Rigtig nice spillet drenge. Synd I skulle møde Fnatic allerede i kvartfinalen og alligevel overraskede I alle. Det var så tæt på og I fortjente bare at vinde! I kan med god ro rejse hjem nu og være rigtig stolte af Jer selv - det er vi andre ihvertfald!
Ja så stort det de har præsteret. At de kom op imod fnatic gjorde sgu ikke det store, udfra hvad man kunne se på stream matchede de dem skillmæssigt, hvis jeg ikke tager meget fejl så vandt HF de fleste direkte 1on1's?
Havde HF taget dem på Crossfire, hvilket de lagde op til, så formoder jeg at 3. map ville ha' været Backlot. Havde man set fnatics ringe præstation på det map igår, ville det ha' været 50/50 om hvem der vandt den kamp imo.
Anyways super at DK igen (Ravens 2008) har et hold der kan udfordre verdens top10.
Mange tak alle sammen.
Tak fordi i støtter os, er sgu dejligt at se :-)
Lige til information:
Så planlægger vi at deltage til disse events TLD LAN i Jylland, OOF i Belgien, TEX i Danmark og ellers der hvor den europæiske / danske scene kommer.
Derudover så bootcamper vi næste weekend hjemme hos Profft. Bare for hyggens skyld og for at se demoer og analysere kampene fra CiC7 :-)
On-topic: Hvis du fodrer den Pedigree istedet for ALDI foder, så den kun laver 1 bæ, så kan du spare tid + hundelortsposer (såfremt du er en lydig borger self.).
jeg har lige købt nyt økologisk foder til den (senior blanding) fra en special forretning (319 kr. for 7 kg!), og giver den lidt mindre potioner nu, så må vi se hvor meget bæ det bliver til fremover.
Synes denne tråd har taget en lille drejning. Nu har jeg ikke hund, men passer tit mine forældres hund. Den skider pøser på størelse med små babyer og så er den MEGET forelsket i Enork og Kong (hvorfor vides ikke). ;)
Off-Topic: Satme godt spillet gutter. Glæder mig virkelig til at se mere til jer på de kommende LANS. Og håber først vi møder hinanden til finalen i TLD LAN. ;)