Det er sandt. Der er mange, der klager over, at FRAPS "hakker", når man filmer, men det er der en løsning på... men ja, det kræver virkelig meget plads :)
Jo, det er muligt i MW2, det kræver bare en del af din RAM.. Det var i hvert fald problemet for mig. Jeg optager i 1920x1080 eller hvad den hedder, uden problemer overhovedet..
well jeg har 4GB Kingston PC5300 - de er ikke så hurtige men jeg har trods alt 4GB og min fps dropper fra 90 til 40-60~ når jeg optager.
Derudover har jeg en e6850 processor og af grafikkort har jeg ATI Radeon HD 5770.
Hvad vil du mene jeg skal gøre?
Nu er jeg moviemaker, og har været det i en 5-6 års tid, jeg ved godt hvad jeg snakker om med hensyn til opløsninger. Half-size er halvdelen af den opløsning du spiller i, hvilket gør at billedkvaliteten bliver meget forringet, og er ikke noget jeg kunne finde på at optage film i. Jeg optager normalt i en 720p opløsning. og half-size af 1280x1024(den opløsning jeg spiller i) er meget ringe, og pixelated.
Jeg tror han mener at det ikke "Cutter" skærmen midt over hvis man kan sige det sådan, således at man kommer til at kunne se halvdelen af gameplayet. Han skriver jo også selv at det forringer kvaliteten bagefter (: Tror bare han fik formuleret sig lidt uheldigt :) Hvilke spil henter du klip fra swalk?
Jeg har mest lavet fragmovies i cs, men har også lavet alt muligt andet, såsom festivalfilm, og lanmovies(diverse spil). Og meget mere. www.swalkmovies.dk - mange af filmene er meget gamle, så hvis du skal se en cs film, kan jeg anbefale Flaming Revenge 2, som nok er mit bedste værk som er blevet færdiggjort. Arbejder lidt på at få 3'eren lavet.
EDIT:
Jeg fandt ud af, at hvis jeg satte min fps op i fraps, så kører spillet mere flydende. Kan bare ikke trække Full-size helt i 1280x1024 :/