Nu er jeg nået til det punkt hvor css er blevet virkelig nedern, begrund af for mange børn som der hacker, og bare kedeligt generelt så tænkte om man ikk skulle prøve noget cod har spillet lidt promod hist og her ikk noget særligt.
Men er cod4 scenen stor i Danmark? og er der nogle danske drenge som som der pwner nogle af de store hold? :D og er det noget med spectator tv ? ligesom stv i source.
Et lille spørgsmål: er der mange hackers i cod?
kan dog sige at i css er der for mange af børnene som ikk kan holde sig fra hacket
både på IRC og en cw fra friendlist, som har ødelagt spillet fuldstændig.
Et lille minus jeg har opdaget er at rigtig mange herinde er dybt forelsket i mw2, er selvfølgelig i orden men det er lidt lame da mw2 aldrig kommer til at være fremme på scenen :)
Sidste bemærkning: Kommer nok på vt i morgen for min første mix i cod, så vær beredt på at der kommer en noob :)
Hej nick, den danske cod4 scene vokser virklig meget lide nu, og i udlandet tror jeg aldrig den har været stører så alt i alt går det virklig frem af med det
Med hensyn til cheaters er jeg ked at at sige der er en del men tror ikke du vil finde det som et problem hvis du bare spiller de rigtige ting, som at lade være med at spille CB der er en masse cheater.
Og til det med mw2 er der rigtig mange mw2 spiller der er gået til cod4 igen :)
lige et svar til et af dine spørgsmål, der er ikke nogen TV client som vi kender det fra source, så vi må holde os til streams og demoer istedet.. du kan se nogle af de bedste streams fra de største turneringer (både online og offline) på video-on-demand på sider som quadv.com og h2ktv.com :)
CB = Clanbase.
En god start er at downloade xfire, eftersom alle bruger xfire nu til dags, og evt kigge en del inde på www.tek9.org, hvilket er et internationalt site der omhandler COD.
Danmarks diva og cåhnt no.1
Jeg er den lækreste i verden, måske lige på nær ...
Desværre er der en del hackers på cb - men de forsvinder så småt efterhånden jo længere op ad ranglisten du kommer - desværre er der også nogen på topplan f.eks. PGS Deviance :D
anyways tilbage til at male badeværelse
Redigeret: Fredag d. 2. juli 2010 - kl. 14:43
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
Med hensyn til cheaters er jeg ked at at sige der er en del men tror ikke du vil finde det som et problem hvis du bare spiller de rigtige ting, som at lade være med at spille CB der er en masse cheater.
Og til det med mw2 er der rigtig mange mw2 spiller der er gået til cod4 igen :)
så vi ses på vt imorgen så! :D