Hvis du læser dette lige nu, betyder det bare jeg har fået din opmærksomhed. 1-0 til mig. Jeg er her for at promovere et eksamensprojekt jeg har kørende lige for tiden. I juni måned skal jeg op til min første og eneste eksamen i år, og desværre ved jeg endnu ikke hvad jeg skal op i. Et af de fag jeg kan komme op i, før sommerferien bliver skudt i gang, er Kommunikation & IT. Dette er grunden til jeg skriver til jer CoDGamer’e derude. Jeg har som opgave fået at hjælpe et firma, klub eller lignende med fremme kommunikationen mellem dem og hvem som nu ønsker at have kontakt til dem. Jeg var derfor med til at vælge at skabe en nyt community, hvor vi sætter CoDGamer’ne i højsædet. I første omgang Call of Duty 4. Jeg ved udmærket godt at der allerede findes flere community’s ligesom dette, men alligevel håber jeg i vil deltage i de par dage der nu er tilbage.
Pga. vi har fået vores tid afskåret med en uge, kan jeg ikke få lanceret det antal One Night Cups, som jeg ønskede, inden produkt og rapport skal afleveres.
Det jeg ønsker fra jer, og håber i vil hjælpe mig med, er at få skudt en enkelt One Night Cup af inden jeg skal aflevere fredag den 14. maj, klokken 23.55. Cuppen vil forhåbentlig indeholde 16 hold fra Europa. Cuppen starter klokken 19.00, for at jeg kan nå at få det hele med i rapporten.
Efter et hold ryger ud vil jeg tage fat i en talsmand fra holdet og høre hvad der kan gøres bedre, hvad i syntes godt om og lidt andre spørgsmål, som jeg ønsker i vil svare på.
Kort opsummering:
Cup start: 14. maj 2010 @ 19.00
Tilmelding:
PrologueProject@gmail.com (Holdnavn, Kaptajn, umiddelbare lineup)
Der vil blive spillet et map valgt af admin. Finalen er BO3
Brackets vil være oppe 10 minutter før første kamp.
Kontakt til modstander sker på #PrologueProject @ Quakenet
No show rapporteres tidligst 10 minutter EFTER kampens start.
Midlertidig website:
www.Prologue.latestdot.net
Jeg håber i vil tage initiativet til jer trods den sene udmeldelse.
Alexander Juul a.k.a NeroinZ
Project Manager