Jeg er ikke særlig meget inde på denne scene (da jeg primært spiller css) men synes det er et interessant spil og har i et stykke tid været nysgerrig om Danmark har nogle hold der kan klare sig internationalt (hvis der er en international scene endnu), hvis der er vil der så ikke være en venlig sjæl der skriver en top10-20 i dk :) ... det kan godt være der er nogle der synes at det er dumt at jeg spørger og vil gerne bede jer om ikke at flame mig :)
Jeg syntes dog, at Wh0 nok burde ligge over XLbet... De vandt jo trods alt over dem i ligaen :) Og slutter som nr 3 i denne sæson, over både Value og XLbet.
1. vip har MEGET bedere spillere ind jer
2. vip holdet har spillet sammen siden spillet udkom (de fleste af dem)
3. vip har MEGET mer sammen spillet.
Puha når der står 2 AK'er op I sniperhuset som attack, så kan man vel ikke forvente at det går forfærdeligt hurtigt. Den eneste som rushede den kamp var Molle, som ikke er på jeres hold.
Du kan ikke bruge resultatet mod os, da vi for det 1. ikke havde nogen tacs dengang, og ikke brugte andet mod wh0
- for det 2. havde vi 2 spiller der failede max mod jer fordi de ikke havde trænet det de skulle træne nok osv.
- Who = 6.
- Value = 7.
- Xl = 8.
- Og det er rent og skær fordi wh0 er bedre end de 2 andre, og Value er bedre efter de har fået fast 5. mand
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
første kamp vi havde spillet på crossfire sammen var en hurtig kamp før den imod jer, og før den kamp nåede jeg kun lige at fortælle hvad de forskellige spots hed. Om vi failede eller ej kan vi jo ikke gøre for..
Siger ikke vi er bedre end jer og har aldrig sagt det, men vi kan da godt tage en kamp en dag
Og som sagt var kampen imod Who den første kamp og det var før jeg kom på holdet, og holdet er blevet meget bedre siden, det er trods alt 10 uger siden og holdet er kommet langt på de 10 uger når man tænker på at der kun er en der har spillet cod før det..
Det var heller ikke myndet på at vi skulle spille
Men du bruger et resultat mod os, for at forklare at i er bedre end Wh0, og jeg fortæller dig bare at du ikke kan bruge det til så meget
- I er sikkert blevet bedre med tilkomsten af dig, og tacs osv. siger jeg heller ikke, men Wh0 har slået jer på papiret og er også bedre da der ikke er så meget andet at gå efter
- Brøndby tabte til HB Køge, ergo, Brøndby er dårligere
- De kan jo ikke sige at "Uhhh sidste sæson spillede vi superliga og i spillede kun 1. division, haah vi er bedre end jer" hvis du forstår ;)
Og vil meget gerne spille :D
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Nu ved jeg ikke super meget om den danske MW2 scene. Men sidste sæson af MW2 ligaen vandt BS. Så de er nok de bedste. Lige efter kommer Wh0 og 3-4 pladsen var henholdsvis iSSe og Zero. Derudover vil jeg gætte på at pwnies kommer til at vise sig i den bedste ende denne sæson (de var ikke med i sidste). Og måske også Zone, da de vandt deres første kamp mod Zero 35-13.
Tror ikke du kan satse på at finde en liste over 'top-hold' lige p.t. da MW2 scenen er lang mindre en CoD4. Muligvis om et par måneder, efter der er afholdt flere Cups/Ligaer og LAN, så er der en chance for at sætte en top 10 eller en top 5. Lige nu er det vel meget blandet, som man også kan se på at Sæson 2 ikke er opdelt efter niveau, da der er 50% nye hold I ligaen.
Men man kan vel sætte B.S.Christiansen og Wh0 på en klar top 2, da de stod stærkest I sæson 1 og i deres første kampe i sæson 2 har gjort det fremragende.
*sorry jeg besvarede dit indlæg I stedet for 'forfatteren' omgLoL.
Jeg synes at Value skal over XLBet :) Vi slog dem i Codgaming ligaen, og vi ligger kun lige få runder under dem, på trods af at vi kun har spillet 1 kamp i starten med 5 mand. Her til sidst har vi dog fået fast 5 mand igen, og nu kører teamet rigtig godt :) Så jeg vil mene vi skal over XLBet :)
Puha når der står 2 AK'er op I sniperhuset som attack, så kan man vel ikke forvente at det går forfærdeligt hurtigt. Den eneste som rushede den kamp var Molle, som ikke er på jeres hold.
Spiller for sjov, og synes det er sjovt at spille mod danske hold men når man kører skildpadde tacs og udelukkende afventer at modstanderen ikke har tålmodighed længere, så er det sgu ikke sjovt.
1. infused
2. Ravens
3. Vip
4. PENTIA
5. FurianS
6. XLbet
7. VALUE
8. team wh0 ?
9. iSSe
10. T-birds