk fra Jylland ikke kan rydde op en time eller to formiddagen efter, inden de kører hjem, hvis stedet ligner lort og de har været med til at lorte det til :>
bambi
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:31
22
ja vi skulle nå et tog :)
RalF
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:33
23
tog 6 timer og 15 mins for mit vedkommende, +2 timers oprydning = en arbejdsdag syntes du forlanger lige rigeligt ?

ville være noget lettere bare at fjerne sine dåser/pizzabakker når man er færdig?
Guana | CKRAS
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:57
25
Øh ja, hvis alle blot ryddede op efter sig selv ville det jo netop ikke tage særlig lang tid, men det har I jo tydeligvis ikke gjort, vel? :>
RalF
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 22:31
26
Efter jens statement nej?

men vil da mene vi har smidt de dåser vi har drukket ud, og den pizza bakke det blev til :)
aRNOLDIZER/mariNe
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:01
30
Hvorfor føler du dig truffet?
I er totalt i defense mode jer jyder..
Ligger der mon noget bag?!
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:52
38
Easy guys - der stod sgu' Jylland og Sjælland på alt det affald der var...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 00:01
42
Tror ikke det så meget er det Marine, men hvis det var dig selv der skulle køre 4-6 timer i bil så har du ikke lige lyst til først at være hjemme kl lort, efter et lan, nogle har måske lyst til at se sine forældre/familie, eller bare få en masse søvn
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:41
82
Var nu også mest ment som en joke:D
Men jeg failede, havde glemt at sarkasme ikke virkede online:D
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 16:29
85
Hellere ironi, eller så skrive at der er brugt sarkasme :D
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:45
24
Enig i at alle burde rydde op løbende - så er der kun rengøring og det er til at leve med, men det er dræberen at bruge 2-3 timer på bare at rydde op...

Jeg gjorde til orientering opmærksom på flere gange i løbet af eftermiddagen og aftenen, at folk skulle rydde op efter sig, men det er lidt svært at være "bussemand" og holde øje når jeg også selv skal spille.
aRNOLDIZER/mariNe
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 19:52
17
Mit foreslag ville seriøst være for at komme det til livs sådan her:

At man simpelthen kl 15.00 kl 19.00 og kl 00.00 laver man en oprydning hvor man tager 10-15 minutter hvor folk ryder DERES BORD + DE TING DE HAR BRUGT op, og smider det ud i skraldespanden med det samme.

Ergo så burde det ikke være SÅ slemt igen med oprydningen, med mindre folk er nogle bøsser og vælger at skride om morgenen uden at rydde op efter sig selv
Guana | CKRAS
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:13
19
+1
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:27
20
Godt forslag, men ville det ikke være bedre om folk ryddede op efter sig selv løbende? Det gør mange af vores andre gæster.

Jeg overvejer at næste gang så bliver det:

a) dobbelt op på deltagergebyr (dvs. 200 kr.).

eller

b) et depositum pr. hold på f.eks. 300 kr. Holdkaptajn sikrer at man rydder op løbende og ligner huset l... søndag kl. 10.00 så hjælper vedkommende med at rydde op eller depositum ryger.

Det var seriøst vildt vildt vildt i søndags. Har aldrig set noget lignende før. Det slår de vildeste arrangementer ever. Der var VIRKELIG tale om seriøs SABOTAGE!! O_o
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 22:42
28
Syntes sku det er ærgeligt hvis prisen steg. Især for os fra jylland, da turen i sig selv er dyr nok og lang. Dog er det ikke mindre end forståeligt og fair.

Syntes sku det er virkelig virkelig ringe af os, at vi ikke har bare nogen form for normal moral eller pli. Og ikke mindst syntes jeg det er stor mangel på respekt overfor Jens og en virkelig elendig måde at sige "tak" for at han gad tage tid og initaitiv til at planlægge og afholde eventet. Husk nu at ryde op efter jer selv, næste gang!

Derudover så jeg iøvrigt også folk, der bare hev sin ting ud af computeren så snart de var færdig med at spille, uden at lukke spillet ned og for den sags skyld pc'en. Det er sku også lidt for ringe!

Syntes det er fedt du alligevel vil afholde et nyt event på et senere tidspunkt Jens, tiltrods for denne kæmpe "let down" fra de deltagende gæster.

