jeg har valgt at lave denne ansøgning i følgende punkter
1. mig selv
2. In-Game
3. Klanen der søges/krav/forventninger
4. resten/kontakt
__________________________________________________________________________________
1.
er 17 år
jeg er arrogant (dog ikke over for m8s)
er ved at uddanne mig som kok
i min fritid spiller jeg basket og træner et u11 fodbold hold
jeg er sød,lækker og ham som dækker din ryg
jeg er tidligere top cs 1.6 spiller i klanen GTrip DEL/SLAP (med winamp9292 - som i allerede nu har fået et dårligt syn på (;
---------------------------------------------------------------------------------------------------
2.
jeg er den bedste til alt hva jeg laver- mere er der ikke at sige
spiller jeg cs ER JEG DEN BEDSTE
spiller jeg tf2 ER JEG DEN BEDSTE
spiller jeg cod ER JEG DEN BEDSTE
spiller jeg pixeline ER JEG DEN BEDSTE
og så spiller jeg primært sniper i cod - men kan sagtens alt andet
kender regler, er klar på scans, og kan selvfølgelig bruge anti-cheat programmerne
---------------------------------------------------------------------------------------------------
3.
i skal være +15 (få undtagelser kan gøres)
i skal have hp (eller snart få en)
i skal have vt/ts (eller andet)
i skal have skills til at kunne spille i toppen af poppen
i skal fatte teamWork
i skal have en Caller/Tac Leader
4.
hvis dette har nogen interresse kan i skrive jeres steam/skype navn her, så skal jeg added med det samme.
øhm... m8 .. mig der der er spyro :) og jeg ville sku da ikke bare søge clan uden at sige om jeg ikke gad mere eller noget.. lol ;D - og ja det suttede jo max det game vi havde- så altså... så kunne jeg jo lige så godt tage til sport
Eeeeh.... Okay.... Den ansøgning hjælper da ikke klaner særlig godt. For da du skriver du er den bedste til alt du laver, så finder folk dig ret så arrogant og gider ikke at have dig med. No offence.
Du giver ingen konkrete oplysninger om din personlighed. Det eneste den ansøgning fortæller folk er at du arrogant og ingenting andet.
og igen, no offence.
Edit: Forstår heller ikke hvorfor du ikke skrive dine egne kontakt oplysninger. Det er jo dig der gerne vil være med i en klan, samtidigt viser det også lidt initiativ.
Er syg god til Mw2 er lvl 50 prestig mode og Har skills med ACR og andre rifler og submachineguns. søger dog clan, Steam: clone152
Call of duty modern warfare 2 ingame: Pyrontex
plz add mig
hvis du er toppen af poppen i alle andre spil kan du så ikke gå et andet sted hen og og poste sådan nogle dårlige ansøgninger så vi er fri for dig her på cod scenen