Hvad er det bedste headsæt lige pt. tænkte på noget steelseries 5H / Sennheiser PC350 eller lign. gerne noget godt til lan :]~ Må ligge fra 600-900 behøves ikke være det dyreste.. men ellers GODT headsæt til en okay pris. ? :)
Til en lille ekstra information -> gider ikke have noget brugt
Jeg har prøvet Steelseries 5H og sammenlignet med selv et Sennheiser PC161, så er det ikke et specielt godt headset.
Jeg skal også selv til at have nyt headset og jeg overvejer at enten købe et Roccat Kave eller PC350. Hælder dog nok mest mod PC350 pt.
Noget meget vigtigt du skal huske er at have et ordentligt lydkort. At bruge bundkortlyd med f.eks. PC350 er jo decideret blasfemisk og burde afstraffes med at blive muset til døde, altså stening med computer mus. get it? ;D
Hvad mener du med det Lenny? Hvis du sammenligner i forhold til musik bliver lyden overhovedet ikke bedre med et lydkort i forhold til bundkort. Slet ikke, hvis de f.eks har coax. Hvad angår spil er det kun relevant ved spil som har directsound3d eller EAX og som understøttes af X-fi eller xmod. Dette finder du ikke ved COD.
http://connect.creativelabs.com/alchemy/Lists/Games/AllItems.aspx
Når jeg snakker om bundkort lyd, er det kun analogt. Det er ret sjældent at man oplever et headset med coax indgang :P
Og hvis der er noget jeg aldrig har oplevet, så er det et bundkort, der kan leverer god kvalitetslyd uden en totalt dåset lyd med baggrundsstøj. Derfor er jeg fortaler for at man får et ordentligt lydkort.
Jeg kan i hvert fald tydeligt huske Jens' reaktion da han hørte forskellen på klubbensbundkort lyd og x-fi xmod. "Kan jeg købe den af dig? Nu?" :)
har ikke selv spillet med xmod, men har hørt det skulle være ret nice.
Ellers så spiller jeg med Steelseries Siberia v2, med deres eget soundcar. :)
Jeg synes sq det er meget nice ;)
100% køb Sennheiser.. Efter min mening er der langt bedre lyd i deres "musik og studieheadset" dvs. ikke deres gaming headsets.. Jeg kan varmt anbefale Sennheiser HD555 og det kører PERFEKT på mit onboard lydkort, kan høre ligeså meget som mine teammates der har dyre lydkort fra Creative etc.
- StigandR
Skill is when luck becomes a habit
Snoop Dogg - AK47 now nigg* stop that..
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
PC350 er det bedste jeg har prøvet.
Kan varmt anbefale det.