Til alle dem, der ikke ved det. Så er min bror jo med i X-Factor. Han hedder Daniel og var nær røget ud sidste gang.
Så derfor vil jeg gerne bede alle jer super dejlige gamere om at stemme DA til 1212 kl. 21:00 i morgen fredag, hvad enten I ser X-Factor eller ej. Jeg lover jeg gir en øl eller en sodavand til alle jeg møder til næste LAN hvis han vinder X-Factor. ;)
Skulle I få lyst til at se X-Factor. Så starter det kl. 20:00 i morgen og der vil der jo også være mulighed for at se lille "blegfede" mig heppe på min bror. Jeg er ham med det lange fedtede hår i hvid skjorte, der sidder ved siden af Daniel's (om mine) forældre. ;)
Anyways...please stem på min lillebror...DA til 1212 kl 21:00....jaaaaaaaaaa! :D
Gider ikke at se Xfactor, synes at det er lidt underligt at alle de dårlige bliver så længe imens de gode må gå. Se som f.eks. ham der Muhammed Ali der synger som en pige... Og Asian Sensation..... Total til grin... og ham gutten fra Ørum der synger med næsen.... -.-
No offence Vengse, men synes din bror synger godt så han er godkendt i forhold til visse andre.
hvordan kan du synes det er underligt? Er det ikke gået op for dig at x factor overhovedet IKKE har noget som helst med talent at gøre.. Det hele handler om underholdningsværdien og hvad folk synes der er spændende/sjovt at se.
Derfor er det hele er planlagt fra starten hvem der skal gå videre osv. Intet er over ladt til tilfældigheder. I dagen danmark er det blevet alt for nemt at blive kendt på at være en "taber" se bare Paradise....
lav nogle mere konstruktive programmer i stedet.
GG Danmark
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!