*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » Scenen

Sidste indl�g

EMS NORDIC

http://www.tek-9.org/forum/call_of_duty_series-46/call_of_duty_4-13/esl_ems_nordic_qualifiers-26516.html#comment-646778

det er sku ikke godt nok at vi kun er 3 danske hold tilmeldt !

se og få fingeren ud og få jer tilmeldt!!!
Flere |
z1n0 | CKRAS Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:02
twitter.com/z1n0
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:04
1
lol... Hvad laver de danske CoD4-hold og hvorfor interesserer de sig ikke for at den danske scene skal blive bedre? Samt at deltage i en prestigefyldt og interessant turnering?

Kom nu...!
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
jubas | GFO
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:10
2
det er fordi de hold der er med er for gode så vi holder os til dk liga :D

nej vi melder os også til men har lige lidt problemer med en spiller
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:17
3
man bliver sku ikke bedre hvis man ligger og spiller dk liga

ses lige at få jer tilmeldt... deadline er midnat idag!
twitter.com/z1n0
ELITE | GFO
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:41
7
som han lige skrev var der lidt problemer med 1 spiller. Men det bliver fikset idag.

Wh0 bliver tilmeldt !
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 13:02
8
COOL BURGER!!!!111
twitter.com/z1n0
Muppet
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:17
4
der er 4 hold med zino fix topic :D
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:26
6
woooooot, da jeg checkede igår var der kun 3 hold :XXXX

n1 FuRiAnSsSSSsSS
twitter.com/z1n0
Muppet
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 14:08
9
<3<3<3
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 12:19
5
og det gælder også jer andre der tænker i ikke er gode nok til at være med..

tag en tudekiks og få jer tilmeldt! hvis i vil blive bedre som hold, så må i også udfordre jer selv lidt!

SÆT IGANG!
twitter.com/z1n0
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 14:49
10
Så kan jeg så vende den lidt om, og stille et spørgsmål og starte en lille, men meget aktuel debat.

Netop som i brokker jer over, at folk ikke vil støtte scenen, at de ikke er interesseret i at den skal vokse osv, og at i kraftigt påpeger at kun 4 hold er for "ringe" til EMS kval.

Så mangler de samme 4 hold, og nogle flere pudsigt nok i denne sæson af codg ligaen. Det skal ingen hemmelighed være, at jeg er dybt skuffet over netop de hold, ikke vælger at støtte det lokale, OG DERMED SCENEN - Ved ikke at deltage i ligaen.

Samtidig kan jeg også godt følge jer i jeres tanke gang, og de meninger i har omkring ligaen - Og det er helt fair!

Ærligt kan det ikke forventes at de mindre hold, på nogen måde gider bakke op om noget, I gerne vil - Når I ikke bakker op om noget de ANDRE gerne vil.

Skal noget støttes og bakkes op omkring - Så skal det fandme efter min mening også gå begge veje! Det er et FÆLLESSKAB!

Dermed ikke sagt, at jeg ikke er enig. Jeg håber også kraftigt på, at flere hold tilmelder sig inden fristen udløber.

Og dertil, må jeg give Zino ret! Dem der er bange for at få klø eller af anden grund ikke vil deltage, skyder sig selv i foden, samt chancen for holdene i denne sæson og fremtidige, ved ikke at deltage. Flere signups = større chancer for flere pladser i fremtidige EMS sæsoner.
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 15:03
11
Jeg tror at pointen ligger i, at vi går ind for at lade den danske scene vokse i international sammenhæng (sådan ser jeg det i hvert fald) og det gør den jo ikke i en dansk liga.

Men det går igen begge veje og derfor kan jeg selvfølgelig sagtens følge dit synspunkt og det er da både sjovt og relevant at have en national liga.

En undskyldning fra et internationalt-involveret hold kunne være, at hvis man deltager i Vita Nova kan det være svært også at få tid til DK Ligaen oven i alle de løbende turneringer, som bl.a. EMS.

