mikkel @ deadmau5: du er low+ / med på en god dag
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: dont know u ???? -.-
mikkel @ deadmau5: 0-8 score på backlot mix mod nøbs hahah
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: HAVDE AK-47
mikkel @ deadmau5: stadig low+
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: OG VIL SIGE AT DET VAR IKKE LIGE MIN MEST HELDIGE KAMP
mikkel @ deadmau5: hvis man ikke kan AK næsten lige så godt som SMG betyder det man er ringe aimer
mikkel @ deadmau5: ringe aimer betyder low+
mikkel @ deadmau5: bonner = low+
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: men altså hver vores meninger jeg søger med+ hvis jeg har lyst til dig
mikkel @ deadmau5: ja du søger med+ men så bliver det hold du finde svært skuffet ;)
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: bland dig udenom og fiks spam
mikkel @ deadmau5: k low+
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: jeg kan også godt sige du er low+
mikkel @ deadmau5: men det er løgn :D
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: for du er low+
mikkel @ deadmau5: været i preinvite op til flere gange, hvad med dig?
mikkel @ deadmau5: møs møs
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: nej du var bare heldig idag fordi du ahvde smg så derfor er du low+
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: har også været i pre invite op til flere gange kom igen
mikkel @ deadmau5: HAHHAHAHAHHA
mikkel @ deadmau5: fuck me du har ej
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: jo
mikkel @ deadmau5: det er du fandme for ringe til
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: hver vores mening
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: du kan sagtens sige at jeg er low+ uden at jeg er det
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: + har lige fået ny mus her for 1 dag siden :)
mikkel @ deadmau5: ok, men du sux stadig mega <3
BonneR! TEAM MIG MED/MED+: ilm
altså jeg syntes det var rimelig irriterende at han lige pludselig imens jeg ser paradise skal til at spamme mig med et lige gyldigt ''skænderi''
denne lille interne diskussion startede sådan set bare med en konkludering af bonners niveau, eftersom det er at bringe folk bag lyset at skrive at han er med+. at bonner så føler det nødvendigt af mangfoldiggøre sin lille log og sprede den ud til hele codgaming er hans eget valg..
Har spillet med ham en gang og lad mig bare sige at det også bliver sidste gang..
Ikke nok med at han snakker hele tiden, kan man ikke bruge det han siger til noget, og vinder man en 1v3 så er det fordi man er heldig...
Prøvede også at fortælle ham nogle ting, men det var forkert og jeg var bare dum.. (skal sige at jeg havde ret og fik det bekræftet en af en der også havde været på pre invite)
at være på preinvite gør dog ikke en til hersker over jorden, vil heller aldrig betegne mig selv som preinvite. kun high skilled, men det som det egentligt handler om er vel at drengen skal lukke røven og se sit paradise og spise sin chokolade bar
I lol'ed