Det ville være super cool at se en masse af jer! Selvf er det en tough turnering, men det er også en oplevelse for livet at spille under de forhold, man bliver præsenteret for. Jeg satser på godt vejr (har jo fødselsdag den 28. og zentse og marine har fødselsdag rundt om mig: Artige drenge = godt vejr til SEC)
Nu kommer wh0 nok heller ikke med en forventning om podiepladser :D
Men vi er klart med for oplevelsen og for at vise de danske farver såfremt vi kan få alt til at passe sammen.
Det ligger I København go go drenge!
I kan kæmpe mod toppen af Europa, lav nogle mix hold? Hvis i er 4 mennesker på et hold så find en spiller og stil op!
Jeg tror bare problemet ligger i at det er mange penge i forhold til så meget andet, og danskere er ikke folk der betaler så mange penge for oplevelsen men mange gør det fordi de kan se chancen for at få noget med hjem igen.
- Som muppet skriver så arbejder vi på sagen og vil meget gerne ;)
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
altså sådan kan man jo sige begge veje.
For københavner er det jo dyrere at komme til Jylland, og selvfølgelig er det dyrere for jer at komme til København. Sådan har det altid været ,så det kan man ikke rigtig bruge som undskyldning! :P
Jah det skulle nok have været forklaret lidt bedre ;)
- Vi har 2 skadet spillere, Wanted/Ridd1ck har fået lidt problemer med den ene hånd og kan ikke spille
- Og Muppet har fået lavet noget med sine fingre som han skal have "lavet" og de skal så have ro inden de skal opereres
Og at stille op med 2 mixspillere når det samtidig koster så mange penge valgte vi så at sige nej tak til...
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Det var skam også seriøst nok ment. Selvfølgelig lyder det lidt sjovt med "skadede spillere", men så snart der sker noget med hænder/arme, så er det jo samme sag som så meget andet sport, og det er bare super nedern.
Power Gaming - Tjekkiet
eSuba eSports - Tjekkiet
Roskilde Ravens - Danmark
Team Pentia - Danmark
Team Infused - Danmark
4Dead Gaming - EU
mTw - Tyskland
MCA - Holland
EMERGO - Norge
fnatic - Sverige
Pure - Sverige
Playtech - Sverige