*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » CoD: Modern Warfare 2

Flyttet: Modern Warfare 2 mix

Hej CodGdk,

Jeg har nu spillet Modern Warfare 2 siden juletid, spillet public, men nu overvejer jeg at skifte over til lidt mere seriøs gaming. Jeg har fundet nogle map overviews, og er begyndt at memorere spots og sådanne. Jeg kan se at Gdk har en CoD mix ventrilo server, og mit spørgsmål er så;
Hvis jeg som totalt noob (har IQ og gamesense, men ander jo intet om den seriøse del) kommer på vt'en for at lede efter et mix, ville folk så acceptere mig, eller er der noget bestemt jeg skal kunne / gøre?

Gode svar ville være dejligt, og jeg kan nok ikke slippe for lidt noob flame, så go ahead^^

Gode hilsner fra Night StalkeR, AkA NSR
Flere |
NightStalkeR Fredag d. 9. april 2010, kl. 18:26
bambi
Fredag d. 9. april 2010, kl. 19:25
1
Hvis du vil være seriøs gamer skal du ikke spille mw2, alt konkurrencen ligger i cod4
NightStalkeR
Fredag d. 9. april 2010, kl. 19:31
2
Nu spurgte jeg jo ikke om jeg skulle spille Cod4 eller MW2. Jeg spurgte ind til MW2 scenen, som jeg ved vokser hurtigt i øjeblikket (research ftw) også selv om CoD4 drengene ikke rigtig vil indrømme det. Men tak for din hjælp på vt'en... nåh nej, du hjalp ikke rigtig.
bambi
Fredag d. 9. april 2010, kl. 20:30
3
siger bare at hvis du vil være seriøs gamer skal du ikke spille mw2 :)
bonse303
Fredag d. 9. april 2010, kl. 21:03
4
det er squ rigtig nok hvad bambi siger seriøs gaming ligger i cod4 men nej der er ikke noget specielt du skal kunne for at spille mix på codgamings vt udover at være en flinker dreng men tror vist ikke der er så mange mix på ventriloen når det gælder mw2
when you watch BonneR! play youll get a boner
KOM OG LEG KÆLLINGER!!!!!!!!!!!!
AagaarD
Lørdag d. 10. april 2010, kl. 10:30
5
haha! du er velkommen på VT'en :)
Hunden | pwnies
Lørdag d. 10. april 2010, kl. 15:46
6
Kan vi ikke få et forum hvor cod4 folk ikke kan poste omkring mw2?

Man kan da sagtens være seriøs gamer i mw2, seriøs gaming handler jo primært bare om hvor meget tid man sætter af til prac og kampe, samt hvilket niveau man befinder sig på..

Altså bare fordi ishockey er en meget mindre sport end fodbold i Danmark, kan man sgu da stadig spille det på et seriøst niveau!

Kom nu ind i kampen drenge...

Til Nightstalker, tror du får svært ved at finde mix's den vej igennem, en god idé er altså at finde en klan at spille med.. ellers prøv at melde dig ind i det danske cod community på steam og se om du kan få kontakt til folk der igennem.
Redigeret: Lørdag d. 10. april 2010 - kl. 15:49
bambi
Lørdag d. 10. april 2010, kl. 16:05
7
gå ud i kurven
Hunden | pwnies
Lørdag d. 10. april 2010, kl. 16:25
8
dejligt konstruktivt indlæg, som virkelig giver en helt anden vinkel på en utrolig interessant diskussion. Tak for din spændende holdning, jeg må virkelig tænke mig om før jeg kan komme med et svar, som virkelig kan give dig det intellektuelle modspil som du fortjener.

knus & kram fra mig
Gozuu
Søndag d. 11. april 2010, kl. 21:26
9
Han er femten, har ikke fået sten i sækken og bruger halvdelen af sin dag på at game, havde du forventet et mere konstruktivt svar fra en lille dreng?
Hunden | pwnies
Søndag d. 11. april 2010, kl. 23:29
10
når du siger det på den måde, så må svaret nok være et nej :-)
AagaarD
Mandag d. 12. april 2010, kl. 09:33
12
Du så vild Gozuu xD

Kunne ikke blive sagt nogen anden måde!
Toast
Mandag d. 12. april 2010, kl. 14:11
14
Og vi andre vil så ikke vide hvordan du har fundet ud af at han ingen sten i pungen har
- Han tør i det mindste skrive sin rigtige alder i forhold til andre generte små piger som dig Gozuu lille tøz
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Enork | aM
Onsdag d. 14. april 2010, kl. 13:16
36
Den kategori går aagard også ind under !
Men han har så lært det nu heldigvis :)
Stigandr
Søndag d. 11. april 2010, kl. 23:37
11
hahah pwned bambi ?!
Skill is when luck becomes a habit
Snoop Dogg - AK47 now nigg* stop that..
Toast
Mandag d. 12. april 2010, kl. 14:09
13
Så fordi man bruger 3-4 dage om ugen på fodbold, så er man seriøs fodboldspiller
- Fordi man bruger 5-6 dage i skolen er man en seriøs student/elev ?

