Jeg er ny i denne Call Of Duty verden. Spillede lidt COD4 dengang jeg havde min CD-key som jeg nu desværre har smidt væk :(
Jeg har så fået mig mw2 i julegave sidste år og er begyndt at spille det igen efter en lang pause.
Så er spørgsmålet: Er Modern Warfare 2 på vej frem af på det seriøse niveau? Vil denne måde at arrangere kampe gå i det lange løb? Eller skal man hellere gå COD4 for at spille seriøst?
Jeg vil sige du skal vælge CoD4 jeg er CoD4 spiller og jeg forstår ikke rigtigt måden man sætter kampe op på. Jeg vil da vædde med at det nok går men tror ikke MW2 går i det lange løb. Tror måske CoD4 overlever lidt længere end MW2, Vil nu også sige niveuet (Har ingen idé om hvordan man staver det ord). Men self. Det er ens eget valg jeg er bare kommet med min mening nu ;-) Men held og lykke med det valg du nu tager :-)
som jeg har fået det fremlagt spiller man kampe ved at adde sine modstandere på sin friendlist og inviterer dem derefter ind i dit party og så lave en private match. Det er rimelig besværligt :)
Altså det går super godt for cod4 lige i øjeblikket med vita nova, CIC7, SEC og AEF med 48 teams tror jeg det er.
Cod4 scenen er virklig på vej frem det er der ingen tvivl om :)
MW2 scenen tror jeg desvære ikke på efter som der ikke er nogle lans og spillet er ikke konkurrence dygtigt, det har heller ikke muligheden for at blive det som cod4 har uden de ting får man aldrig nogle stor scene. Hvis man lige tager et kig er der heller ingen scene i MW2 udover i danmark :)
Så mit råd er cod4 hvis du vil ha' et game du kan gå seriøst i, og opnå noget i :)
Tak for et rigtigt godt svar! Nu tænker jeg så bare, er det ikke noget der kan rettes op på i mw2? Kan det ikke gøres konkurrence dygtigt? Og mon ikke der kommer Lans med dette spil som turnering? :)
Det skal nok komme Lybech (: Dejligt at se du er hoppet på MW2 vognen. Du kan jo altid prøve at spille nogle kampe med os, så du kommer ind i det (:
Når man skal finde kamp, er det rigtigt man skal adde hinanden på steam, men det er ikke så besværligt som man regner med.
Jeg tror personligt selv at MW2 nok skal komme op, som du kan se i "team" forumet er der kommet mange MW2 søger clan. osv. Flere og flere mennesker er begyndt at vise interesse for spillet, så lans skal der nok komme.
Kan allerede se du har addet på steam, så skriv engang du er klar på et game, så kan vi lige finde ud af noget :)
Jeg tror du skal passe på med at blive alt for forventningsfuld. Jeg tror ikke på at der bliver nogen som helst stor fremtid i MW2. Og det baserer jeg på de samme grunde som der har været nævnt alt for mange gange efterhånden, samt at hvis du vil have konsol og promod, skal du køre en cracket udgave af spillet, hvilket jeg tvivler på kommer til at blive tilfældet på LAN.
Hvilke LANs skulle tage spillet? Tvivler på at der er nogen LANs, der vil tage spillet på programmet, med mindre at Activision hælder en god sjat penge i projeket. Og deres fokus er nok ikke specielt meget på MW2 mere, men CoD:BO.
Jeg baserer det også på den store fremdrift CoD4 har lige for tiden. CoD4 bliver kun større og større lige for tiden med rigtigt mange store LANs. (Steelseries eSport Challenge, Crossfire Challenge, Antwerp eSport Festival etc)
Jeg dækkede MW2 turneringen til Copenhagen Games og der var der 3 hold(!). Til sammenligning er der hvad, 48 hold til både CiC og AEF. :)
Det er ikke Activision der står bag CoD:BO, det er vidst Treyarch's projekt. Derimod har jeg hørt snak om at Activision har hyret nogle nye nogen der hedder sledgehammer eller sådan noget, og de har allerede reserveret CoD navne som, advanced warfare, secret warfare og space warfare. Om det bliver godt må tiden vel vise (; Jeg håber egentlig bare på et MW3 med et ordentligt serversystem (:
Copenhagen games er også ved at være et stykke tid siden. Som sagt bliver interessen større. Og jeg tror godt at der kunne komme gang i det nu hvor interessen for spillet stiger.
