*Tilbage
Gaming.dk - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty clan logo(4)
Call of Duty Sonny skifter fra ...(25)
Call of Duty Xfire: Dansk CoD4 ...(11)
Call of Duty Ny COD video oppe!(2)
Call of Duty Ny spiller(21)
Call of Duty Mukaii scope frag.(4)
Call of Duty Hvad klaner har i ...(123)
Call of Duty Ahahahah ggwp(0)
Call of Duty CoDGaming.dk ...(27)
Call of Duty WeeD bliver til ...(11)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Just had to share ...(3)
Offtopic COD4 ACC(12)
Offtopic cod4 community(6)
K?b og Salg S: Xai, Lachesis, ...(0)
Offtopic S&D Triple - MW3 ...(1)
Offtopic StarWars - The Old ...(48)
Offtopic World at war key(6)
Offtopic Godt nytår(8)
Offtopic Julegaver(8)
Offtopic Nyt tv.(5)

Reklamer

Call of Duty » CoD: Black Ops

Sidste indl�g

Black Ops Multi-player trailer - "Mw2" nu med racerbiler og server

I har sikkert allerede set den :)

http://www.youtube.com/watch?v=s4xg2rhLsT0

Terning over and out.
Flere |
dice Torsdag d. 12. august 2010, kl. 06:49
Ridin'Solo
gonex
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 13:23
1
Sikkert et sjovt public spil, men bliver aldrig et competitive game (-:
I gamle dage var man glad for deaglen..
dice
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 15:15
2
Gider du forklare mig hvad et competitive game er ?

Jeg er helt fortabt :)
Ridin'Solo
Mong
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 15:20
3
Et competitive game er et spil hvor det er svært at spille spillet til dets grænse. Udover det skal spillet også indeholde minimalt RNG, eller i hvertfaldt forudsigeligt RNG som er nogenlunde kontrollerbart.

Det åbner op for at man som spiller kan blive ved med at udvikle sig. Starcraft er nok verdens bedste eksempel på et competitive game.
dice
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 19:15
5
Okey godt med info :)

Men hvorfor er mw2 ikke et competitive spil ligesom så mange andre ? :)
Ridin'Solo
bonse303
Fredag d. 13. august 2010, kl. 06:50
9
FORDI DER IKKE ER DEDIKEreT SERVER = INGEN PROMOD
when you watch BonneR! play youll get a boner
KOM OG LEG KÆLLINGER!!!!!!!!!!!!
Mong
Fredag d. 13. august 2010, kl. 13:42
10
Som udgangspunkt er MW2 også competitive. Der er nogle få game mechanics som er blevet simplificeret, eller ganske enkelt fjernet, som lean og nade physics. Dertil kommer også andre underlige ændringer, som fx et cap på hvor hurtigt man kan skyde med fx deagle.

Problemet ligger ikke i selve spillet men derimod alle de faktorer der gør at man ikke kan tage det seriøst som andet end et public casual spil.

Det er ting som manglende instillingsmuligheder i ens config, hvor FOV er en af de helt store irritationsmomenter. Dernæst kommer latency problemer i og med at det ikke kører over dedicated servers. Ja der er nogle der siger at de ikke har problemer med ping, men de er godt klar over at når det kommer til stykket er det ikke fem potter pis værd.

Mod tools mangler også for at bringe spillet mere i linie med cod4. Med mods kunne man tilbagebringe i hvert fald nade physics, hvorimod lean ville være lidt svære at bringe tilbage.

MW2 er som udgangspunkt competitive, hvis man gider at adde folk på friends, bøvle med at connecte til hinanden, ikke har noget imod at spille en console port og magter at skulle forholde sig til reglsæt der ikke er forced ind i spillet by default. Men faktum er at nades alene gør cod4 til et meget mere sofistikerede spil med mere dybde. Udover det er cod4 også meget mere flydende og streamlined i animationerne.
Redigeret: Fredag d. 13. august 2010 - kl. 13:43
Gozuu
Fredag d. 13. august 2010, kl. 14:47
11
Der er intet cap på hvor hurtigt du kan skyde med dine våben. Som du kan se med Xbox versionen kan du via. et stykke hardware skyde med 0.001s delay(lidt ligesom fastclick) man kunne bruge i CS engang og derved skyde 10 bønner afsted på under ét sekund.

Så som udgangspunkt er der intet cap på hvor hurtigt du kan skyde.

Ud over det så er "console-port" en afbrændt sætning. BF:BC2 er en konsolport, Red Dead Redemption er en konsolport, ja selv Crysis er en konsolport, da det er nemmere for udviklerne at lave dem på en konsol og derfra videreudvikle dem til PC'en. Det er fact, og DICE(Udviklerne af BF:BC2) har selv indrømmet at det er sådan PC spiludviklingen er nemmest og foregår hos mange af de større spiludviklingsfirmaer.

