Desværre har jeg lige hørt fra Bambi, at deres fælles hold, pro2type, vælger at lade ham blive på holdet. Jeg forstår det personligt ikke. Desværre kan de jo så heller ikke spille noget som Vita Nova arrangerer. GG.
Nu for vi at se. fordi ben har hacket en gang for 1 år siden betyder ikke at han gør det nu. Han havde ikke selv regnet med at han ville spille på det plan han gør nu, og derfor har det at han har hacket bare været noget fun. Jaja, det kan da godt være i ikke tror på mig, men jeg er også ligeglad. Hvis vi fra pro2type ved han ikke cheater, så cheater han ikke. men i kan tro hvad i vil :)
Mange tak for den flotte tekst, men bliver simpelten nødt til at stille dette meget vigtige spørgsmål, hvilket "plan" er det lige pro2type spiller på? lol ^^
Medmindre jeg er helt gal på den, så skrev AK-freak på IRC at han havde lagt mærke til at bEN hackede da han ikke gjorde meget ud af at skjule det, mens han var I furians. Og tror da det er mindre end et år siden. Og mon ikke også det viser sig at være mere en 1 gang.
Men jeg synes dog at alle som har hacked/købt hacks for CoD4 bør få et ban ligemeget hvad.
Man kan jo sagtens være god uden hacks, men det ændrer ikke på at man har haft hacks.
kan godt være han har hacket. og jeg er også ligeglad. så længe han ikke gør det nu , og beviser han faktisk godt kan spille uden hacks. så tror jeg på ham.
"kan godt være han har hacket. og jeg er også ligeglad. så længe han ikke gør det nu , og beviser han faktisk godt kan spille uden hacks. så tror jeg på ham."
imo burde man kunne få et ban for at have sådan en mening LOL
Det kan da ikke være Bens skyld at Molle altid har haft noget imod ham ?
- Ben har ikke hacket i FurianS, det har han simpelthen været for dårligt til, no comment, men der er jo en grund til at det var Ben der fik sparket og ikke Muppet eller jeg, og jah, jeg er dårlig, aka Ben må være dårligere selvom det lyder umuligt man kan være det
- Der var 1 kamp hvor ben lavede en vild +10 på strike og jah, når man laver +10 hacker man!
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Jeg forsvare ham på ingen måde, jeg prøver bare at få din lille søde hjerne til at forstå at han ikke hackede i FurianS, som du åbenbart ved alt om fordi åhhh så store gud til Molle har sagt det.
- Molle ved ikke hva der sker ingame fordi han lagger sådan rundt..
- Benn har sikkert hacket, har vidst at han har haft en banned CB account i laang tid, men det ændre jo stadig ikke på at jeg bare vil forklare alle de søde mennesker du hjernevasker med dit "Molle er gud, lyt til ham"-lort, Ben hackede ikke i FurianS, hvad han lavede før skal jeg ikke kunne sige noget om
Gider du godt stoppe det der pis toast? Synes et eller andet sted ikke det er et passende forum at skrive sådan om mig på?
Desuden så ved du lige så meget som mig om han cheatede eller ej, det eneste du ved er at han har fortalt dig at han ikke cheatede.. Og folk der hacker lyver. End of discussion plz, og hvis du har et problem med mig, så skriv til mig istedet for at udstille mig sådan her.
Du kan godt lide at indrage sport, så lad os gøre det ;)
- Vi ser cykelløb, vi ser Chris Anker komme op af bjerget som en af de sidste og tænker, fuck han er dårlig
- Dagen efter kommer det frem, og så vil du påstå at han faktisk var lidt for god igår
- Molle, fortæl mig sammenhængen i den historie, for min lille hjerne forstår det åbenbart ikke
- Som jeg sagde til dig tidligere så vidste jeg godt han havde en hacket account, men jah, lad os sige det sådan at du ikke er den eneste der ikke gider at lytte til mig <3
- Jeg har ikke noget imod dig, men folk tror åbenbart du er gud når det du siger er lov ?
Jeg er jo nødt til at komme ned på jeres niveau, kan da ikke gøre for at jeg starter denne diskution hvor i burde være, men er nødt til at gå længere og længere ned fordi i åbenbart ikke forstår det ?
- Og så svare du på det jeg skriver til Molle, du er lidt sej, !
