Hvor mange af jer fede kartoffler har købt dette vidunder af et spil?
Skal lige siges at jeg altid har holdt mig langt væk fra RTS spil... ikke fordi de ikke har interesseret mig, men nok mest fordi det så for svært ud.. jeg dog trodsede min stædighed og købte SC2 for et par dage siden for at se hvad alt det seneste hype handlede om, og det er rundt regnet det bedste spilkøb jeg har gjort mig siden.... ja, siden CoD4 tilbage i 2007.
Selv for en kæmpe RTS-noob som mig er der uendelig meget underholdning, og hvis man ikke har købt spillet endnu af frygt for at det er for svært eller for anderledes, så tro om igen.. Singleplayer campaign er helt vildt gennemført, med gode tutorials, fede campaigns, og flotte cutscenes der alene her retfærdiggører købet, og gør dig klogere på spillet, racerne, units, gameplay, mm.
Når man er blevet nogenlunde tryg ved spillet kan man hoppe over til Multiplayer delen og starte med en "Practice League" hvor man kan spille op til 50 1v1 og/eller 2v2 kampe mod andre noobs, for derefter at rykke op til nogle mere udfordrende leagues.
Man kan også spille custom MP spil mod sine venner og co-op spil med sine venner mod computeren.
Alt i alt et super gennemført spil, og selv hvis du ikke interesserer dig for sci-fi så er der garanteret timevis af underholdning.
Køb det før din mor! |
mit keyboard troede lige jeg var en shawarma-neger fra nørrebro.