Jeg står ikke for at bestemme om vi skal spille DK Liga eller ej, desværre, og jeg ønsker ikke at der skal opstå stridigheder/uenigheder blandt de større og mindre hold i Danmark -> Det ville bare være cool, hvis Danmark var lidt bedre med internationalt, når nu Sverige, Norge og Finland er så meget foran. Samtidig med at jeg går ind for en national liga <3
Gozuu
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 15:29
12
Det er da en halvslidt undskyldning at sige at man ikke har tid.

Hvis man er god nok til at spille på det internationale plan, så behøves der vel ikke samme antal timer sat af til CoDG-ligaen som hvis man kun spillede den og ikke andre som Vita-Nova? Tror de fleste har tid til at spille en enkelt kamp om ugen, og hvis man vil have de hold der spiller i CoDG-ligaen til at bakke op om nationen internationalt, må man også selv støtte op nationalt, I ligaer og lans.

Så hvis I vil se flere hold fra Danmark international, så støt op om CoDG-ligaen og lav noget PR for de forskellige turneringer man kan melde sig til, for ærlig talt så er der nok et par klaner der intet aner om EMS?

- Undrer mig faktisk over hvordan MW2-ligaen her på Codgaming.dk har flere deltagere end MW1-ligaen, da MW1 har en pænt større userbase end MW2.
Redigeret: Tirsdag d. 6. april 2010 - kl. 15:44
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:29
25
Super super positiv reply! Og jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der kan se den problem stilling, der nu engang er.

Som Gozuu siger, så syntes jeg også det er en lidt halv tandløs undskyldning, at man ikke har "tid".

Javist der er mange kampe, men så lang tid, tager en liga kamp heller ikke. Og med de ændringer vi lavede op til denne sæson, med ikke at have en fast spille dag, så gjorde vi det meget meget flexibel for holdene at arrangere og spille deres kampe. Især fordi vi tog hensyn til de deltagende hold og fremtidige hold med mange turneringer, cups og lans.
Guana | CKRAS
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 16:56
38
Ja, jeg er enig. Det er rigtig fleksibelt og en enkelt kamp på ét map tager jo ingen tid. Hvis man satte det som regel, at kampen sluttede ved først til 13 ville det måske endda være endnu mere interessant - og rundeforskellen kommer jo stadig i spil, da alle spiller til 13, og man derfor kan have fordel ved at få 8 i stedet for 7 runder :-)
aRNOLDIZER/mariNe
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 16:27
13
Hvis man så vender den endnu engang, hvorfor skulle man melde sig til en DK liga som alligevel dør ud efter 4 kampe?
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
ELITE | GFO
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 17:57
14
Men igen. Det bliver ikke bedre hvis man ikke støtter det.
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 20:21
15
det er holdets beslutning om de vil spille DK Liga eller ej. hvis de ikke har lyst eller føler de ikke har tiden til det, så kan jeg desværre heller ikke tvinge dem.. selvom jeg da synes det var fint hvis de var med.. man skal jo også støtte op om de nationale initiativer :)

edit: måske ville lidt præmier lokke nogle flere hold? :)
Redigeret: Tirsdag d. 6. april 2010 - kl. 20:22
twitter.com/z1n0
Gozuu
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 20:35
16
En halvtreller i puljen fra hvert hold addes som 1. 2. & 3. præmie! GOGO
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 21:09
18
eksempelvis :)
twitter.com/z1n0
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:21
22
Det kunne vi fint finde ud af, hvis folk ville være med til at betale 50-60 kr for at spille i en sæson, hvorved pengene går til præmier.
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:28
24
Så får du bare endnu færre hold end du har nu
- Så er det hold som Value, Wh0, XLbet og sådan nogle hopper fra for hvorfor smide penge i noget som de ingen mulighed har for at vinde
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
ELITE | GFO
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:33
27
Måske fordi man hygger sig med det.. Vi kommer da også til TLD Lan. skal man blive væk bare fordi man ikke kan vinde da ????
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:35
28
Der er forskel på lan og online ;)
ELITE | GFO
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:52
34
Bare fordi du vil ligge tæt til Lan :)

Tror ikke 50 kroner vil gøre den støre forskel. Så bliver det da bare sjovere efter min mening, da der er lidt at spille om.
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 15:01
37
Det er jo det ;)

- Jeg håber på det bedste :)
- Men frygter skam også det værste ;)
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:37
29
Tvivler på, at netop de hold ville vælge ligaen fra, bare pga af 50 kr.

Er du et 5 mands lu, så er det en 10 kr pr. mand. Er man 10, så er det en sølle 5 kr. Det kan alle hold sagtens få råd til 3-4 gange om året. Og det er jo ikke fordi vi afvikler 10 ligaer på en sæson. En sæson tager jo alligevel fra 2 til 3 månedere.

Yderlig skulle det laves attraktivt, for holdene i de lavere divisioner, ikke kun i superligaen. Således de også får noget for deres penge. En 1 plads, i 1 division, kunne jo evt. sikre dig en "gratis" sæson. Fremfor at få udbetalt 50 kr. i gevinst.

Dernæst skal det også laves sådan at økonomien på ligaen, kunne blive selvforsyende. Således at 75% af de indbetalte penge gik til præmier, mens de resterende 25% kunne bruges til bonuser, til cups eller andre ting. Derved kunne prisen over nogle sæsoner også sættes ned, og derved igen tiltrække nye og andre hold.

Mulighederne er mange, hvis folk gider ligge en halvtredser eks ;)
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:42
31
Siger heller ikke idéen er dårlig, fortalte bare hva jeg tror der vil ske hvis det blev sådan, men med god støtte skal det nok blive godt

- Håber det bedste og håber i finder en måde i kan logge de store hold tilbage ;)
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:52
33
Det beskyldte jeg dig heller ikke for, ikke at mene toast ;)

Vi vil meget gerne finde på noget, og arbejde med noget, for at lokke alle hold til ligaen. Vengse og jeg, gider dog bare ikke bruge uendelige timer på vores arbejde ugenligt og månedligt, hvis vi ikke allerede på forhånd kan føle og mærke der er en opbakning fra scenen. Det siger jo sig selv ;)

Så længe den holdning, jamen det kunne blive godt... Hvis nu bare nogle andre gad støtte... sååå kunne det da godt være, vi også.......

Den holdning og indstilling er vattet og tam at have. Det er ikke ligefrem den holdning der giver os, den store lyst til at ligge 10+ timer i projektet, udover de mange timer vi i forvejen ligger i ligaen, og codg.

Den gode støtte kunne i jo vise, ved at rent faktisk at sige... Det der lyder fandme godt! - Eller det er fandme en god idé - Det kunne vi sikkert godt tænke os osv osv... Vi vil helt sikkert deltage, hvis det blev.. sådan og sådan..... osv osv

Hvis du kan følge mig towstie ;)
Redigeret: Onsdag d. 7. april 2010 - kl. 14:52
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:57
36
Jeg forstår dig skam fuldt ud Wizzy-baben

- Og joh det er rigtig nok at et "Hvis det sker, er vi 100 % klar på at deltage" er bedre end "Øhhh, argh... Okay... Hvis nu det sker og det sker og de er med og så meget andet kan vi overveje det"

Jeg kan sige dig, at hvis du/i kommer med noget godt, lækkert, nyt, liderligt så er FurianS 110% klar på at deltage i sæson 3 om der er mange hold med eller om der er nogen tophold med er ligemeget :D

U know I <3 U :D
Holbek | MoD
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 21:41
40
I kunne kontakte sui og høre om et samarbejde mellem slap-ligaen og codgaming..
Bruge hele deres system og regler til at afvikle ligaen henover!
Du kan eventuelt kontakte mig hvis i synes om ideen, jeg har ret god kontakt til Sui - og han har før hørt om jeg vil stå for diverse on og offline ligaer..
Muppet
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 20:39
17
Dog synes jeg det er fuldkommen unødvendigt at svine os 4 hold til tbh ved at sige vi ikke støtter scenen, det gør vi dog bare internationalt, dog synes jeg du skal tænke dig lidt om er international omtale er bedre en lokal omtale?

