Jeg står i den situation at jeg skal selv finde en praktikplads i uge 41 her i 9 klasse.
Derfor tænkte jeg om i kender nogle, eller selv har et arbejde som er IT relateret og som gør brug af 9 klasses elever til praktikplads i 1 uge.
Jeg er ligeglad hvor det er i landet, DSB eller fly er trods alt opfundet :)
Grunden til jeg skriver her, er at vi selv skal finde praktikpladser og selv kontakte firmaer. Men siden de nærmeste i min familie ikke har noget med IT at gøre er det svært.
Skriv til mig her og få mere info .-)
Du må godt komme hjem til mig og støve min computer af, når du så er færdig med computer delen er der lige en opvask og så trænger der også til at blive støvsuget :)
Jeg kender en der var i praktik i BRF-kredit's IT-afdeling, det skulle vidst hyggeligt nok og de var vidst super flinke (: Så det lyder egentlig som et godt forslag, kender dog ikke personligt nogle derindefra og min ven tog selv kontakt til dem, de har en hjemmeside og er både venlige og hjælpsomme (:
De er dog nye til at tage praktikanter ind så der er ikke så mange og du følger dem egentlig mest af alt rundt på deres arbejde hvor de så forklarer og du hjælper dem.
Hvis det er det helt store show med mange andre praktikanter du går efter, skal du nok derfor ikke vælge dem.
Deres hovedbygning er lokaliseret i Lyngby, Sjælland.
Det var så mit forslag (: Kan umiddelbart ikke komme i tanker om andet oplagt.. Men tag da kontakt til nogle virksomheder :) Det værste der kan ske er vel at du får et nej.