Jeg vil bare lige høre om hvor mange af jer som egentlig har tænkt jer, at komme til TLD LAN! Indtil videre er det disse hold som har meldt deres ankomst:
Team PENTIA.COD4
Hostile Faction
Wh0
VIP-Gaming
Vengse's Money Crew
Det betyder at der ihvertfald mangler 3 hold!
GOGOGO!
Så kunne jeg godt fristet til at stille samme spørgsmål angående CSS, da det højst sandsynligt vil tage hvis ikke mere, ligeså lang tid, foregår det også kun lørdag som skrevet, eller også hele weekenden, fredag deriblandt?
Var det jeg mente, jeg vil da helt sikkert mene at CSS tager længere tid end cod :-) så forstod ikke helt hvordan i vil kunne afvikle 5v5 kun lørdag, medmindre i selvfølgelig spiller single elimination hvilket jeg ikke håber?
- Derfor var mit spørgsmål om 5on5 CSS ikke også startede fredag da jeg mener det tager længere tid end cod :D
Hvis alle gør som jer og venter med at betale til de andre har betalt, er det jo klart, at ingen betaler. ;)
Så sæt igang og vær et forbillede for de andre!
Vi i infused deltager nok ikke. Siden det ikke kan svare sig at køre fra KBH til sønderjylland når præmien er så lille, at det ikke kan svare sig med benzin, bro afgifter, biletter og ophold.
Hold nu din kæft.
Det har noget at gøre med at vi har ikke nogle femte spiller pga. gevers, og det kan ikke svare os at tage til jylland når der er så få præmie penge som der er.
Vi ved ikke engang hvordan vi skal få plads til 5 computere + skærme + tasker i en bil..
Gad vide hvordan det så ud hvis det havde været mw2. Hvis man kigger på mw2 ligaen er der 18 hold tilmeldt. cod4 er der kun 7 der gennemførte.
3 hold har kun betalt. Men resten kan selvfølgelig betale i døren. Ellers ville holdene nok heller ik være tilmeldt på TLD siden. arrangørerne regner jo med de kommer og ville da være et flop hvis de ikke dukker op.
Men hvis man ser på dengang der var en post om hvor mange der var interesseret var der jo også 10 hold hvis ikke mere. Hvis alle dukker op kommer der 7.
Boomtown satser så på et andet spil !! hvorfor tænker jeg bare. Der er da nok af spillere at finde.
jeg tror det har noget at gøre med at siden ikke er blevet opdateret ofte nok, + intet svar fra admins såvidt jeg kunne se, synes det er ærgeligt men samtidigt også noget som kunne være stoppet af jer selv :)!
bla. da vip betalte og siden ikke blev opdateret prompte
Hvis de hele tiden skal tjekke om folk har betalt kan de jo ikke lave andet.. De skriver jo også at hvis man ikke står som betalt skal man bare skrive til dem. Men selfølgelig er der gået lidt for lang tid imellem der er opdateret.
Tror bare at interessen er for lille. Folk skriver tit de håber på flere cod4 lans. Men når der endelig er nogen er der ik rigtig opbakning fra de danske claner / teams til det.
Lige netop TLD synes jeg da har okay præmier for et lille dansk Lan.
har også noget at gøre med hvad folk forventer af dem selv imo er det spild af penge hvis du kommer som med+ hold og vil have førstepladsen og aldrig har spillet på det niveau. ergo skal folk tage det som et hygge lan desværre er der ikke mange der kan det :)! men ja det er et ringe opbud og det var præcis det samme med slap i 08
En lidt nedern tidsplan der. Regner også med at vi skal spille mere end at den kan blive færdig på en fredag aften? :x
Jannik skrev:
TLD_Jannik
Onsdag d. 10. marts 2010, kl. 17:24 - 19
nej hele weekenden :)
Jeg synes lige så godt at man bare kan hygge og varme op fredag aften, så starte turneringen lørdag kl. 10 og så sætte det op, så der er en masse kampe og noget double elimination gennem hele lørdagen og så en finale kl. fx. 21. Og så fææææst bagefter ^_^
1. man kan ikke spille 2 maps, man kan spille 1 eller bot3 (bedst ud af 3) da 2 maps kan blive even
2. Så hvis man møder Infused eller Ravens til at starte med er man bare screwed o.O
3. Hvordan deler i så det op, hvordan vælger i hvor folk skal være i bracets osv.
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Det ville bare være lækkert, hvis turneringen startede en time før, så finalen var klar en time før, eller evt med forsinkelse, så man stadig kunne få noget druk og hyggeaften ud af det =)
Jannik, Jeg har lige et forslag til turneringen formlen! :)
Hvis i er smarte kunne i gøre som følgende:
Lave en Gruppe A og En Gruppe B med 4 hold i hver.
Derudover skal Ravens og Infused ikke i samme gruppe.
Dog synes jeg man skal spille 1 map i gruppen, Som bliver valgt via VETO systemet og det er Mr12 ( Dvs. først til 13 har vundet )
Efter gruppen burde top3 gå videre til bracket systemet.
I bracket systemet kan man så køre Double elimination med 2 maps og Mr12 selvfølgelig.
Hvor at mapsne også bliver valgt via VETO Systemet?
Hvad siger folk og TLD til den idé?
Alt i alt så giver det flere kampe til folk, og det bliver et hyggeligere LAN. Vi har alle computere med og kan altid spille kampe imod hinanden, så tidsplanen burde kunne holdes!. Vi får bare flere kampe
Syntes det lyder fornuftigt. Dog syntes jeg alle fra gruppen burde gå videre, da det kun er 1 map i grupperne. Så gruppespillet er hurtig overstået og det vil ikke tage meget længere med 1 ekstra kamp.
Mht. til bracket håber jeg der både kommer vinder og looser bracket. Da der formentlig "kun" er 8 hold med.
Jeg synes at det er ærgerligt at blive nr 4 og så kun få spillet 3 kampe først til 13, så hvis man evt kunne lade de to 4'ere spille om at komme i lower eller gøre noget i den stil ?
EDIT: Jeg så ikke lige Kanaljens post, men det var i den retning jeg ville :P
Nu deltager jeg ikke til lanet men vil alligevel komme med en kommentar.
Det er LANGT mere praktisk at lave et double elimination system med 8 hold istedet for 6, da der vil komme 3 videre i upperbracket plus 3 ned i lowerbracket, hvis kun 6 gik videre. Det vil skabe et noget fovirrende kampprogram ^^
Det vil stadig skabe problemer, for så vil du efter 1 runde med 4 hold i upperbracket og 2 hold i lowerbracket have 3 hold i lowerbracket, så allerede der vil der være problemer.
Knockout turneringer enten single- eller double elimination virker helt klart bedst med 4, 8, 16, 32, 64 hold osv..
Hvis man ikke har et af de tal vil der opstå problemer på et tidspunkt! :)
ja det havde jeg lidt en fornemmelse om... hehe... men der kommer jo nogen fra udlandet... så må vi se om de kan følge med os... det skal nok blive en sjov weekend....
Forhåbentlig synger den rigtig ^^ :D
EDIT: Jeg skal nok skrive en reminder nyhed i slutningen af næste uge, hvis der ikke er kommet yderligere tilmeldinger :-)