*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

CoDGaming.dk » CoDGaming.dk Ligaen

Flyttet: Betaling for MW2 - Sæson 3

Høy.

Ville høre hvordan stemningen var for eventuelt at oprette Sæson 3 som en betalingsturneringen hvor samtlige hold smider 50-100 kr. i puljen, som går til pengepræmier.

Det vil ikke bare øge konkurrencen, men også give holdende noget at gå efter. Det vil også mindske antallet af hold der dropper ud, så snart de ser at de ingen chance har for at vinde.

Eventuelt kunne de to bedste divisioner være betalingskrævende, mens de øvrige divisioner ingen betaling krævede.

Hvis der er nok folk klar på det, kunne 1st, 2nd & 3rd pladsen få udbetalt penge præmier(eller også kunne CodGaming skaffe sponsorer til noget udstyr).

Venligst del jeres meninger om dette og lad os se hvor mange der er frisk på det.
Flere |
Gozuu Mandag d. 26. april 2010, kl. 18:33
Regulator
Mandag d. 26. april 2010, kl. 21:22
1
Jeg har før tilbudt hardball våben som præmier. Desværre kunne de 2 søde drenge ikke tage stilling til hvad de ville med dem.
Mygun.dk
Buy your hardball guns here :)
Gozuu
Mandag d. 26. april 2010, kl. 21:44
2
Det er gavmildt - men det er som at at "dillen" ikke helt er stor nok til at præmierne rent faktisk ville tages I brug?

Nu spiller vi med minimum 5 mand per kamp, og at få skrabet en 10'er eller en 20'er sammen per mand, overføre det via. betalingskort eller PayPal ville ikke kræve den store forretsningperson eller IT-freak.

Selvom det kun er for sjov og det kun er et spil, så gør det vel ikke noget at man ligger nogle penge I puljen for at skabe noget mere konkurrencepræget spil på CodGaming.dk

Regulator
Mandag d. 26. april 2010, kl. 23:13
5
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis det er kr du taler om. Så var vi et pænt stykke over 1000 kr

Det var meningen at der skulle være 2 præmier til mw2 og mw. Som kunne gives til bedste spiller eller lignende. Det er noget der har været brugt i DK ligaen før.

Nu har jeg spillet med et godt stykke tid (før den virkelige verden tog over) og det har altid været ganske få hold der tager DK ligaen specielt seriøst og også har en mulighed for at vinde.

Derfor tror jeg også at det er ganske få som vil ligge penge til en pulje, hvor de nok ikke selv har en chance for at vinde.

Men det er da et forsøg værd :)
Redigeret: Mandag d. 26. april 2010 - kl. 23:15
Mygun.dk
Django
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 10:23
8
Jeg tror han hentydede til at våbnene som præmie ikke vil være interessant.
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Regulator
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 10:37
9
Hvorfor skulle de ikke være det?

Det er da meget bedre end at få en mus, som folk har i forvejen. 90% af alle FPS spillere er da lidt små våben gale :)
Mygun.dk
Django
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 12:39
10
Tror ikke det er 90 % :)

Det siger f.eks. ikke mig noget, men kan da godt være, siger bare hvad jeg tror han prøvede på at sige ;)

Jeg vil faktisk meget gerne have en mus "mere" :D
#viborg-esport @ Qnet
www.viborg-esport.dk
Gozuu
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 13:42
11
Du har ganske ret Django, det var det jeg mente. Jeg tror egentligt ikke at fordi man spiller FPS gør at man kan lide "våben". Hardball siger mig absolut intet, men som sagt er det da meget gavmildt du vil donere nogle præmier, men præmierne skal jo også have interesse hos spillerne og personligt vil jeg helst have et klasse headset, tastatur eller mus eller en slat penge til det samme formål hvis der skulle være præmier.
Regulator
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 15:25
12
Jow, men nu er det ikke ligefrem fordi det vælter ind med præmier til DK ligaen. Personligt forstår jeg ikke at man ikke tager imod med kyshånd.

Om ham der vinder den, vil sælge den eller benytte den, er jo op til folk selv.

En præmie til 1000-1500 kr er vel bedre end slet ikke noget :)
Mygun.dk
Gozuu
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 15:31
13
Jeg ville da ikke takke nej til en 1000-1500 kroners præmie hvis jeg vidste jeg ville bruge den, eller sælge den.

Så hvis WizzY godkender det kan I vel finde frem til noget :)
Stochastic | Zone|
Torsdag d. 6. maj 2010, kl. 16:04
14
Ja det med hardball er dejligt. :) Har selv spillet en del, indtil min skulder gik af led... hvilket den har været 4 gange nu -.- --- såååå... så blev gaming jo pludselig mere interessant men også usundere :þ

Maksimum Credits til Reggu :D min former-Clan Leder i de gode gamle dage hehe.
Stigandr
Fredag d. 7. maj 2010, kl. 21:25
15
Jeg forstår så ikke hvorfor admins ikke har sagt ja tak???

Vi snakker om gratis hardball våben til præmier.. WTF admins..
Skill is when luck becomes a habit
Snoop Dogg - AK47 now nigg* stop that..
Regulator
Lørdag d. 8. maj 2010, kl. 08:51
16
Who knows
Mygun.dk
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Mandag d. 26. april 2010, kl. 22:25
3
Vi er åbne overfor ide'en med evt. betaling for at deltage, og at disse skal gå til præmier.

Dog bliver det ikke til sæson 3, men måske til fremtidige sæsoner, da det involvere nogle juridiske processor i forhold til det firma CoDG ejes af - Dem er vi dog pt. igang med at undersøge :)

Dette er også gældende for CoD4 ligaen.
Redigeret: Mandag d. 26. april 2010 - kl. 22:27
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Gozuu
Mandag d. 26. april 2010, kl. 22:48
4
Lyder godt WizzY - Jeg tænkte at I som Danmarks eneste CoD organisation ville have det på plads, specielt med fortid I CoD4, men hvis andre ikke har har spørgsmål til det, så er det jo ikke en selvfølge at have det på plads.

Håber da I kan få noget igennem hurtigst muligt, så vi har en lille præmie til dem der klarer sig bedst.
MRFREAK | #DRAW|
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 00:02
6
Samtidigt vil nok betaling for at være med, samt at man spiller for noget mindske risikoen for at flere hold falder fra i løbet af sæsonen.
Danish Red And White
www.draw-clan.dk
Hunden | pwnies
Tirsdag d. 27. april 2010, kl. 00:03
7
Så skulle man dele ligaen op i en cup for dem der vil spille i penge, og så en cup for alle hold, hvor dem som spiller i den først nævnte selvfølgelig også kan være med.

Could work
husted | Value
Fredag d. 9. juli 2010, kl. 03:11
17
Jeg er helt enig. Da at skulle betale denne lille sum, vil få seriøsiteten op, og formindske useriøse hold. Thumbs up for et godt forslag, thumbs down for inaktivitet hos liga administraterne (Intet had eller andet ondt ment)
PatR
Fredag d. 9. juli 2010, kl. 18:01
18
i kunne også bare lave nogen CoDG onenight cups med en 250 kr som første præmie :>? lav 4 af dem 50 per hold - overskuddet går til præmiepenge i ligaen ezpz
zENTSE
Lørdag d. 10. juli 2010, kl. 05:38
19
Jeg skal nok samle et hold til en mw2 turnering hvis der er cash involved ;).. I R matez !!!

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0605590343475