Nu er DirectX 11 lige ved døren, og forskellen er da hel klart til at se!
Men jeg har lidt svært ved at forstå hele ideen med DirectX 11's understøttelse. Egentlig er det jo bare noget software med opdateret textures? Eller er jeg gal på den?
For de nye ATI grafikkort understøtter 11, og det gør Nvidia's nye sjovt nok ikke.
Har jeg ret? Eller er Nvidia bare BIG TIME bagud i udviklingen?
Hvordan kan du sidde og sige at forskellen er nemt at se og så bagefter spørge hvad forskellen er.....
Og ja nvidia er semi bag ud da de har haft nogle problemer med for en for lav yield på fermi(deres nye high-end chip). Men FWIR så bliver deres nye kort announced den 26 marts.
Redigeret: Torsdag d. 25. februar 2010 - kl. 15:09
Fordi jeg ved havd forskellen er grafisk set, men ik teknisk.
Problemet er at jeg selv sidder med et pisse dyret ATI Radeon 4870X2 som jeg købte sidste år.
Plus jeg gerne vil ha en gamer bærbar, men problemet er at dem jeg gerne vil ha, har Nvidia's nye 300 serie grafikkort i, som netop ik understøtter DX11
"Nu er DirectX 11 lige ved døren, og forskellen er da hel klart til at se!"
Lige ved døren?
Udkom DX11 ikke i oktober sidste år?
Et andet spørgsmål som måske er mere relevant er - Hvor mange spil der pt understøtter brugen af DX11, i forhold til om det kan betale sig at smide penge efter de dyre DX11 kort der pt er på gaden.
Lige nu er det vel kun en 3-4 spil der understøttes af DX11. Det bliver nok mere aktuelt når BFBC2 kommer.
Kan os være det allerede er udkommet, what do i Know :D
Men der er jo Dirt2, plus der kommer også Crysis 2 osv osv osv, nej det er ikke kun få spil der udkommer i 2010 med DX11
Og ja nvidia er semi bag ud da de har haft nogle problemer med for en for lav yield på fermi(deres nye high-end chip). Men FWIR så bliver deres nye kort announced den 26 marts.