Hvor bliver de nyheder af?
Prøv lige og se TEK9, hvor mange news der har interesse for Dansk CoD4.
Og alligevel, så er der ikke blevet skrevet en eneste nyhed i 1 uge(udover igår)
Hvordan kan man være tilfreds med det :<
Vi har i ganske lang tid søgt nye skribenter, men desværre er det kun blevet til nogle få stykker, samtidig med nogle er hoppet fra igen. Og det er desværre det, vi nu ser effekten af. Vi er ganske enkelt inde i en periode, hvor vi ganske simpelt ikke har overskudet/mandskabet til at skrive nyheder i det omfang vi selv ønsker.
Vi har alle pt. travlt med arbejde, eksamerne og andre IRL ting, der pt. bliver prioriteret højere end at skrive nyheder - Og det skal der være plads til. Gutterne knokler uge efter uge, med at suplere gode nyheder, men på et tidspunkt er de også nødtil at priotere og fokusere på egne opgaver.
Det er desværre en rigtig ærgelig og kedelig situation, som hverken vi eller I kan være tilfreds med, men det er desværre sådan landet ligge pt.
Vi søger nye skribenter, og jeg/vi kan kun opfordre folk der har lyst til at prøve krafter med skribent faget, i at tage et kig i vores "vi søger skribenter" nyhed og følge anvisningerne der. Man kan også henvende sig til undertegnet, såfremt der skulle være yderlige spørgsmål.
Nogen af os er desværre blevet sparket ud af GDK regi :( Ellers ville jeg squ gerne give en hånd med, håber dog i finder hvad i søger! Synes bare i skal have ros for de nyheder som bliver skrevet! Så thumps up på de nyheder i når at få lavet.
Jeg er ked af jeg ikke har været så aktiv i den seneste uge, men har haft travlt med fødselsdag og drikke hjernen ud. Men kommer stærk igen i næste uge. ;)
None taken. Nej det var jeg ikke, men nu var det jo så heller aldrig meningen at jeg overhovedet skulle have været redaktør. Jeg blev det 100% kun fordi der ikke var andre der gad. (Eller i hvert fald viste iniativ til det).
Jeg skriver ikke for lidt nyheder. Målsætningen er minimum 1 nyhed pr skribent per uge. Og den overholder jeg...faktisk skriver jeg oftest flere. ;)
Desuden burde folk ikke klage, der er stadig friske nyheder hver uge, hvor imod der for blot et halvt år siden (måske lidt mere), før Wizzy blev sektionsansvarlig tit gik mange uger uden så meget som en enkelt nyhed.
Hvis folk stadig synes det ikke er godt nok nu, må de jo melde sig og skrive selv. For jo flere skribenter des flere nyheder.
Jeg vil gerne tilbyde mig selv som CoD4 skribent. Jeg er allerede skribent for Gaming.dk og har dækket TheBlast#2 (on stage).
Derudover besøger jeg dagligt sider som TEK-9 og Cadred.org, da jeg bliver nød til at holde mig opdateret omkring scenen. Pm hvis i kan bruge mig. Links til et par nyheder jeg skrevet:
Jeg vil som sagt gerne hjælpe til, da jeg personligt synes at der er alt for dødt herinde.
I kan fange mig over sitet eller på: Acker@nordic-esport.com