Godt forslag Vengse mht til "udlejning" af udstyr. Så er der måske også mindre chance for at folk render rundt og "låner" andre folks mus osv... Som både Lucifor og jeg oplevede.
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:44
31
Selvfølgelig skal vi ha' et event igen. Vi har det jo skide sjovt :-) Nu skal vi bare ha' folk til at tage sig sammen og rydde op efter sig selv, så det også er sjovt for mig og vores mange medlemmer der gerne vil bruge huset dagen efter ;-)
Toast
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:54
39
Jeg tror problemet ligger i at det ikke er blevet sagt "højt" på samme måde som du gjorde med velkomsten...
- Tror bare at hvis du lige har været rundt og sige det så har det ikke været lige så kosekvent, så næstegang er det bare som marine så pænt siger, så må der råbes op så man er sikker på at alle høre det og alle har forstået det, og det kan ikke siges nok..
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 03:13
50
Det burde bare ikke være nødvendigt at sige det højt. Folk burde gøre det af sig selv...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:36
68
Så som du selv siger så er aldersgrænsen ikke lige det man havde ønsket, og så regner du med at dem der er 16- af ren sund fornuft burde rydde op efter sig selv,

Jeg er skam ikke bange for at indrømme at jeg først er begyndt at rydde op "af mig selv" efter jeg er flyttet hjemmefra ;)
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:25
54
Som Jens siger... Det burde ikke være nødvendigt. Folk smider jo heller ikke omkring sig derhjemme ;)
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:50
72
Tro mig, jeg gjorde fandme da jeg boede hjemme, det kaldes at "udnytte de gamle" xD
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:24
53
Helt enig! Det har vi ;)
aRNOLDIZER/mariNe
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:00
29
Det er jo det som er problemet, der er nogle folk der ryder op efter sig selv (inkl. mig).
Dog er det utroligt nemt at sige at man rydder op efter sig selv, og bare lade lortet være.

Derfor tror jeg at det ville være for nemt at sige "jamen jeg rydder op efter mig selv".

Der skal være hård konsekvens, jeg vil gerne være boogy man hvis det er og sige at nu drenge, INDSTIL KAMPENE, DER SKAL SHINES OG GULVET SKAL VASKES
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:45
32
YOU'RE THE MAN!! :-)
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:26
55
Syntes det er en fin idé mariNe med at lige have nogle pauser i løbet af lørdagen, hvor vi lige får ryddet op i fællesskab.
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 00:04
43
Som Wizzy så pænt siger, vil det kun være negativt at sætte gebyret op da der dermed vil kommer meget få mennesker...

- Men Marines idé burde kunne gøre det ;D
cYan
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 14:58
13
Tag dog ansvar og sig det var jer og send en flaske rødvin til Jens som tak for oprydningen :D
Redigeret: Mandag d. 1. februar 2010 - kl. 14:58
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 21:27
21
Mmmm rødvin ville være godt =)
Toast
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:48
34
Så skal du jo skrive hvor du bor xD ;D
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:51
37
Bare send den til klubhuset :-)

Roskilde eSport
Rabalderstræde 1
4000 Roskilde

Er glad for en god Malbec vin :-)
Toast
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:56
41
Jeg sender et eller andet spændende fra Rema 1000 xD :P
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 03:12
49
Lyder godt bare det ikke er frysepizza :-D
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:17
64
Haha xD

Det bliver nok noget "spændende/anderledes" xD
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 12:36
bambi
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 15:19
14
jeg vil gerne sige undskyld for den pizza bakke der stod nede i hjørnet ved døren :(

Redigeret: Mandag d. 1. februar 2010 - kl. 15:20
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 00:04
44
Ja, du sviner bare hele tiden xD <3
Hunden | pwnies
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 15:49
15
Betalingen må da næsten være alt det gratis pizza som jens fik om søndagen? mhh kold pizza...

men man kan vel ikke forvente andet fra folk der aldrig har boet for dem selv, og derfor ingen ansvarsfølelse har... fail
Redigeret: Mandag d. 1. februar 2010 - kl. 15:49
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 22:33
27
Sikke en dum kommentar Hunden...
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:48
35
Man skal kende Hunden - synes det var god tør sarkastisk humor, som man kender det bedst fra Hunden :-)
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 10:35
60
Men jeg forstår bare ikke hvordan en gammel cod ræv som wizzy ikke kender en gammel cod ræv som hunden ?! :D Men det er godt at den ældste cod ræv kender ham ;P
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 10:59
62
Hehe ro på Mulle :) - Sarkasme er ikke altid lige let at fange på tekst ;)
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 11:23
63
Hehe, I know, men Jens fik det næsten til at lyde som om du var en newcomer :D
Toast
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:47
33
Hva f*ck mener du med at folk der var der ikke har boet alene selv ?
Har du spurgt alle der var med eller, jeg er ivertifald ikke blevet spurgt af nogen,

