Der er meget at arbejde med. 1080p? Arh, det tror jeg nu ikke helt på at det er optaget i.. :)
Kedelige public kills og et efter min mening dårligt musik valg.. Se en masse af de andre fragmovies der er på nettet og få noget inspiration derfra :)
Kedelig, over halvdelen består af en intro i forskellige typer, dårlig klipning ... lav noget research før du begynder at lave movies ... samt få investeret i det nyeste sony vegas samt adobe after effects, så er du godt på vej.
jeg ville nu ikk sige han skulle investere i det da prisen løber op i ca. 8800 kr... ved ikk om det er det værd, bare for at kunne lave frag movies og montages?
1. Din intro burde være kortere, eller helt anderledes, jeg kedede mig gevaldigt.
2. De der 3 unscope kills, hvor du står stille 90% af tiden kan sagtens gøres bedre!
3. Nightwish det er fint, men så prøv med en Amaranth istedet for, det der goth church faggot metal duer ikke i en film;)
Og som XpN siger, prøv at eksperimentere med noget Sony Vegas f.eks, man kan finde det på *host* nettet *host*, Og der er en masse af 3d ting man også kan putte ind! ;)
Som de andre siger er intro'en lang i forhold til selve montagen. Du kan sagtens nøjes med "det trejde intro klip" det hvor der står "modern warfare pwnage" eller lign. Og så kan du begynde med dine klips. Men af nybegynder af være er du god. GL