Nu hvor CoDG er nede så tænkte jeg, om det måske ikke var for tide at vi fik skiftet til TS3 da det generelt er bedre. Når man lige vender sig til det vel og mærket.
Jeg har allerede talt med WizzY som ud fra denne post vil tage fat i ledelsen af Gaming.dk om et evt. skift til TS3, hvis der er stemning for det!
Derfor skal alle skrive ganske simpelt TS3 eller VT i deres comment til at starte med, derefter kan man skrive sine egen forklaring til det man har valgt.
Ville være fedt hvis alle ville gøre det på den her måde, så er det mere overskueligt.
Vi skifter ikke Ventrilo'en ud, den bliver vi ved med at have uanset hvad.
Men vi vil gerne kigge på og undersøge muligheden for også at have en TS3 server, hvis der er opbakning nok til det. Indtil videre ser det fortrinvis lige ud med meningerne.
hvis i alligevel IKKE skifter VT`en ud hvorfor så få en TS3 ?
Synes det kører fint med vt`en lige nu. og vil man finde mix virker det jo perfekt.. Tror ik folk gider både og joine vt og ts3 for at finde folk til mix..
Det vil da ikke splitte communitiet, så er man sku for konservativ hvis man tror det!
Folk får 2 muligheder for voice server..
At du ikke orker at tjekke både VT og TS3, hvilket er meget hårdt! Er jo dig selv, der bestemmer det :)
Hvis man vil have folk med til mix kan man da bare spørge dem over xfire hvis man er for doven til at skrive ip og port ind??? Det er vel det den nye Xfire gruppe er til.
Ville det ikke være meget nemmere hvis vi bare udvekslede telefonnumre og ringede hinanden op? Hvis man så er flere kunne man jo sætte den på højtaler.. Og sms'e hvis det ikke er vigtigt, fx træning og ffa?
stemmer på begge for jeg har dem begge og syntes de begge er gode at bruge dog har jeg ikke fundet nogen record funktion på ts3 endnu så foretrækker vt men ejg stemmer på begge ^^
Ts3 har langt hurtigere responstid! Er ikke helt fortrolig med alle funktioner osv, men lyden er vel det samme, og når den kommer hurtigere er det vel bare et +?
Hvis man lige bruger 2-3 min på at sætte sin mic/lyd op i TS3, og lige ser lidt hvad programmet kan. Så er det mere overskueligt end VT imo!
Options er sat bedre op.
aagaard jeg ka ik forstå hvorfor du lige pludselig vil til at skifte over til ts3 altså hvis du så gerne vil bruge ts3 kan wegame vel få en som i kan spille på.
kan godt forstå du syntes ts3 er bedre pga. lavere latency men codgaming vt har altid fungeret perfekt (lige indtil nu^^) dog et par restarts en gang imellem
og det med at få en både en ts3 og en vt er jo komplet skørt hvorfor skulle vi til det det er jo for latterligt rent ud sagt
Det var bare et forslag Bonner.
Selvfølgelig kan vi i wegame få en TS hvis det er det, men jeg tænkte nu på lige at høre stemningen for at hele communitiet også fik en TS3. Det var sådan set bare det :)
Federe program, flere funktioner, bedre layout og lyden er ganske fin hvis det bliver sat RIGTIGT op!
Resultat løbende (22:19)
TS3: 5
VT: 5