Det har jo intet at gøre med hvor meget tid man ligger i det, men hvor meget man selv vil det...
Hunden | pwnies
Mandag d. 12. april 2010, kl. 15:08
15
Hvad snakker du om? Det har da alt med hvor meget tid man ligger i det.
Man kan da sagtens være en seriøs gamer og træne 5 gange om ugen, men samtidig være pivringe til spillet.. Ligesom at man kan være sindssyg dygtig, men være dybt useriøs og kun spille engang i mellem.

Det hænger unægteligt sammen. Du modsiger jo dig selv... Hvis man vil noget rigtig meget, som du skriver. Så er det jo en selvfølge at man ligger meget tid i det. En dårlig spiller, som gerne vil blive bedre og bruger mange timer på det, spiller altså også seriøst.

Tror du måske har misforstået mit indlæg lidt? Jeg snakker om ens personlige holdning til seriøsitet ikke hvorvidt man spiller på seriøst niveau. Der er stor forskel på de to ting
Toast
Mandag d. 12. april 2010, kl. 15:46
16
Det har jeg nok ;)
- Men jo, man er seriøs når man bruger meget tid på det, og jeg har nok taget udgangspunkt i niveauet ;)
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 17:28
27
Gå ud i kurven!!
:D:D:D
Hunden | pwnies
Onsdag d. 14. april 2010, kl. 08:45
34
skal nok mor :-(
Jacks0n | CoDGaming.dk
Onsdag d. 14. april 2010, kl. 12:27
35
det var godt min dreng ;D
og se så at få installeret cod4, så du kan mixe med django og jeg ;)
Hunden | pwnies
Onsdag d. 14. april 2010, kl. 14:16
37
suuuuk skal nok prøve at tage mig sammen en eller anden dag :P
Toast
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 10:17
17
Men jo, folk vil acceptere alle for ellers skal de bare ud ^_^
- Og du kan adde mig på stem/xfire: bejerholm25

- Jeg vil sikkert gerne lege lidt engangimellem hvis du/i mangler 1 da jeg heller ikke lige selv bruger så meget tid på mw2 ;)
Epileptik
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 10:29
18
NightStalkeR, du får desværre lidt svært ved at finde frem til et bestemt sted at finde
mix osv. herinde på Codgaming.. - jeg er ligesom dig selv først begyndt med at spille CoDMW2 fra omkring juletid.. men har også ledt efter kampe på et lidt mere seriøst plan end public, og stadig uden held.. hvis du vil prøve at lede videre, har du mulighed for inde på steam at finde Danske CoDMW2 communitys hvor du måske kan ha' heldet med dig :)
Still wanna feel that Cali Sunshine
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 12:53
19
Start et hold op, og deltage i MW2 ligaen. Så er der store chancer for at i kommer til at spille kampe på et fornuftig nivuea, og få nogle gode kontakter til de forskellige spillere og hold.

Jeg ved at der er adskellige mixes i weekenderne på tværs af de mange danske mw2 hold ;)
Redigeret: Tirsdag d. 13. april 2010 - kl. 12:54
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Toast
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 13:30
20
Men problemet ligger jo i at mw2 holdene ikke er lige så udafvendt, eller hva man nu end vil kalde de, de er ikke lige så åbne for nye, og siger ikke CoD4 scenen er, men nu er det jo mw2 det handler om

- Hvis folk gjorde ligsom cod4 spillerne gør sidder i klar på mix og i mix kanalerne og skriver at de mangler så og så mange til en mw2 mix tror jeg det vil hjælpe på at folk tør gå ned og spørge om folk mangler en til mix ;)

Håber du kan følge mig :)
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 15:33
22
Nej det kan jeg ikke. Det er også langt fra det indtryk jeg har af MW2 holdene.

Problemet er nok langt mere, at MW2 holdene ikke føler sig velkommen på sitet gennerelt eller på irc og vt når de søger efter kampe eller mixes, fordi der hver gang konsekvent kommer 10+ negative, nedladende og svinske tilråb og kommentar over deres valg af spil, fra CoD4 holdene... Eller enkelte individere...
Toast
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 17:02
25
Så forklar hvorfor der ikke sidder nogle på vt og spiller mw2 mix ?

