fear 1 fear 2 er virkelig gode singleplayer spil plus de gir et lille gys :D der er selvfølgelig også splinter cell conviction hvilket også er virkelig godt. Hvis du er lidt mere til real time strategy singleplayer så kan empire total war eller rome total war klart anbefales. ellers findes der også et lille spil til 6 euro på steam som hedder beat hazard årøv at søg youtube også fedt nok at bruge sin tid på. hvis det skal være lidt mmorpg/rpg så er oblivion elder scrolls også et virkelig godt spil ehmmm.... der er også torchlight (minder meget om diablo 2) hvis du har windows xp kan du selvølgelig også spille diablo 1 og 2 igennem eller hvis det står til et mmorpg så er der world of warcraft guild wars (sig til hvis du gerne vil game guild wars så kan vi da lige spille lidt sammen) håber du kunne bruge den her post til noget.
og du må undskylde jeg ikke satte så mange punktummer og kommaer (jeg havde travlt)
Heavy Rain
Alan Wake
CoD Black ops (kommer snart!)
Medal of honor (kommer snart!)
Portal 2 (kommer i 2011 :(.. )
Cod og medal, er jo ikk kommet men gætter 120% på at de har en syg story :)
Portal 2 intet story men sindsyg griner at gennemføre, og det skulle være meget sværere end Portal 1
Jeg kan varmt anbefale Mass Effect 1 og 2. Pisse fed historie og virkelig lækkert spil med masser af flotte features (Kommander dit eget rumskib - Normandy, indlede et forhold til et besætningsmedlem eller en ALIEN, customize dit armor osv) :D Men det kræver man er tålmodig, for der er mange talesekvenser og nogle af dem er lange, men det er det hele værd! ;)