*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Køb og Salg » Salg

Sidste indl�g

S: Organisation

Vil gerne sælge, logo, navn og hjemmeside, i det hele taget hele brandet til en der ønsker at overtage organisationen.

Jeg har brugt rigtig mange penge på det, førhen, men har ikke meget tid tilovers til at have en organisationen kørende.

www.echofx.net

Den der byder højst, på meget kort tid, og får overført pengene, kan så vel, som kalde echoFX deres.

Og gider ikke sådan nogen bondeknold bud, som 250 kr :)
Skriv budene privat til mig, men i må meget gerne lægge nogen spørgsmål herinde :)
Flere |
rabioN | echoFX Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 12:38
TheNinjaDanny
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 15:24
1
Jeg tror du skal undersøge hvad et brand er (:
Din side ser meget halvfærdig ud og det virker slet ikke som om du har nogen "organisation" kørende. Hvis du slet ikke har haft noget kørende eller har haft dit navn oppe i medierne på nogen måde vil det slet ikke være muligt at tage penge for navnet i sig selv. Du kan selvfølgelig tage penge for hjemmesiden, hvilket jeg egentlig mener er det eneste der er noget værd i det her tilbud. Den ser dog lidt halvfærdig ud på trods af at den har et fedt design, men hvis det kun er hjemmesiden du vil sælge har du formuleret dig dårligt. Når det så er sagt synes jeg også du er lidt optimistisk i forhold til prisen, specielt i forhold til den målgruppe du har valgt dig.
rabioN | echoFX
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 16:06
2
Jeg markedsføringsuddannet, så hvis du gerne vil til at diskutere hvad et brand er så det iorden :)

Et brand er et navn, tegn, symbol, slogan eller noget, der bruges til at identificere og adskille et specifikt produkt, service eller virksomhed. Et juridisk beskyttet varemærke kaldes en proprietær navn.

Og jeg har ikke sagt organisationen er kørende, det har været, men er lukket, og siden var helt ny, inden vi lukkede :)
Redigeret: Torsdag d. 17. juni 2010 - kl. 16:31
TheNinjaDanny
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 16:46
4
Et brand er ikke "bare" et navn eller et produkt efter alt hvad jeg har læst og lært (: Men den diskussion har jeg ikke lyst til at gå ud i da det er ret irrelevant og ville virke unødigt negativt på din tråd.

Hvis du er Markedsføringsuddannet, så synes jeg næsten du burde gøre mere ud af at markedsføre eller sælge dit brand. Det der er ikke nogen særlig effektiv salgstale. Stedet du har valgt at prøve og sælge en hjemmeside og specielt til det prisleje, tror jeg er meget forkert valgt.

Hvordan havde du regnet med at kunne sælge din organisation i form af navn og slogan når den aldrig rigtig har været oppe at køre "Siden var helt ny, inden vi lukkede".
rabioN | echoFX
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 16:50
5
Bare et navn? Det har jeg heller ikke skrevet. "Et brand er et navn, tegn, symbol, slogan eller noget, der bruges til at identificere og adskille et specifikt produkt, service eller virksomhed". Og da vi var momsregistreret, vil jeg sige vi gik under virksomhed :)
Ghozt | CoDGaming.dk
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 16:38
3
Uanset om det er et brand eller ej har jeg aldrig hørt om navnet så med mindre det bare er mig der ikke har set det rigtige sted ved jeg ikke lige hvem der skulle være interesseret :)

Men held og lykke me det, siden er ganske i orden som Danny også skrev
rabioN | echoFX
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 16:51
6
Det er os fair nok, jeg har bare noget jeg vil sælge, og hvis man har spørgsmål til det må man gerne skrive det her. Er man her bare for at kommentere, kan man lige så godt bare oprette et topic som ikke er under salg, eller skrive mig en PM :)
bonse303
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 17:42
7
Dette indl�g er blevet slettet af en administrator
when you watch BonneR! play youll get a boner
KOM OG LEG KÆLLINGER!!!!!!!!!!!!
AagaarD_DK | aNimus
Torsdag d. 17. juni 2010, kl. 18:01
8
dummeste kommentar ever, bare grow up..

On TOPIC: Held og lykke med at sælge, har hørt om jer på Gaming.dk og set jeres tidligere Source hold spille. De var bestemt ikke dårlige. :)

EDIT : Men Held og lykke, og tag dig ikke af de noobs herinde som ikke kender organisationen, fordi de ikke følger med i eSport udover cod
Redigeret: Torsdag d. 17. juni 2010 - kl. 18:02
Team Infused
#Vita-Nova
bonse303
Fredag d. 18. juni 2010, kl. 17:27
9
hvorfor er det en latterlig kommentar jeg skriver bare hvad jeg vil give for organisationen hvis det var mig der skulle købe den
LennyBoy | CoDGaming.dk
Fredag d. 18. juni 2010, kl. 22:20
11
Fordi det er knapt så smart og relevant for tråden at skrive et bud, han allerede har fraskrevet sig?
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
bonse303
Lørdag d. 19. juni 2010, kl. 00:10
12
kunne være han ombestemte sig :)
PatR
Fredag d. 18. juni 2010, kl. 21:47
10
GL Med at sælge det - Dog vil en 1500 kr være et rimeligt bud - bla. fordi at organisationen ikke er kendt på nuværende tidspunkt. Ellers ser det meget godt ud.

Held og lykke : )
z1n0 | CKRAS
Lørdag d. 19. juni 2010, kl. 00:40
13
siden hvornår er patr og aagaard blevet de flittige i de her ellers så flamebait-rige tråde??

FML
twitter.com/z1n0
kanaljan
Lørdag d. 19. juni 2010, kl. 02:13
14
*spam* here plz.
Hostile Friktion
Enork | aM
Lørdag d. 19. juni 2010, kl. 02:23
15
kanaljan
Søndag d. 20. juni 2010, kl. 01:33
16
*spam* here plz.
Hostile Friktion

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0802979469299