Der er diverse PROmods - Dedicated servers & Lean versioner du kan hente på nettet. Du kobler det sammen med din VAC-disabler også kan du spille MW2 med de features du mangler fra CoD4. Ja, PROmods, dedikerede servers & lean er muligt i MW2, såfremt du bruger disse programmer der dog ikke er lovlige hos VAC.

Spillet kunne være blevet competitive, men der er alt for meget negativt I luften omkring det, og CoD4 spillere har set sig alt for negativt på det til at det kan komme rigtigt igang.
Mong
Fredag d. 13. august 2010, kl. 15:05
12
Alle de mods der forefindes til MW2 er alt sammen noget cracked lort lavet af en random russisk hacker. Der behøves virkelig ikke at siges mere. Det er ikke holdbart at spille et spil med et mod der ikke er understøttet natively.

Jeg er sådan set ligeglad om andre spil er en console port eller ej. Faktum er at 99% af alle ports er utrolige dårlige. Desuden er crysis ikke en consoleport, http://en.wikipedia.org/wiki/CryEngine_2

Desuden har det ikke noget at gøre med om det er nemmest eller ej og lave det på PC eller console. Der er en masse utrolige dårlige argumenter at når man udvikler til en konsol skal man ikke tage hensyn til forskellige hardware configurationer. Dette er ikke gældende, da først og fremmest er det ikke spil udviklerne der skal lave drivers til hardwaren, det er producenterne selv. Der er en performance grænse der skal tages hensyn til for en konsol og en computer og længere er den ikke men hensyn til spil udvikling. Naturligvis er der jo nogle andre fremgangsmåder når spillet bliver lavet til forholdsvist konsol eller pc. Desuden må du gerne forelægge et link til DICE udtalelse vedrørende spiludvikling, hvis du vil bruge dette argument igen.

Og det var så et lille sidespring. Men faktum er at der bliver brugt flere kræfter på at udvikle til konsoller end pc er fordi det er mere profitabelt idet at piratkopiering på konsoler ikke kommer i nærheden af størrelsen af piratkopiering til PC. Dertil kommer det faktum at der er mange flere konsolspillere.
Gozuu
Fredag d. 13. august 2010, kl. 15:38
13
Så kan jeg vel ligeså godt informerer dig om at det størstedelen af de ulovlige versioner(torrent-hentede MW2-kopier) er hentet til Xbo360.

Ja - Du kan sagtens hente piratversioner af samtlige spil til Xbox360, og det er nemmere en at skulle få det til at virke på en PC da alt kan laves på forhånd og brændes direkte ned på en disk.

Så angående MW2, så er der flere der har piratkopieret det til deres Xbox360, end til PC'en.

Jeg har selv spillet det "cracked lort" du taler om, og det virker bedre end det "native" system der er lavet til MW2. Så inden du udtaler dig om det, så prøv "lortet" og kom med kommentarer bagefter.

Det nye spil på CryEngine 3 bliver en konsolport, det var en fejl fra min side men var egentligt det jeg mente. Ligesom med MW2 & BF, bliver det lavet til Konsollen og derefter tilpasset til PC'en. Det sker iøvrigt også med Black Ops.

Mong
Fredag d. 13. august 2010, kl. 15:48
14
Du forestår ikke min pointe. Folk kommer aldrig til at spille et spil på konkurrenceplan hvis de skal afhængig af at de skal cracke et spil for at spille det. Desuden er det ulovligt og vil aldrig blive brugt på konkurrenceplan som er det hele den har diskussion går ud på.

Din xbox skal være flashed for at kunne køre brændte spil og det er der problemet ligger. Desuden så må du fremvise nogle beviser for at der er flere piratkopier til xbox end til pc, men hov det kan du jo ikke. For der findes ikke nogle salgstal af noget der er downloaded!!! Desuden kan du slet ikke bruge torrent til noget som helst da du ikke har adgang til alle private trackers.

Jeg er stadig fucking ligeglad om andre spil er consoleports eller ej, specielt crysis som er et spil man spiller udelukkende for at teste sin nye GPU og se noget eyecandy. Det handler om hvorfor MW2 ikke spilles konkurrencedygtigt i samme omfang som cod4.
Gozuu
Fredag d. 13. august 2010, kl. 16:08
15
Det nytter bare ikke at komme med argumenter der ikke holder, da der rent faktisk er mulighed for det.

