Hej jeg ved jeg lyder lidt noobet men lev med det! :)
Jo jeg har jeg spillet css i 3-4 år og er blevet lidt træt af det, så jeg er gået over til MW2. jeg vil gerne vide hvor mange spillere man er i en cw eller pcw? er der tacs i maps'ne, hvordan man spiller en pcw/cw når man ikke har nogen console i spillet er.? meget uvidende så plzz hjælp mig her! :)
Et godt råd, hvis du er kommet fra css og gerne vil opnå noget på samme konkurrence dygtige plan skal du spille cod4
Det vil du også finde ud af hvis du bare kigger rundt på www.tek-9.org i 5 min. som er hele cod's community site :)
Ja, hvis du vil på samme plan som css er det ganske korrekt at tage CoD4 da MW2 slet ikke har nået samme niveau, og rent faktisk kan der tvivles på at det vil ske.
Det betyder dog ikke at du ikke kan spille high skilled clan wars, turnering på Codgaming - clanbase.com eller esl.eu.
Prøv begge spil, CoD4 koster næsten intet nu om dage.
Anyways. MW2 foregår lidt på samme måde som cs 1,6 og css. Jeg er selv spiller fra 1,6 og har nu spillet MW2 i et godt stykke tid. Kampene kan være alt fra 1on1 til 6on6. Der er selvfølgelig tacs med i MW2, men lidt anderledes end i cs.
Håber du vælger at blive på MW2 siden, jo flere spillere jo bedre (:
Hvis du vil prøve at spille en mix kan du altid kontakte mig, så kan jeg også give dig nogle gode hints til våben, spots osv.
Der er ikke dedicated servers, console, record-mulighed, modding mulighed eller lign i MW2, hvorfor 95 % af konkurrencedelen af scenen stadig spiller CoD4. (No offence, true facts) :)
I CoD4 har man mulighed for det meste og derfor er der blevet udviklet et mod kaldet "Promod Live", som pt. og i længere tid har været på version 2.04. Heri har man skåret perks og nogle overpowered våben fra, samt tweaket og nurfet våbenene.
Derudover minder det lidt om CSS på de punkter, at man spiller 5v5, har en bombe som man kan droppe til andre spillere (takket være Promod) og skal plante/defuse. Altså i Search & Destroy som konkurrencedelen af scenen spiller.
Som reference til CoD4's størrelsesforhold kan Antwerp eSports Festival (AEF) nævnes, hvor man startede med at åbne 16 pladser til CoD4-turneringen, som så blev solgt på 4 minutter. Hver gang man åbnede for flere pladser blev billetterne revet væk og man er pt. oppe på 40 hold. CSS er på seks dage nået op på tre hold...
Det vil du også finde ud af hvis du bare kigger rundt på www.tek-9.org i 5 min. som er hele cod's community site :)