tjahhhh jeg tænker på at lave et lille fun cup (uden premier) om lørdagen hver uge for danske hold (dog tilladt at der er 2 udelandske spillere bare der er 3 danskere) det er et cup der bliver afholdt hver lørdag man spiller 2 maps (mr12) hvis nogen mener at modstanderne har gjort noget helt forkert og burde kickes fra cuppet så kontakt mig efter kampen man møder på mircen en halv time før cup start mircen er #über-süper-cup hvis det er noget der lyder bare en smule interressant så kontakt mig på min xfire bonner399 håber da der er nogle der vil støtte op op omkring dette da jeg syntes det var synd da sunday cup lukkede ned
SÅ kom nu drenge sign up ikke kun for min skyld men for at have det sjovt hver fredag aften kl 21 sååå hvis man gerne vil melde sig til men ikke helt har forstået reglerne så kontakt mig på min xfire igen bonner399 ............... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KOM NU SIGN UP WOOOHOOOOO
hehe tak du :) håbetr da også der er nogen der vil tilmelde sig BTW. til dem der læser det her så er det første næste fredag og ikke den kommende fredag cuppet bliver afholdt hvis der er nogen tilmeldte selvfølgelig :)
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHH xD
Gl bonner!