Jeg prøver lige en gang til, og sig til hvis der er noget du ikke forstår, eller nej, lad være med det, for ved godt du ikke forstår det
Ben -- Hax -- Længe siden
Ben -- Ikke hax -- FurianS
Molle -- Gud
RB -- Spiller -- Sej -- Men -- Er -- Fail
Håber det hjælper nu, for kan næsten ikke gå længere ned, men jah, vær' glad for at jeg prøver at snakke til dig så du forstår det
For satan Wizzy har du heller ikke rent mel i posen!?
Ej men for at være lidt seriøs (har fået min kaffe :D), hackers bør bannes. Og så lille et community, som vores er, så ville det være fatalt at begynde at acceptere hackers nu.
Kan godt lide din søde måde at snakke udenom
- Skal måske komme hjem til dig og snakke til dig som den dreng JEG er, for det er åbenbart så langt ned jeg skal synke før du er med
- Du kan jo komme hjem til mig og se efter ?, men du skal kun komme hvis du vil give mig en ordenlig blower, eller så det sku ligemeget
chill your beans lads - I bliver også nødt til at kigge på hvornår det er blevet brugt. :] lad nu være med at sidde og tude hver gang i spiller mod ham :D vent til lan - så kan i altid tjekke hans registry ;)
tror nu næppe han gør det nu. either way så har det her nok været wakeup callet som stopper ham i at gøre det igen :D much love
Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan få dig selv til at sige at Ben var dodgy i FurainS, og samtidig sige han er elendig, altså, hvis han skyder 4 i løbet af en kamp er det fandme noget lortehax han har fået fat i
- Du ragede i flere dage, uger over hvor dårlig han var sammen med Warning
Siger jeg heller ikke noget imod søde ven
- Men førhen var han bare elende, det kommer frem at han har brugt det for like 100 år siden, og ligepludselig blev han dodgy,
- Come on, Ben var dårlig i FurianS pga af hans Css IQ
- Fair nok, i vinder
Jeg sagde til ham ingame at han skulle pakke sit cheat væk? Så jeg har jo nok synes han var lidt dodgy :)
Men udover det har jeg aldrig haft noget personligt imod ben som du siger i din anden post. Kender ikke fyren, så ved ikke hvordan jeg skulle have noget imod ham :)
Cheat er ikke okay, uanset i hvilken sammenhæng det er.
Kan ikke se hvorfor nogen synes det er okay. Og ja det er et spil. Men samtidigt også en sport. Hvis du synes epo i fodbold, cykling og andre sportsgrene er okay, så fred være med dig og din IQ.
Men pak nu dit mundtøj væk, gider ikke diskutere om det er iorden at bruge cheat eller ej med en cheater.
Det er meget muligt du syntes jeg er dum at høre på, nevertheless.
1. Jeg er fuldstændig iskold over for om folk der kører Tour De France bruger doping, de gør det allesammen alligevel til en hvis grænse, dem der overdriver, bliver engang imellem taget i det. Men de er allesammen nød til at komme så tæt på grænserne som overhovedet muligt, hvis de skal være i stand til at klare sig i toppen. Det vil jeg skide på, da jeg syntes det er underholdning, og tvivler stærkt på at det ville være ligeså spændende at se på, hvis der var ingen af dem der tog NOGEN som helst form for doping.
2. Det var dig selv der begyndte at sammenligne de to verdener, så vi kan da endelig godt tage den nedad det spor. Med det du skriver, hentyder du til alle der kan ramme folk med ganske almindelig aim, og godt kan skyde dem, såfremt de har front mod dem, bruger en eller anden form for cheat, eller hvordan skal det forstås?
3. Jeg er ganske enig med dig at snyd i computerspil skal straffes groft, det samme skal det i cykling, vi er enige om at snyd er snyd og skal straffes uanset hvad, at jeg så er ligeglad med at folk snyder i cykling, er så pisse dobbeltmoralsk, så det halve kunne være nok. Flame on.
Med det sagt, så syntes jeg du skal pakke dit kommunistiske pis væk, vi har allesammen ret til hver vores mening, og du har da selvfølgelig ret til at forsøge at prakke folk dine meninger på, men at du så stiller dig på bagbenene, når dette ikke kan lade sig gøre, har jeg kun latter til overs for.
PS. Mine udtalelser vedrørende cykling er baseret på komplet lykkelig ignorance.
Når du selv indrømmer at du er ignorant og dobbeltmoralsk behøver jeg ikke skrive mere med dig.
