Vil gerne sælge, logo, navn og hjemmeside, i det hele taget hele brandet til en der ønsker at overtage organisationen.
Jeg har brugt rigtig mange penge på det, førhen, men har ikke meget tid tilovers til at have en organisationen kørende.
www.echofx.net
Den der byder højst, på meget kort tid, og får overført pengene, kan så vel, som kalde echoFX deres.
Og gider ikke sådan nogen bondeknold bud, som 250 kr :)
Skriv budene privat til mig, men i må meget gerne lægge nogen spørgsmål herinde :)
Din side ser meget halvfærdig ud og det virker slet ikke som om du har nogen "organisation" kørende. Hvis du slet ikke har haft noget kørende eller har haft dit navn oppe i medierne på nogen måde vil det slet ikke være muligt at tage penge for navnet i sig selv. Du kan selvfølgelig tage penge for hjemmesiden, hvilket jeg egentlig mener er det eneste der er noget værd i det her tilbud. Den ser dog lidt halvfærdig ud på trods af at den har et fedt design, men hvis det kun er hjemmesiden du vil sælge har du formuleret dig dårligt. Når det så er sagt synes jeg også du er lidt optimistisk i forhold til prisen, specielt i forhold til den målgruppe du har valgt dig.