Ja, nu har vi så overstået TLD lan, som blev en stor succes med kun minimale problemer som blev løst hurtigt og synes at det er et godt tidspunkt at komme frem med en top 5 over hold her op scenen
- Jeg vil meget gerne have både Cod4 og mw2 's top 5 hvis det kan lade sig gøre :)
Mit bud på en top 5 cod4 vil være:
1. Infused
2. Ravens
------------------
3. VIP
4. FurianS
------------------
5. Wh0/XLbet
- Infused viser storform pt og viser bare hvorfor de fik 5-8 plads ved CC7 ved at gå igennem TLd uden et eneste loss
- Ravens er lige efter Infused, med nogle tætte maps hvis man ser bort fra finalen
- VIP på 3. pladsen selvom jeg er meget for ikke at indrømme det xD, så vidste det deres skills ved at læse vores spil på cross og vender et truende nederlag til en lidt heldig men fortjent sejer og så udradere FurianS på Backlot som om det var en kamp mellem en flue og en fluesmækker :)
- Og så er der FurianS som jeg selv synes vidste sig fra en god side, og gjorde ok modstand til de overstående hold, men mere vil jeg heller ikke sige da det jo trodsalt er det hold jeg selv spiller på :)
- Og til sidst vil jeg sku ikke vælge, jeg vil ikke kunne vælge mellem Wh0 og XLbet, da jeg synes de begge overraskede på lan og begge spillede rigtig godt og de var som en af de få hold der ikke fik spillet mod hinanden, så jeg synes de må dele den :)
- Grunden til de store streger er at det er fordelingen lige nu efter min mening.
Fra Wh0/XLbet og op til FurianS/VIP er der et lille stykke og det samme fra FurianS/VIP til Infused/Ravens..
Håber ikke der kommer alt for meget flame, og alle folk har lov til at skrive hva de synes, og håber som sagt at vi også får noget af vide fra Mw2's side af og så håbe på begrænset flame :D |
- Ville have lavet top 10, men ændrede det til top 5 da jeg var lost efter nummer 8, og så glemmer man at rette i overskriften xD