Hvordan er der ikke blevet lavet en tråd endnu om årets største begivenhed?!?!
Hvad så gutter er i klar til VM? Kan næsten ikke vente til kick-off om små 4 timer.
Hvem holder folk med udover DK? Giv et bud på en top3!
Jeg tror at "the usual suspects" Brasilien kommer i finale med Spanien, hvor Spanien trækker det længste strå, og hvis Holland viser samme form, som ved kvalifikationen så tror jeg de ender på en 3'er.
1. Spanien
2. Brasilien
3. Holland
Morten Olsen har lige meldt at Bendtner næppe spiller mod Holland, omg nogle løgnraketter der bliver fyret af lige pt.!
Bare lige så du ved det kom Ghana til 1/8 dels finalerne til 0VM 2006 i tyskland ( altså sidste VM ) udover det har de vundet deres første kamp i år så du skal ikke undervurdere dem(:
Jeg tror sgu vores venner fra Norge vinder det hele. Har hørt de spiller med 18 mand på banen! :)
Nah....
Tror Holland vinder. Hvem de møder i finalen kan jeg ikke helt sige, da jeg ikke har nærlæst programmet. Men jeg gætter på Argentina, Brazilien eller Spanien er en af finalemodstanderne. :)
Ja det var sgu ikke imponerende spil fra England i aften, målmanden var fail, Wright som starter var fail og Heskey spillede som en der lider af downs syndrome.
Argentina ryger ud i 1/8 og tyskland køre den hele vejen i en finale imod brazil som brazil vinder med 3-1. spanien og holland spiller 3-4 pladsen hvor det bliver 1-1 og holland vinder på forlænget spillet tid !
De spillede en fin 1. halvleg, Holland var jo elendige i forhold til forventningerne. Max fail selvmål af Simon Poulsen han var slet ikke presset, ellers syntes jeg han var en af kampens bedste.
Kahlenberg, Jakobsen, Kjær var klart de dårligste. Rommedahl gjorde det ok hvilket var overraskende. indskifterne gjorde ingen forskel overhoved.
Alt i alt lorte kamp. Hvis man ikke kan score mål så kan man heller ikke gå videre fra gruppespillet ligemeget hvem man spiller imod...
Hahahaha ja....fuck de Vuvulortehorn! Syyyyyygt af Schweiz. Sjældent har man set så enrettet en kamp. Totalt bombadement på det Schweiziske mål og alligevel vinder de....syyyyyyyyyyygt! Det var sådan DK-Holland skulle have været også!