Magen til krænkelse af de "små" skal man da lede længe efter...
Sarabande
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:49
36
Altså han har jo ikke ramt helt ved siden af... ;-)
Toast
Mandag d. 1. februar 2010, kl. 23:55
40
Nu kan jeg da sige mange der ikke boede hjemme, inklusiv mig selv ;D - Så synes stadig det er forkert at komme frem med sådan en gang mundlort, uden han selv var der...
Hunden | pwnies
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 00:50
45
Har selv boet i en svinesti første gang jeg flyttede i lejlighed, og derefter lærte jeg ligesom hvad det betød at gøre rent efter sig!!

Men intet er jo møntet på dig specifikt, som sagt var jeg der jo slet ikke :P

Men skulle nok have tilføjet en smiley eller to, det kunne godt misforstås som et seriøst indlæg, sorry
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 00:51
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:27
56
Hehe np vovse ;)
Lucifor
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 01:09
46
Undskyld jeg siger det Jens........ Men nu efterlod du selv 2flasker på din plads da du kørte hjem om natten(og det ved jeg faktisk pga. jeg brugte den computer du sad ved om natten). så er vi begyndt!!

Hvorfor er det nu lige du skriver den her post til alle som var til lanet/eventet!?! var det ikke Roskilde medlemmer(de små børn som spillede med i 3v3 sabo) som løb rundt og kastede med chips!?! JOV det var det!!!!!!!!!!

Og ville det ikke vare en ide at du selv blev, i stedet for at tage hjem om natten? - så du evt. kunne sige til folk, før de gik i seng at de skulle ryde op... Jeg så en del som var igang med at ryde op før de gik i seng/eller før de kørte(både vengse og hans gutter,xpn,wizzy og mig(og en masse flere)

Og ang. om at du selv blev der. skrev du:" I burde flove over jer selv sådan en flok svin!" så brude du vel også selv være flov over at du ikke viser ansvarlighed, og blive om natten(her tænker jeg på alle de børn/unge under 18 som var til eventet som ingen holde øje med, Og ja vi var andre over 18 tilstede men det er/var ikke vores job.

TIL alle andre lan´s er der den sammen mængde skrald/flask og andet lort pr. deltager, og hvad sker der for du gider tælle pizzabakker. - Og til sidst vil jeg bare pointere at jeg har fået mig forhørt at efter GP lan blev der brugt ydligere 25.000 kr. på rengøring/veligholdelse.

Og de 4200kr du/roskilde fik i indtægt ved lanet må man da sige er en god timeløn 4200/4 timer = 1050kr for at ryde op pr. time

Men anyways tak til toast,molle,Xpn,niklas,marine,piika,vengse og de andre fra jylland for et fedt lan.

Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 01:20
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 01:18
47
+1 for ærlig udmelding
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 03:11
48
Fair nok at du er totalt uenig i at jeg brokker mig over at folk har været nogle svin i lørdags, det er du i din gode ret til, men at du skal angribe mig personligt for at være uansvarlig, gå tidligt hjem og selv at svine - hvor kommer det lige fra?

Jeg ved ikke om du har misforstået mit indlæg, men min pointe er at huset blev efterladt sønderbombet i en stand jeg aldrig nogensinde har oplevet det før og det vil jeg mene at jeg er i min gode ret til at udtrykke dyb foragt overfor. Det er ikke personspecifikt, men kollektiv, da alle der var i huset har bidraget.

Nej der er ingen der har bedt mig om at holde det her arrangement, det gør jeg af fri vilje fordi jeg synes det er sjovt og fordi jeg godt kan li' at være sammen med communitiet og gøre noget for communitiet. Men hvor sjovt er det lige at bruge en hel weekend (min fritid!) på at alle kan hygge og så i sidste ende er der ikke en eneste der tænker over at nogen skal rydde op bagefter? Hvor fedt er det lige at stå og tørre pizza af madrasser og hvad ved jeg og så skal jeg ovenikøbet også blive svinet til efterfølgende?!

