Hej Jeg ville takke for den store opbakning omkring CoD4 til TLD lan
Vi har billeder af eventen og nogle spillere :)
i kan kontakte mig da vores site er under ombygning også får i lige et download link :)
Vi siger tak for denne gang og ses vel til en TLD Lan 2 :)
Og endnu engang tilykke til Infused,ravens,vip og furians :)
Det var et hunnar tusind fedt LAN! I var gode til at reagere hurtigt ved diverse problemer undervejs - her tænker jeg på strøm/router-problemerne. Det var super nice og vigtigt (hvis man tænker på de mindre heldige oplevelser ved GP lan :P). Til gengæld skulle i nok gøre jer selv den tjeneste til næste år, at fastsætte ting såsom, hvilket bracketsystem i ønsker at bruge, præmier (tsk tsk) osv. inden selve LAN'et. Men det er sgu småting - godt klaret TLD folkens. :D
Og så vil jeg på vegne af VIP sige hunnar tusind stor tak for al den tålmodighed alle hold viste i forhold til vores "mindre" computer problemer. :D
Synes du skulle være taget på bodega, er sikker på du kunne score Sønderjyder i vildskab - for hvad er det man siger? Uheld i spil, held i kærlighed ;)
Tak for LAN, det var sgu sjovt nok. Nupza som er tard, marine som er sur, k1lmo som er slangemenneske, aagaard som er genert, toast som er rund, riddick som fortæller røverhistorier, enork som ser sød ud, vip som kaster tac nades, osv <3
Ting som kunne være bedre:
1. Mega koldt i hallen, specialt fra lørdag nat og frem. Selvom hiffer ikke tror mig, var det måske af kulde at jeg kastede op, søndag morgen!
2. Tidsplan?? Jeg ved at vi var mange som var bitre over den manglende tidsplan. Hvis man havde startet kl. 10 og sluttet kl. 22 havde det været lækkert, da folk som ville trille hjem ad, kunne gøre det, og vi andre kunne drikke nogle øl, få sovet, og så daffe henad morgenstunden. I stedet spiller vi kun tre gruppekampe af ét map stykket mellem kl 12 og kl 18, og går så over i BO3, hvor vi er færdig med Consolation kl. 5...
3. Morgenvækning?! At lyset bliver tændt et kvarter kl. 4 om natten, fredag, er sygt nok. Men at man skal vækkes kl. 8 af lys og mikrofon lørdag og kl. 9 søndag (efter man kom i seng kl. 5:30) er pænt nedern. Én fra hvert hold skal nok huske at stille vækkeur og vække sine mates, og hvis man går glip af morgenmad, så er man selv uden om det og fuck det, bare lad mig sove :D Derudover synes jeg at det var surt at sovesalen var en del af den anden sal.. :<
4. Præmieændring? En anden gang, så mener jeg, at præmierne skal fastsættes i god tid før LAN'et, så man ved hvad man tilmelder sig for at vinde og hvad man kæmper for - og bare for en god ordens skyld? Så vidt jeg kunne forstå, var præmierne blevet nedsat i både CoD4 og BC2, efter LAN'ets start... Det må ikke ske.
5. Skærbæk!? Jeg har ikke noget imod at et LAN ligger i Jylland. Men helt ærligt... En times landevejskørsel fra motorvejen næsten? Så hellere Århus, Horsens, Fredericia, you name it :D Ej, ved godt, at det sikkert er fordi at I selv kommer dernede fra, men det var altså bare u' over land... I kunne lige så godt have satset på at få nogle tyske hold op :P Derudover var stedet mega fedt med legeland, bowling, svømmehal, hoppepude, osv :)!
Jeg siger ikke at det var et l**** LAN, men jeg ville bare lige remse lidt op, som der kunne arbejdes med :) Jeg havde det sgu sjovt til TLD alligevel <3
At tidsplanen skred var udelukkende min skyld. :( Det var kun fordi folk var flinke og ventede på der kom en ny computer til mig (som så heller ikke virkede! :D ).
Ja TLD lan var nice og vi i FurianS takker også for et fedt event,
- Som sagt synes jeg at problemerne blev holdt til det minimale og alt i alt igennem et meget godt lan
- Men jeg blev sku lige lidt Hiz, da vi fik at vide at vi ikke ville få noget for vores 4. plads :O, men sygt det også lige blev ordnet
GG og ses på lan en anden gang
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Tak for TLD LAN. Det var rigtig hyggeligt og mega fedt event!
Det var lidt synd med strømen og nettet var lidt fucked nogle gange, men det blev fixed om Fredagen og nu laver i ikke den fejl igen. Så det er helt i orden!
Også rigtig mange gange tak fordi admin crew lyttede til os gamere. Med hensyn til dæmpning af lyset, serverene, finalen på scenen, stream osv. Jeg synes det var rigtig fedt at man kunne sammarbejde på den måde. :-)
Det er også rigtig fedt at i betalte pengene i kontanter. Der findes ikke noget værre end LAN's hvor man skal vente flere måneder før man får pengene. Så det er fandme fedt og thumps up for det!.
Med hensyn til sove stedet, så var der fandme koldt den ene nat men ellers synes jeg det er fint.
Man er på LAN, og det er sgu lidt primitivt og man går på kompromi med mange ting.
Specielt tak til druMz/Jannik for at køre CoD4 turneringen rigtig godt :-)
Jeg synes også det var træls at der ikke var flere hold som råbte op om det, da TLD blev nævnt herinde :( , det kan selvfølgelig også være at det kun os fra Wh0 som har lyst til at stille op til et lan, men hvis vi aldrig får chancen finder man jo aldrig ud af om der er andre som har lyst til at komme til Lan. :)
Men på den anden side kan det også være fordi hver eneste gang man siger noget om Cod 6 herinde, bliver man svinet til med det samme, nogle gange kan man godt undre sig over hvorfor cod 4 spillere er så bange for os. :) :) :)
Jeg forstår det heller ikke helt - man har jo lov til at spille det man har lyst til :P
Jeg spiller CoD4, fordi jeg går op i konkurrenceaspektet omkring gaming, som jeg mener der er størst potentiale i i CoD4, bl.a. grundet modding, recording, dedikerede servere, osv, hvorfor scenen også er størst, på internationalt plan. Men hvis du synes at MW2 er sjovere, og det er vigtigst for dig, så synes jeg bare det er cool :D <3
Wh0 kommer i hvertfald er jeg sikker på.
Vores første LAN men ud fra andre skræk historier vi har hørt om synes jeg det hele virkede meget smertefrit. og altid rart der kom så mange :)
Det var et hunnar tusind fedt LAN! I var gode til at reagere hurtigt ved diverse problemer undervejs - her tænker jeg på strøm/router-problemerne. Det var super nice og vigtigt (hvis man tænker på de mindre heldige oplevelser ved GP lan :P). Til gengæld skulle i nok gøre jer selv den tjeneste til næste år, at fastsætte ting såsom, hvilket bracketsystem i ønsker at bruge, præmier (tsk tsk) osv. inden selve LAN'et. Men det er sgu småting - godt klaret TLD folkens. :D
Og så vil jeg på vegne af VIP sige hunnar tusind stor tak for al den tålmodighed alle hold viste i forhold til vores "mindre" computer problemer. :D