Der er jo umuligt at diskutere på et sagligt højt niveau med en som bare tænker: Så længe jeg er underholdt er alt godt.
Men at du siger jeg prakker dig min mening på kan du tage som det er. Jeg prøver bare at forklare dig at det er det samme. Jeg vidste dog selvfølgeligt ikke at din dobbeltmoral var så stor, og at du var lykkeligt ignorant.
Venter bare på vi ser guana i operation x hvor han går undercover i furians for og se om der ikke skulle være noget spændene der, samt en udtales fra ben...
Se det ville jeg gerne se
ja, jeg hacker også drenge..
altså bar' fordi man hedder Alexander, så hov. Ja han hedder jo Alexander. Måske er det ham, meeeen så er der jo bar den lille ting at jeg rent faktisk stiller op til lan, ligeså gør ben. Ben har forklaret os det hele og jeg er 100% care på hvad han har gjort. Jeg kan godt stå inde for han ikk cheater længere, og ja boys. Der er faktisk en som IKKE cheater/har cheatet som støtter en ex-cheater ;) wauv big deal. Fame det eneste i kører rundt i.
Som Johnny Storm ville ha sagt det. FLAME ON!
Syntes det er ganske ærgelig og trist, at se så mange danske "navne" på denne type liste.
Dog syntes jeg at man skal være på passelig med at råbe "ulven kommer". Ganske vist har alle disse cheatet, ellers ville de ikke være på listen. Det er et faktum de ikke kan benægte!
Som Patr nævnte i et tidligere indlæg, er der også god grund til at kigge på hvornår dette er forgået. Nogle personer kan ændre sig, på baggrund af begivenheder, eller bare kom til real fornuft med tiden. Dem der indser dette, har ret til at få chancen på at rette op på deres fejl. Så pas på med at dømme folk for hårdt, for hvad de har gjort i fortiden, alle kan begå dumme og stupide fejl. Ikke sandt?
Derudover så hold tonen pæn og nydelig gutter, der er ingen grund til slåskampe og lignende overfor hinanden, og der er absolut INGEN grund til at råbe og kalde folk navne. Det er simpelthen for barnligt, og på samme lave nivuea som en cheater ;)
Hvad fuck er problemet?
altså bare fordi man har hacket betyder det jo ikke at man ikke kan vinde på lan?
altså jeg siger bare kyoChi bumbum, 8lan finaler i træk,
eller ham der den onde smg fra det gamle PGS ( kan ikke lige huske hans navn )
men han havde også 30+ score imod fnatic til tex, og de slog dem på crash.
forstår ikke at folk de skal nedgøre folk der har købt det, det er vel bare et smart trick"HEHehEheHEhEHEH"
Uanset hvor "stort et navn" man har, så skal man stadig bøde. Det kan da godt være at personen er sindsyg god på LAN osv. men hvis personen har brugt et hack, så skal de stadig have et ban; det er min mening.
Hvis det stod til mig, burde folk der har brugt/købt/kommet til at installere et hack eller lignende, eksluderes fra online spil for evigt. Ikke alene forrådner de spillet, men de giver også udviklerne af cheats et påskud for at gøre det som de gør. Man kunne også hugge deres hænder af, men det er måske lidt for drastisk.
hmm syntes det er lidt tankevækkende at folk siger ok han har cheatet men gør det ikke mere.. det er jo som at sige at det er i orden bare man ikke gør det nu?
Give ham en straffe så vi kan komme vidre..
han blev banned som reglerne var dengang,
Hvis jeg stjal et stykke slik for 2 år siden og blev smidt i fængsel i 3 uger.
Skal jeg jo ikke fængsel igen 2 år efter fordi de laver reglen om til 10 år for at stjæle et stykke slik?
siger jo bare at reglerne imo burde være 2 års straf for cheat fra det øjeblik man bliver busted. Straffen bør være et sted og thats it. 2 år indenfor alle events og turneringer.
Uanset hvad, så har man støttet dem der laver cheat ved at bruge deres lort og det giver dem grund til at lave det igen.