At Roskilde eSport modtager betaling for arrangementet eller ej berettiger ikke folk til at være totalt respektløse og smadre huset. Roskilde eSport fik 3.300 kr. for arrangementet der var gratis for medlemmer. Alene EL sådan en weekend er knap 1.000 kr. Hertil kommer toiletpapir, vand, oprydning, slitage, bortkommet udstyr, ødelagte madrasser m.m. Bemærk det er foreningen der får pengene og ikke mig! Jeg og andre medlemmer har arbejdet gratis så foreningen kunne tjene 2.300 kr. for sådan er vi i Roskilde eSport.

Det er korrekt at jeg tog hjem kl. 1.00 om natten fordi jeg var træt og gerne ville være frisk til oprydningen dagen efter. Jeg er trods alt 35 år og ikke 24/7 gameren der kan sidde oppe hele natten. Da jeg tog hjem var alle over 15 år, hvilket jeg vil mene er en acceptabel alder for at være i huset i selskab med andre voksne. Men hvad er det lige det har med emnet at gøre og hvorfor skal jeg pludselig angribes personligt for at være uansvarlig? Jeg troede vi havde et arrangement der var bygget på venskab og tillid, hvor vi skulle have det hyggeligt og sjovt? Det har du tydeligvis misforstået et eller andet sted mellem lørdag aften og nu?

GG Luci...

PS: De kære unge medlemmer du omtaler brugte 4 timer af deres søndag sammen med mig på at rydde op og sågar rense toiletter og skraldespande. Vi fandt ingen chips på gulvet - dem var der nok en glad gamer der havde spist i søvne i løbet af natten...

PPS: Jeg drak ikke af flasker, jeg drak to Cult dåser i løbet af lørdagen...

PPPS: Når man går og rydder op så gælder det om at holde moralen højt og bare slå hjernen fra. Så hjælper det at tælle dåser, pizzabakker og andet møg...

PPPPS: Kom igen til næste VSA Sabotage, så lærer du mig (og min humor) bedre at kende og så kan du jo passende samtidig hjælpe mig med at rydde op og få syn for sagen ;-)
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 04:51
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:48
71
Vi er også allesammen glade for at du har afholdt det her event, og det var mega fun, jeg tror bare at Luci er en af mange der synes at det går ned i alt for mange detaljer...

Du skriver bl.a. hvor mange flasker osv. du finder, og det er ligsom at gå lidt over stregen, efter min mening,
Du snakker om udgifter og indrager toiletpapir... Jeg skal nok sende en pakke toiletpapir, så behøver du ikke tænke på det ;)

Du skal heller ikke tage det så tungt, det er bare det at du som du siger, siger det til alle, bl.a. også dem der har ryddet op efter sig selv og de kan hurtigt føle sig truffet...

Men som sagt til kbjd, så de få voksne der var der var enten halv beruset, eller mega trætte, og der har man ikke lige evnerne hvis der sker noget akut...

Jeg tror bare du skulle have lavet tråden når du var færdig, skrive det var for dårligt, og ikke alle de helt små detaljer...

Men jeg takker skam for et fun lan og glæder mig til næste gang... :)
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 13:50
74
Detaljerne var for at informere folk om hvor voldsomt det egentlig var. Det forsøgte jeg at gøre med et gran sarkastisk humor...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 13:58
75
Glæder mig til at forstå den ;)
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 16:29
86
Jeg forstod godt din humor, og fik også lige et par grin over 2 af dem :D.
Men tak fordi du gad at rydde op, forstår ikke hvorfor du får så meget flame.
Team Infused
#Vita-Nova
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 03:17
51
Synes egentligt dit indlæg er dybt latterligt...
kbjd
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:18
52
Meget LOL du angriber Sarabande på den måde. Han beder såmænd bare om mere ansvarlighed.

Det er ikke Sarabandes ansvar at tage sig af de yngre personer, der er til stede ved at LAN. Klart skal der være opsyn, men han efterlod jo ikke "børnene" i en ulvehule, men sammen med andre voksne. Som en af "de voksne" burde du kunne tage et avsvar overfor de yngre til LAN'et. Det er jo tydeligt, det er noget, du har tænkt over.

Fedt nok du tror overskuddet fra det her LAN går til Sarabande. Det er sgu nok en lille indikation på at du skulle have gjort dit hjemmearbejde ordenligt, og læst op på hvad betalingen til LAN'et egentlig gik til.

