hej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med mit projekt, MEN! jeg mangler at lave et produkt. Så hvis nogen af jer havde nogle forslag, vil jeg være meget åben. Jeg er selv helt blank. jeg har om piratkopiering håber der er nogen der vil hjælpe.
Slet ikke nok info til at kunne hjælpe dig (:
Hvad er det for et problem du har taget op i dit projekt? Lad os fx høre din problemformulering eller noget :)
Dit produkt skal udformes efter dit problem og ikke bare efter dit emne. Det skal være en af de løsningsmuligheder du har fundet på, som du laver om til dit produkt.
Bortset fra at man også skal tage højde for copyright (: Så det kommer an på om det bare er 8. klasses projektopgave eller om han går i gymnasiet, i min klasse må vi ikke engang have et billede med hvis vi der er copyright på det, derfor skal vi vise hvor vi har alle vores billeder fra, enten selv tage dem eller hente dem fra fx flickr. Det er svært at lave et produkt under dit emne, da produktet skal være et løsningsforslag på dit problem, og en ulovlig piratkopi er ikke just en løsning på piratkopiering..
Hvad er det for et problem du har taget op i dit projekt? Lad os fx høre din problemformulering eller noget :)