- Folk gider jo ikke, altså det er sku da ikke fordi at folk hopper ned i mix 10 for at fortælle folk at de er noobs at spille mw2 for så at gå igen ?

- Det tror jeg simpelthen ikke på
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 20:51
30
Fordi de sider på egne vt's :)
Toast
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 20:58
31
Men du må give mig ret i at hvis man kunne samle lidt flere inde på codg vt ville det også hjælpe til mixerne ;)
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 21:06
32
Ja helt sikkert. Det gælder for alle spil :)
AagaarD
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 20:00
29
Jeg er på VT Wizzy !!!

Giver gerne en sviner tilbage :D
Epileptik
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 14:26
21
Kan godt følge dig i konflikten Toast, men er der så ikke mulighed, fra Codgaming.dk' side, at skabe et større fokus på problemet? - WizzY det kan du vel svarer på :-)
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 15:41
23
Vi kan prøve at, se på at dele Ventriloen mere op, således at de to primære spil på scenen får hver deres sektion. Det kunne muligvis afhjælpe problemet lidt - Isåfald der er sådan et problem...

Som nævnt i mit tidligere indlæg, ved jeg der spilles en god stak mixes hver weekend på kryds og tværs af holdene.

Så jeg anbefaler, at man prøver at komme i kontakt med andre hold (evt joine et) eller spillere, spille med/mod dem. Da det meste fungere over steam, er det i høj grad mest om at få skabt sig nogle kontakter, og nogle man har det sjovt med. Og dem er der masser af på MW2 scenen ;)
Redigeret: Tirsdag d. 13. april 2010 - kl. 15:43
Toast
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 17:10
26
Jeg vil hellere end gerne gøre alt for at hjælpe med at få løst problemet, tror bare ikke, som wizzy skriver, at en opdeling af vt bør være nødvendigt, altså folk bør kunne spille sammen om de er Cod eller mw2
bambi
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 15:52
24
at være "seriøs" gamer indebærer for mig at kunne tag til lan, og ikke bare i danmark men også i udlandet, jeg vil meget gerne se de lans der er i mw2 :)

Epileptik
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 18:06
28
WizzY, der kunne jo være en mulighed for i hvert fald bare at lave en sektion for MW2 spillere, f.eks at opdele i COD spillere, MW2 spillere og så lave en form for public channel, nu har jeg ikke lige været inde på jeres VT server - men det kunne da måske få fjernet det følelse af at MW2 spilerne er uvelkommende?

- Bambi, din opfattelse af seriøst gamer, ligger meget lang væk fra min hvis det indebærer, at rejse udlands for at komme til lans :-)
Tirsdag d. 13. april 2010, kl. 22:38
33
Jeg har her til aften ændret på vores VT's opsætning, således CoD4 og MW2 er delt op.

Vi køre det som et lille forsøg, og håber på at det bliver taget godt imod fra alles side.

Folk skal være velkommen til at bruge CoDG vt'en uanset hvilket spil de spiller, og folk er også meget velkommen til at hoppe rundt på tværs af rummene og spillene :)

God fornøjelse med at bruge VT'en :)
Redigeret: Tirsdag d. 13. april 2010 - kl. 22:39
RB
Onsdag d. 14. april 2010, kl. 16:06
38
Forstår ikke hvad folks problem med MW2 er, giver absolut ingen mening med den grimme tone overfor MW2-spillere.

Han leder efter MW2 mix, ikke en dybdegående diskussion om "serious gaming".

Der er massere af danske MW2 spillere derude, sandsynligvis flere end i CoD4, handler bare om at få tiltrukket en masse til Codg-vt'en.
Franz097
Søndag d. 13. juni 2010, kl. 14:03
39
Kan sige, at jeg Interphase fra Zone|2|, gerne vil prøve at få mw2 mixes op at kore og prøve på at få codgamings mw2 mixes til at fungere, og så gang i skidtet :)

Ps. Skriver først dette nu pga det først er nu jeg har fundet ud af problemet :)
Redigeret: Søndag d. 13. juni 2010 - kl. 14:04
PatR
Søndag d. 13. juni 2010, kl. 14:39
40
Hop på codg vt'en der er mix rum til mw2

samtidig få dig selv og dine medspillere på irc channelen #cod.gaming.dk

generelt mangler der en masse cod spillere på den irc :D

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.101272106171