Du kan under ingen omstændigheder sammeligne rengøring/oprydning fra GP LAN med et "privat" sabo LAN i Roskildes klubhus. Har du 1000 personer samlet til en fest, regner du med der vil blive svinet og tillægger et vist antal timer og kr. til rengøring/vedligeholdelse. Har man 20 til fest tillægger man gæsterne et ansvar for egen oprydning.

Sig dog TAK til Sarabande og de andre, der brugte deres dag på at rydde op efter "dig" og de andre. Hav det i hovedet næste gang du tager til et LAN.

En skam du skal overfuses på den måde Sarabande. Jeg er sikker på, du ved, det er ren show for galleriet :D

Venlig hilsen
kbjd
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:32
58
Well said ;)
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:28
65
Haha, årets mest ligegyldige indlæg ^_^

Kan ikke lige se hvordan du ligepludselig har din ret til at komme ind i billedet når du ikke engang var med...

Og jo, han efterlod børnene ved de "få voksne" som nu var der, som også havde fået noget at drikke, og som ikke kunne have gjort meget hvis der opstod problemer...

At han ikke har læst sig frem til at hvem der får hvad, betyder jo bare at han har en lille smule mere liv end du har...

Man kan da sammenligne hvad man nu end har lyst til, et lan er et lan, om man er 50 eller 200 er da fuldstændig ligegyldigt... Pointen i det er at han er sur over at det kommer til at koste så meget...

Hvorfor er det så lige "du" begynder at lave personlige angreb på Luci når han på intet tidspunkt har lavet personlige angreb på dig ?
Som du kan se har Jens været gammel nok til at forsvare sig selv, og så behøver en lille pige ikke hjælpe...
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:31
67
Hvorfor er skinky pludselig så sur? :D
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:38
69
Ingen sure miner her o.O :D
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 13:44
73
Der var ingen børn efter kl. 1.00!! Alle var over 15 år, hvilket jeg vil betragte som værende ung og i stand til at tage vare om sig selv. Jeg kan stadig ikke se hvad det har med emnet at gøre? Hvis der bliver kørt mere i det, så tager jeg konsekvensen og så lukker festen kl. 22.00 næste gang hvor alle ryger ud!!
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:28
79
Jeg kunne sgu ikke tage vare på mig selv da jeg var 15. :P Men ja som du siger er det totalt irellevant hvorvidt der var børn/unge der eller ej. Når det er sagt vil jeg da også lige pointere at jeg synes du var meget ansvarsfuld og for den sags skyld også meget pædagogisk. F.eks. da den ene af de små havde fået lov at blive der længere, hvis han kunne følges med nogle af de andre hjem. Totalt pædagogJens der. :)

Det var et totalt sjovt event (på trods af at vi ikke vandt over VSA og BangBros...totalt nederen) og håber da virkelig, at jeg får mulighed for at komme med til det igen.

Og jeg vil gerne love løbende at rydde endnu mere op til næste event. ;)
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:29
57
Syntes heller ikke der er nogen grund til at begynde at køre på Jens.

Uanset om Junior spillerne var der eller ej, og hvor rodet, indtægterne siger osv, så burde vi andre ældre jo være ansvarlig nok til at se efter hinanden og de omgivelser vi er i. Også om det er vores job eller ej. Vi passer sku på hinanden, som vi gerne selv ville have folk skulle passe på os.
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 08:30
kbjd
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 08:48
59
Nemlig ja:D
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:29
66
Du ved jo hvordan jeg vil have du behandler mig <3 ;D "grrr" xD
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 12:43
70
rauwww :D
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 10:48
61
Tror du skal gå i seng nu, Luci -.-'
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:21
78
Så så Luci...der ingen grund til at blive pigesur over Jens' tråd. Kan sgu godt forstå han var træt af at så alene i det og rydde op. Ville jeg fandme også have været hvis det var mig.