MW2 når aldrig op på størrelse med cod4. Dertil ødelægger manglen på dedi-servers for meget. Jeg spiller selv MW2 fordi det er pisse skægt, og fordi at CoD4 ikke har ctf som gametype. Hvis cod4 havde CTF som gametype så havde jeg nok ikke spillet mw2 eller codwaw, som jeg gjorde før..
Ja nemlig. Jeg synes selv at mw2 er en del bedre spilmæssigt, men det er bare svært for mig at vide hvilket man skal tage :D Men tak for det gode svar! :)
yeah det er sgu seriøst.
Der er ihvertfald snak om det inde på Vita Nova forummet, det møder modstand men fandme meget positivitet.
Lige umiddelbart, vil der blive lavet en vote om det. Og hvis det bliver JA, kommer det med
MW2 er et super sjovt spil og har virkelig nogle gode balancerede maps til wars. Men uden dedikeret servers og mulighed for at modde, bliver det aldrig et konkurrencespil på højde med CoD4.
MW2 er vejen frem. Vi burde alle hylde det som en uovervindelig fører. Det har alt. Modtools, dedikerede servere, syge muligheder for matchmaking/serversetup, og våben. Activision har gjort et fantastisk job.
Thank you captain obvious
Er det ikke lige nøjagtig det der er blevet pointeret hele tiden? Jeg synes alle tråde på CoDGaming ender i en kamp mellem MW2 og CoD4.. Men det er da ikke umuligt at spille pcw/cw'er i mw2, der er åbenbart bare nogle der ikke gider besvære sig med at prøve.. Jeg håber også at interessen for MW2 vil blive større og der vil komme nogle events, ingame vil jeg nemlig klart foretrække MW2, hvilket jeg egentlig ikke kan begrunde.
Failkommentar, jeg går ud fra at du har spillet begge spil hvis du skal kunne vurdere dem begge to, og hvis du har spillet dem, vil jeg sige at det er fail at du siger man dør hver der er en der får en killstreak på 25. Killstreaks er disabled og derfor er det ikke muligt, det kan selvfølgelig være at du ikke har prøvet at spille MW2, men så synes jeg det er ondsvagt at du kommer med en vurdering af hvad for et spil der er bedst da du i det tilfælde ikke burde have en anelse.
MW2 vil desværre dø hen, samtidig med at Black Ops udkommer. Her er der tale om dedicated servers og mulighed for modding. Oven i hatten skal det så siges at jeg tør vædde med at langt de fleste mw2 spillere skifter til black ops omgående.
Det er dog af min personlige mening at MW2 er et af de sjoveste FPS spil jeg længe har spillet. Cod4 ligger dog på et højere level rent konkurrencemæssigt.
Som StigandR siger; har jeg også på fornemmelsen at MW2 går dødt med tiden at Black Ops udkommer, desværre er der nogle mangler og fejl i MW2 der gør spillet mindre attraktivt, fx. ville dedicated servers være en stort skridt frem for MW2 - men da dette nok aldrig sker, vil det ikke kunne kører på lige så højt plan som CoD4 konkurrencemæssigt.
Det skal dog siges at jeg synes personligt at COD:MW2 er det bedste i CoD Serien - men igen vi mangler lige de der dedicated servers, det ødelægger det hele..
2 forskellige game plays imo.. Skal dog siges jeg savner en server så man kan styre sin clanwar. Rimlige nitte sådan som mw2 match's starter op.. kampen er igang fra første sec banen starter, der er ikke noget opvarming eller andet sjov.. Medmindre man vil starte spillet forfra, og køre load screen endnu engang :S
Plus hvis man har en gammel amiga500 til PC, så det ikke sikkert du når ind til første runde :)
Dog savner jeg heller ikke PB lag i cod4 ^^
Jeg spiller begge del, dog mere mw2 pga større netværk.
Redigeret: Torsdag d. 17. juni 2010 - kl. 19:41
Ridin'Solo
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!