Grunden til at det skal straffes at bruge hack er at vi aldrig kan få noget støtte til vores sportsgren når "doping misbrugere" fortsætter uden straf og de kan deltage til turneringer osv. uden problemer. Straffen bør udføres fra det øjeblik at man indrømmer sit cheat eller det øjeblik man bliver busted.
kan sige at jeg tit har stået/gamet ved siden af ham i et godt stykke tid og jeg har aldrig set en hack køre mens han spille i furians.
mht det tidligere kan jeg ikke udtale mig da jeg ikke boede sammen med ham og hellere ikke så så meget til ham i den peroide.
skal så også sige at jeg personligt er meget imod hack.. og synes det er fucking dumt at han gjorde det.
men lad ham nu bevise på lan. for allerede nu har han været på GP og TLD og der kan i vel alle sige at han ikke cheatede.
Jeg kommer lige med en hurtig udtalelse, selvom de andre ikke vil have jeg gør det.
Dengang jeg brugte codehook, havde jeg også sociale problemer, ikke i skolen, ikke med min venner. Jeg har bare gjort nogle dumme ting engang, og dengang sked jeg bare på det hele. Altså bare fuldstændig ligeglad. Skolen, min familie, og mit arbejde (især arbejdet) .. Da det blev opdaget, at jeg ikke havde det godt. Hjalp min familie mig selvfølgelig, og min skole. Lige da man var startet på en frisk igen, havde jeg det godt. Men da jeg indså hvad det var, jeg egentlig havde gjort, gik jeg lidt i en depression.
Da det hele var slut, og at jeg startede på en frisk igen, startede jeg med at game igen.
Sandland, og nok også ToAsT kan bekræfte, at jeg har haft nogle alvorlige problemer i mit liv.
Jeg gider ikke og sige konkret hvad det er, synes jeg ikke der er behov for.
Sorry dude, men sket er sket, medmindre du kan få en læge til at erklære dig sindsyg i gernings øjeblikket, tror jeg ikke folk vil se på det med andre øjne :)
- Ens læge er jo ikke ham der bliver brugt som "snakkehoved", hvis man er langt ude så er det jo psykologer man snakker med og nej, de er ikke læger
- Men hva ved du/andre om det, jeres liv er jo så fucking perfekte, og i har det åhh så godt...
- Og hvorfor begynde og snakke om at han er sindsyg ?, medmindre du har noget i det synes jeg det er fucked up når du ikke kender baggrunden for noget af det
negativ? en kommentar, med en lille twist af humor?
- ved godt det er ens psykiater, der skal erklære en for sindsyg
men ville da mene det er dybt godnat at komme med en undskyldning omkring ens snyderi kommer i forbindelse med ens psykiske tilstand ^^
Gl med jeres femte mand, håber ikke han får en nedtur igen pga. i stinker en dag ingame :)
aldrig sagt jeg har været deprimeret eller haft en dårlig dag.. tværtimod blot lyst til at teste :)
blev stemplet de 2 år siden det er nu.. og tog straffen - mistede alle mine xfire "venner" fra det gamle cod2 :)
straffen som jeg tror ben prøver at slippe let og elegant over :]~
edit:
- Som sagt Ralfimus, så tror jeg slet ikke du kan sætte dig ind i hvordan det er ;)
Forøvrigt er der sgu ikke bevist så meget på LAN fra jeres side? Sidst jeg husker toast, så var der en fra jeres hold med omkring 30 kills og resten med under 10.
Forhelvede drop cfghax!
P.S hvis du er interesset i en Codehook account til billig pris, så har jeg ca. 9000 til salg for en flad tyver. PM for info.
Jah, men hvem var det så der fik et okay godt mix team til at ragequitte på lan og ikke gad og spille kampen færdig pga. at blive ydmyget så meget som de gjorde ?
- FurianS har fået 3 nye spillere siden sidst, og jah, ham du snakker om der fik "30" kills, er den eneste der er tilbage, udover det har de en af DK's bedste scopes, det fandt vi vel ud af i vores mix imod jer, var det 8-2 den stod og i havde en champ der lå og græd efter 3 runder og ikke gad og scope mere mod Muppet ?, det tror jeg det var
- Så kan i bruge så mange undskyldninger på at DIT lortenet ikke fungerede, men det ændre vel ikke på at i er dårlige xD
- Så er der AK-Freak, jah, han er jo gud, behøver ingen præsentation
Og så mangler de en sidste spiller, så kan ikke se hvor meget du kan ligge i den kamp da der er sket så meget siden da...