Men jeg ville nok inden LAN'et have hevet fat i et par stykke og fået dem til at hjælpe med at rydde op. Evt halvere prisen på LAN'et for dem, så der også er en lille gulerod.
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:29
80
God idé med et oprydningscrew der deltager gratis =)
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:31
81
Jep...jeg betaler sgu gerne en 50'er mere for at andre kan være oprydningscrew og være med gratis. :)
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:41
83
Jeg melder mig allerede nu ! :D
- Kan også være "privat" ^^
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 14:44
76
Ellers må jeg jo finde på en præmie som "VSA Sabotage's mest velopdragene gamer" :-D
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 14:55
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 15:17
77
hehe, det var sgu en god idé Jens. :D
RalF
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 16:03
84
puha jeg skulle jo så nødigt vinde prisen til hvert lan :/??? (;
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 16:30
87
Du ville jo vinde hvert eneste år mrs. Jens :)
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 16:39
88
Synes folk skal afslutte deres flame på Jens lige med det samme.
Jens har holdt et LAN for communitiet med hygge i førersædet og det har været vellykket og super fedt.

Det at Jens han går kl 01:00, er jo helt i orden eftersom manden er 34 og har en lang dag foran ham i morgen. Udover det burde vi andre være modne nok til at opføre os ordenligt for os selv, og siden der intet skete med de " BØRN " ( AagaarD, K1LM0, Mikkel, Hellboy ) ser jeg ingen grund til at hive det op og lave flame over det.
Vi havde det fedt med hinanden og der var ingen der rigtig var påvirket af alkoholen.

Hvis man nu lader vær med at tryface, alt på skrift vil man nemt kunne se de ting som Jens skrev har en hvis form for humor som man nemt burde opfatte.
Jeg synes bare det er for dårligt at folk flamer Jens, når han har brugt hele sin Lørdag på det og der har ingen problemer været under hele LAN'et...
Team Infused
#Vita-Nova
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 18:03
91
Så hvis han er træt fordi han er for "ældre", så er børn under 18 også for unge til at være med, medmindre de får de 8 timers søvn det siges man skal have ...

Så fordi der ikke skete noget denne gang, så gør vi det da bare en gang til ?
- "Nå Bo, der skete ikke noget da jeg sparkede til dig ?, så prøver jeg da igen"
- Forstå det nu, Der kunne være sket noget... ffs

Hva hvis man ikke kan, hva er man så ?
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 19:00
92
Vi har ofte unge i klubhuset i alderen 15 år, som har huset for sig selv, så jeg forstår ikke at du og Luci forsøger at gøre det til et problem at jeg tog hjem kl. 1.00? Jeg var f.eks. aldrig nogensinde gået hvis der havde været 12-13 årige. Så var jeg enten blevet eller havde sendt dem hjem.
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 20:36
95
Jeg forsøger skam ikke at gøre det et problem, jeg er faktisk care på om du overhovedet havde været der,

Det eneste jeg gør er at tale for de folk som ikke tør skrive sine meninger ligsom Luci gjorde, for jeg er 100 % sikker på at han ikke er den eneste...
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 21:28
96
Tør at skrive sin mening?? Om hvad?? Og siden hvornår er I blevet til talsmænd for alle andre?? Og hvad sker der med den fjendtlighed???! I forsøger at tegne et billede af en weekend jeg slet ikke kan genkende. Det var en vildt hyggelig dag med masser af action - pointen er og bliver bare den stand huset blev afleveret i var stærk kritisabel - længere er den ikke.

Jeg synes du og Luci skal lade være med at melde Jer til næste gang, hvis I er så utilfredse.
Redigeret: Tirsdag d. 2. februar 2010 - kl. 21:35
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:06
98
Om din mindre rigtige måde at smide din utilfredshed op på ved din "sarkasme"indlæg...

Tro mig, der sidder nogle "børn" og synes det samme som ikke tør skrive, har bl.a. fået 2 prv beskeder over xfire med det...

Jeg kommer næste gang og næste gang igen for jeg som alle andre synes det har været et fedt lan, og jeg kunne ikke finde nogle anden måde at få min weekend til at gå med :)
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:14
100
toast tag nu ikke det her personligt, men jeg syns at du skal stoppe den her inden du kommer i klemme et sted hvor du kommer til at gå over stregen, jeg syns ikke at det er fedt at læse hvordan at du "sviner" sarabande til på den måde som jeg opfatter det efter at have læst dine poste på den her tråd, jeg syns at det er meget dårlig opførelse af dig og at du ikke kan være det bekendt overfor manden når han har brugt MEGET af sin weekend på at rydde op (også efter dig) og at du så skal være så led bagefter du burde seriøst skamme dig, lige før at det er pineligt, og at jens tager hjem kl 1 ? er jo 100% lige meget, så vidt jeg ved står der ikke nogen steder hvor man tilmeldere sig evenetet at der vil være voksne til stede hele tiden og vis at ens forældre giver en lov til at tage afsted. har de jo stavik ansvaret for deres egne børn. det er dybt unfair at du hænger sarabande ud på den her måde over for alle andre der læser her inde,

