Hej codgaming.dk
Jeg har spillet cod4 i godt halvanden uges tid, og synes sgu egentlig det er meget sjovt. Jeg har før spillet noget forholdsvis seriøs cs, men cod4 har virkelig fanget mig.
Så har nogle forskellige spørgsmål, mest i forhold til hvordan kampe og lans afholdes.
- Hvilke perks spiller man normalt med, eller er de slået fra?
- Jeg har set forskellige demoer for ligesom at få noget indblik i spillet og scenen, og ser at der for det meste står PROMOD. Har også hørt om nogle forskellige patches, men hvilke skal man gå efter, eller er det ikke nødvendigt?
- S&D er vel det de fleste spiller, og er også det jeg finder sjovest. Dog er de fleste ffa servere HC, hvilket jeg ikke syntes er så fedt. Er HC mere udbredt end det "normale"?
- Nogle danske ffa servere, eller findes der endda et gather symstem ( 10 random mennesker der bare spiller noget mix ) ?
- Findes der nogle former for HLTV eller SourceTV som det hedder i CS, eller er det kun stream? Det er en fed måde at følge med på scenen på synes jeg.
Forventer ikke at få alle spørgsmålene besvaret, men det kunne da være rart at få lidt indblik i spillet. På forhånd tak :-) |
Ang. mix så er der en vt hvor mange sidder inde server info står over i venstre side..
Af perks bliver der kun bruge bandolier og stopping power..
Ved ikke så meget om det med HLTV