Nu kan jeg ikke huske noget specielt godt fra den kamp, da alt som kunne gå galt, gik galt, (dårlig undskyldning) samt i zG/Hostile/VMC har vi ALDRIG brugt fast scope på crash. Derudover havde vi på daværende tidspunkt ikke snakke specifikt tacs på dette map.(jajaja endnu flere dårlige undskyldninger, I know)
Men med hentil dit synspunkt omkring Champ kan jeg ikke huske specifikt om han spillede godt/dårligt, men mon ikke han havde det som os andre, at det var lidt tungt at folk laggede ud hele tiden og gejsten nok var røget lidt ned lokummet.
Dog vil jeg dog MEGET gerne forsvare ham med at der ikke NU er "ret" mange der matcher hans niveau pt i DK efter han har varmet op i 15-20 min. :D
Må jeg så til vores forsvar sige at vi ingen tacs havde på backlot til TLD ? Nårh nej, på det tidspunkt og efter TLD er der ikke noget der hedder "vi havde ingen tacs" det kaldes at man "er dårlig" som RB ville have sagt det ;)
- Lets get champ warm <3 :D
Jeg røg ud hver runde, Kanaljen hveranden og champ crashede to gange, alt det på 1 halvleg. Men da det godt du kan få kills når folk er 999 i spawn, fordi vi så jo på LAN, at når folk ikke er AFK så får du de 3-4 kills pr. map.
Forhelvede Toast din testikel, du sgu ikke en særlig god hax0r. Men det siger sig selv - du blevet jo taget, dirty dirtyyy cfgHax0R!!
Tør lige øjnene søde
- Ok RB, det er iorden, giver dig ret, så jeg kan få fred, jeg er dårlig på lan
- Jeg sucks, i know, men kan godt lide du snakker om ting du faktisk ikke har forstand på eller kendskab til
Han beskylder mig for at blive owned på lan
- Men joh, jeg drømmer tit hvis du skulle vide det og du har sku også været med i en dirty dream som sluttede af med en våd plet i buksen
Seriøst Analjan gå venligst ud på bænken og varm min plads igen <3
imo hold jeres personlige pis for jer selv. Hvis man snyder og bliver bustet, så må man sgu være voksen nok til at tage straffen, som en IDIOT man har været. Så fuck nu af med jeres lamme undskyldninger om dit og dat. Personligt håber jeg sgu alle dem der er taget blever banned og ikke må være med til hverken lans eller online cups!
Det er sgu trist at en af de bedste er med på listen af bans, da det formentlig kommer til at præge, hvad den samlede dom bliver for communitiet :-/
Der er da ingen der beskylder nogen for at snyde, som ikke allerede har gjort eller indrømmet det!!!
Så hvad med at du ikke lukkede kage hullet og lod en god saglig debat forsætte i og omkring et emne, som helt klart skal debatteres i det offentlige forum. Hvor folk kan få lov til at give deres mening til kende. Bare fordi du ikke kan/tør have eller give din mening til kende ved et emne. Så er det jo ikke ensbetydende, at andre ikke skal have lov til det?
Kan huske i vCoD og CoD2 sagde man altid: Once a cheater, always a cheater.
Som Kanaljen siger, så må folk stå ved de har cheatet istedet for at komme med dårlige undskyldninger, da der ikke findes en go undskyldning for at cheate ud over virkelig lavt selvværd!
Selvom en spiller ikke har cheatet i 2 år har han jo stadig cheatet!
De to der bliver skrevet om her, altså Toast og Ben er begge cheaters og længere er den ikke. Men når det er så lang tid siden kan man ikke rigtig straffe dem, men de skulle være straffet da de gjorde det. Så måtte det hold de respektive spillere spiller for tage stilling til om de vil have dem på hold eller ej.
stop lige med alt det søde, det er lidt gayness ;)
Men nej self er han da ikke det, i var bare eksempler..
Du står ikke på listen nej, men derfor har du stadig cheatet og det ændrer jo ikke på det. forstår mig ret, men som jeg skrev før så "once a cheater, always a cheater" ;)
Jah, vi kan da godt sige jeg har cheatet, men jah, det er jo fordi at ligemeget hva man siger så er der bare ikke noget der er godt nok til jer ? :)
- Og jeg synes du sprang let over det med at jeg er blevet straffet, selvom du selv mener jeg ikke er ;)
det har jeg ikke sagt, og jo du har fået din straf på cb og det er fair og du siger jo selv du er blevet straffet så behøver jo ikke at sige det samme så ?
- Ikke noget der er godt nok til os eh? uddyb lige den :) hvem er os og hvad er ikke godt nok?