just my opinion!

z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 21:51
19
true men hvis du undviger den nationale scene helt, så tager du også afstand fra de mellemgode hold, som jo er dem der er med til at fremme talenter, og de får derfor ingen mulighed for at udvikle sig fordi de bare ligger og roder rundt med hinanden :p
twitter.com/z1n0
Muppet
Tirsdag d. 6. april 2010, kl. 22:33
20
enig men hvis der ikke er backup for de hold som giver mit modstand er der jo ikke noget i at vinde stort hver gang!
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:54
35
Så enig, som jeg kan blive Zino :)

Og har de ingen national chance for at udvikle sig, har de heller ingen international chance. Og ej heller nivauet eller erfaringen til det.

Vores scene, kan ganske simplet samlignes med vores Superliga i fodbold. Vi udvikler nationalt og fremmer talenterne. Vi deltager int. og ikke mindst sælger vi talenter til bedre og større hold uden for grænsen. Derved højnes nvieaut, både nationalt og også internationalt.

Både for dem som kan, og dem som gerne vil kunne ;)
Redigeret: Onsdag d. 7. april 2010 - kl. 14:57
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 00:26
21
Wizzy min ven :)

- Som vi skrev da vi frameldte os Sæson 2 var rent og skær fordi
1. Infused havde trukket sig og derved var der ingen "udfordring" tilbage i ligaen og intet at se frem til af kampe
2. Der var alt for mange ubrugelig kampe TBH i sæson 1 som bare var rent misbrugt tid i sit liv
3. For få tilmeldte endnu engang og så bliver det ligsom første sæson en stor liga med tidsfordriv

Men jeg håber at folk er friske på sæson 3 hvis det kommer
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:23
23
Det var annonceret lige fra starten af sæson 1, at når sæson 2 gik igang, vil den være opdelt efter nivuea. At holdene så melder fra, ødelægger så endnu engang vores chancer for netop det.
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:30
26
Hvis vi så blev og det blev delt op, kom vi i gruppe med Value, Wh0, Xlbet og evt. det nye hold ?
- Altså, det giver ingen mening for os og spille de kampe da forskellen på skillsne er for store fra os og de 4-5 andre hold der så vil komme i "vores" liga
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:41
30
Hvis eks: Infused og I var blevet, kunne det jo være der var tilgang fra nogle af de andre bedre hold.

Ligaen har aldrig været basseret på 150% competivness. Den har været bygget på det sociale, på sammenholdet mellem holdene, og ikke mindst sammenholdet på scenen. Uanset hvilken div, man spillede i. På prestigens i at kunne kalde sig Danmarks bedste, ved at vinde den.

Den har bestået på det grundlag siden starten af CoD2, hvor den gik i luften, og hvor den siden dengang har været vært for næsten 20 sæsoner, fordelt på forskellige spil og gametypes :)
Toast
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 14:49
32
Som skrevet da vi leavede, var det rent og skær fordi Infused smuttede at vi smuttede

- Jeg har heller ikke noget imod de andre hold, specielt jer og Value, men at vi bliver bedre kommer først hvor at vi bliver venner med de andre hold kommer i 2. række

Jeg vil heller end gerne støtte op om den danske scene og jeg vil heller end gerne have spillet codg ligaen, men det var en holds beslutning og jeg var lidt i undertal :)
RB
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 18:52
39
Danmark har færrest hold signet op. :(
MRFREAK | #DRAW|
Onsdag d. 7. april 2010, kl. 21:55
41
#DRAW| kan ikke pågrund af at kampene ligger så sent.... -.-
Danish Red And White
www.draw-clan.dk

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.10852599144