Hvordan bliver man en del af det danske MW2 community?
Hej Alle.
Jeg har investeret i MW2 og synes om det, men jeg synes der mangler noget.
Her på siden ser jeg mange der spiller MW2, men da det er en konsolport uden dedicated servere forstår jeg ikke helt hvordan man kan få et community op at køre (spille kampe etc.)
Hvordan engagerer i jer i communitiet og hvordan kan jeg blive en del af det?
Er der overhovedet noget organiseret?
Personligt er jeg lige meldt ind i 2 grupper på Steam, Gamers Warground og Dansk CoD Community, men synes ikke rigtig der sker noget:)
Håber i kan hjælpe mig lidt med mine spørgsmål:)
tror ikke rigtig du finder noget med mw2 her på siden, da største delen af alle spillere, stadig spiller cod4, da mw2 mangler mods, servere osv. men ellers kan du prøve at komme på irc. eller ind på codg vt, og søge mix derinde, , men chancen er lille
Tja, set udfra antallet af hold i ligaen, er MW2 faktisk størst.
MW2 er mindst lige så populært i DK som CoD4 er, måske enda mere. Dog er der ingen tvivl om at CoD4 er meget meget mere populært set på europæisk og internationalt plan.
Ihvertfald hvad der angår konkurencer, lans osv :)
Og derudover, er CoDG lige så meget et MW2 site, som CoD4...
CoD4 er suverænt det mest aktive spil i CoD-serien. Hvis du er interesset i at prøve at spille nogle kampe kan du altid komme ind på IRC eller Ventrilo, der er altid nogle som er klar på en kamp eller to. Info finder du til venstre her på siden.
Jeg tror også at der er en del danske MW2 claner, du kan evt. søge på "Klan søger spiller" forummet her på siden.
Der mangler noget mere MW2 her på siden, set i lyset af de mange hold der spiller det.
Vi spiller MW2 i pwnies og er vildt glade for det, da det er fantastisk spil!
Den nemmeste måde at komme ind på MW2 scenen er at finde et hold der søger spillere og som spiller i DK ligaen
der er lige en ting jeg meget gerne vil vide hvis der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem......
Det der mIRC er jeg sku ikke så god til så, derfor ville jeg gerne spørge om der var nogen der kunne skrive hvad man skal gøre for at joine det der #mw2.wars
Det kræver lidt effort fra din side at komme in på en scene. Men du kan da starte med at add nogle af de her clan leaders og eventuelt høre om try / mix.
Jo flere du har på din steam friends liste, jo større bliver din chance for at finde folk til mix osv.. du kan add mig på steam: Snauus
I kan jo bruge codgaming.dk Ventrilo
Kig min friends liste igennem og find alle de danske spillere jeg har.. der er masser af liderlige mix drenge som altid er klar på game :)
Om ikke andet kan du måske finde en klan der igennem.
GL
Redigeret: Lørdag d. 11. september 2010 - kl. 19:14
Ridin'Solo
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!