Hvis de her programmer var laver tidligere, at promoveringen var bedre så ville du se at spillet ville kunne spilles langt mere på konkurrence plan.

Det er bare for sent det er sket, så skaden ligger der og kan ikke redes ud.
Mong
Fredag d. 13. august 2010, kl. 16:13
16
Først og fremmest vil de have det noget svært ved at promote noget der er ulovligt.
Dertil kommer det faktum at det er en kæmpe indgangsbarrier for at få noget til at virke som det burde virke fra starten af. At det involvere at pille ved sit steam/vac osv er også helt hen i vejret.

Prøv at tænk dig rigtigt godt om og overvej hvor let det vil være at cheate i en cracked spil uden nogen form for anti-cheat overhovedet.

Dog må jeg give dig delvist ret med at "skaden er sket" men dette er ligemeget da det er ens for alle nye spil, og det ikke er kun MW2 der vil blive bedømt hårdt ud fra hvad der er med i release. Det samme skete for WaW, hvor man fx ikke kunne record før en patch.
Brie
Mandag d. 16. august 2010, kl. 01:52
17
Jeg kan ikke se nogen mening fra min helt egen personlige side.

Hvorfor skal mw:2 have et promod med lean? - Så det kan ligne cod4 mere?
live by the milk! YOU FOOL!
gonex
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 15:59
4
Og at det aldrig bliver et spil på konkurrence niveu, med lans med høj pengepremie ligesom cs,css,cod4 osv, osv :-)
dice
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 19:29
6
Men hvorfor kunne black ops ikke blive et competitive spil - Vi får jo server nu?

Har CoD4 været med på LAN's fra første dag ? eller skulle det også arbejde sig op ? :)

Jeg forstår det lidt såmom at det er op til commnuity'et at gøre deres spil stort, så det er noget man overvejer at tage med til LAN's - ligesom npf.dk har gjort nu, pga en afstemning hvor folket gerne ville spille mw2 feks :)
Ridin'Solo
gonex
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 19:35
7
Fordi spillet har så mange valgmuligheder? Man kan køre fjernstyrede biler, der eksplodere når de rammer en? Alle mulige overvurderede våben, som man ikke har i mange first-person shooter spil. Så man skal fjerne stortset hele spillet, for at gøre det skill-baseret ;-)
dice
Torsdag d. 12. august 2010, kl. 19:51
8
Men det gør vi jo i mw2 med CB / ESL rules :)

Vi har samme våben equipment som de competitive spil i nævner :)

Jeg / vi regner også med det er de regler der bliver brugt til npf.dk

Clanbase / ESL regler:

Perks: disabled
killstreak: disabled

Allowed weapons

1. Assault rifles:
* M4A1
* FAMAS
* SCAR-H
* TAR-21
* FAL
* M16A4
* ACR
* F2000
* AK47

2. Submachine guns:
* MP5K
* UMP45
* Vector
* Mini Uzi

3. Sniper rifles:
* Intervention (max 1 per team)

4. Secondary weapons:
* USP45
* .44 Magnum
* M9
* Desert Eagle

5. Attachments:
* Silencer
* Extra mag
* FMJ

6. Equipment:
* Frag-grenade

7. Special Grenades:
* Flash x 2
* Smoke x 2
8. Deathstreak
* Copycat

Black ops med server og regler (promod) så kunne man vel godt gøre det til et competitive spil ?

Det er det eneste minus ved mw2, det er host systemet.. at spille imod Rusland er fuldstændig lag kamp og de er jo vantil at spille med 54k modem :(
Redigeret: Torsdag d. 12. august 2010 - kl. 21:47
Ridin'Solo
AagaarD_DK | aNimus
Mandag d. 16. august 2010, kl. 11:38
18
I STINKER FUCKING ALLE SAMMEN MAN...
Afslut nu den diskution mellem cod4 /mw2......

Blackops kan da godt blive competitive hvis der kommer nok opbakning om det...
Personligt kan jeg ikke lige blackops, synes det ser for public/FFA ud. Men det er jo min mening!. Alligevel kan det sagtens blive et competitive spil.

Og for gudsskyld stop nu alt det med mw2/cod4 igen. Der bliver langt op igen i den her tråd.
Team Infused
#Vita-Nova
dice
Mandag d. 16. august 2010, kl. 13:01
19
Aagaard vi hygger bare :)

Gir dig ret det kræver opbakning at få et spil med i front :>
Ridin'Solo
bonse303
Mandag d. 16. august 2010, kl. 14:18
20
+1 no fanboi here ^^
when you watch BonneR! play youll get a boner
KOM OG LEG KÆLLINGER!!!!!!!!!!!!

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.0879218578339