virkelig tænk nu over hvad du skriver ( gælder alle )
#LEGACY @ Qnet -
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:22
102
Gider heller ikke mere, vi er over 100 indlæg nu ^_^
AagaarD_DK | aNimus
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:18
101
Hvem har skrevet til dig?
Fordi, AagaarD, K1LM0, Mikkel, HELLBOY, tomzen, Bambi, Aaortaa var de eneste unge!. Og vi spillede finale og nogle sov.. så kan ikke rigtig se det
Team Infused
#Vita-Nova
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:22
103
Hvis du har seriøse planer om at deltage, så forstår jeg virkelig ikke at du vælger at skrive som du gør...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:24
105
Jeg har ikke andet end seriøse planer i mit liv
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:25
106
Okay. Lige nu har jeg bare svært ved at se dig som deltager næste gang...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:29
107
Og grunden til det er ?
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:41
108
Vores events handler om venskab og er båret af frivillige - jeg har personligt svært ved at genkende den ånd og forståelse i dine indlæg.
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:47
109
Tro mig, dette er kun et par dårlige dage, på lan er jeg jo max mærkelig og kan ikke gøre en lille pige sur...
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:09
112
Det håber jeg for jeg kan slet ikke genkende den Mathias der deltog i lørdags i de indlæg herinde...
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:21
114
Jeg fanger dig lige over IRC en af dagene, hvis det er i din interesse self.
Sarabande
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:27
115
Jeg vil foretrække at du ringer til mig
LennyBoy | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 19:19
93
Er det kun Jens' der kan holde opsyn med de unge?

Jeg betragter mig selv i hvert fald som gammel nok til at kunne holde øje med dem. Jeg var ikke decideret "hyret" til det, men da jeg nok er det tætteste på at være medlem af Roskilde uden egenligt rigtigt at være det ligger det meget naturligt for mig at holde øje med sådan noget.. :)
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 20:31
94
Med du ville ikke holde øje med mig :'( ;D
RB
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 17:51
89
Lyder som om i har lavet ballade! :D
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 17:58
90
Nej, det er fordi børnene der kan klare sig selv ikke kan rydde op, eller noget i den stil, for for at klare sig selv behøver man ikke evnen til at rydde op...
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:03
97
Toast, stop med flere useless comments. Ja tak.
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:06
99
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 22:23
104
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:03
110
WOOOW this is crazy..
Her kommer man ikke til LAN for man regner med i kan holde skansen og så falder i som fluer, Garderen er ikke tilfreds :D:D

Der er vel ikke andet for end at tage vejen til Roskilde næste gang sammen med Kilo og hans Tiger Tank og så bliver folk kontrolleret inden de smutter som i mili hehe :D :D

Hmm ved ik lige om jeg burde blande mig da jeg ikke var der men gør det sq alligevel fordi jeg er fra Randers -

et depositum ville jo være fint, for så er det jo op til folk selv, men ville det ikke være nemmere at lige folde pizzabakken når den var tom og smide den i en sort sæk.. måske samle flaskerne i den pose hvor alle ens æbler (for i er vel sunde ;) ) havde været i osv :) De andre dele af debatten gider jeg ikke gå ind i for mange kender nok min holdning til det og tror bare at folk lige skal tage en dyb indånding, tælle til 10 og tænke over hvilke taster fingrene rammer på tastaturet ;)

ze love from ze Jacky ;D
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:07
111
Bjørnemorder! :P
Toast
Tirsdag d. 2. februar 2010, kl. 23:19
113
Vi tager Marines idé med fælles oprydning på 3-4 tidspunkter om lørdagen, sen fredag aften også, og så søndag formiddag ;)

- Det er jo ikke alle folk der har så mange penge jo :)
RB
Onsdag d. 3. februar 2010, kl. 01:11
116
Lol Toast... *cringe*

Onsdag d. 3. februar 2010, kl. 08:02
117
Låser tråden. Ser ikke længere noget formål eller fornuft i at forsætte denne dialog.

Alle er klar over hvad Jens efterlyser til næste event. Det kan IKKE komme bag på nogle nu!

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.402986049652