Aagaard der må jeg da alligevel give dig lidt (: Efter utallige flames i diverse tråde osv. Du var nok, undskyld for dette, men den største og mest ubegrundede fanboy af mw1, og i ufattelig mange af dine tråde havde du intet grundlag for dine kommentarer (: Så må jeg da sige at det er noget af en omvæltning, at du kommer med sådanne en kommentar (:
altså nu skrev jeg jo gl(good luck=held og lykke) og spurgte bagefter TIL MW2 FOLKET hvorfor er det lige at et enkelt frag med en ak kan komme i en movie så desværre kan jeg ikke forstå hvorfor du skal til at blande dig i det
jeg sagde på ingen måde i min tråd at mw2 er noget lort (det syntes jeg) men jeg sagde det ikke jeg spurgte bare mw2 folket om et spørgsmål som jeg ikke føler at du kan svare på
Bonse - Der vil jeg så vove og påstå at det er det (:
Derudover vil jeg også vove og påstå at "med en ak eller en deagle er værdi nok til at komme i en video" skulle rigtig have heddet "med en ak eller en deagle har værdi nok til at komme i en video" ???
Og det er da utrolig rart at se AagaarD fra sin gode side (; GG
Hvem består Zone's andet hold af (: Ren nysgerrighed, jeg ved godt at jeg godt kunne studere videoen nøje for det, men det kunne jo være at nogen ikke var med eller noget (: