Overvejer at OC mit 5850, men er det noget jeg vil kunne mærke på performance (fps) i mw2 ?
Det skal siges jeg er en fps hore, så den sidste fps jeg kan nive ud af kortet gør mig lykkelig ^^
køre 1920x1080
alt effekt er slået fra.
details: low
køre 88fps konstant. Mit problem ligger dog i at jeg recorder, og med 1920x1080 kan jeg mærke lidt drops. Ville OC hjælpe på mit problem ? eller skal jeg have en hurtigere HDD ?
Ved intet om clocking :-/
Kræver det flere blæsere ?
Forkorter det mit korts levetid ?
Er der nogle programmer som er bedre end andre ?
Ville du selv OC et 5850 pga mw2 ?
Ved intet om clocking :-/
Kræver det flere blæsere ? Ja det gær det, din computers støj niveau stiger meget !
Forkorter det mit korts levetid ? Nej på ingen måde
Er der nogle programmer som er bedre end andre ? (Dunno)
Ville du selv OC et 5850 pga mw2 ? (Ja det er den billigste løsning og hjælper dit game meget !)
- At du påstår at det ikke forkorter levetiden på dit hardware at overclocke det, det er sgu til grin... Det viser tydeligvis at du forhåbentlig aldrig skal have noget med PC'er at gøre...
Det siger sig selv at når man OC'er kortet, belaster man det mere, og dermed slider man mere på det.
Angående køling, så behøver det ikke være flere blæsere. Køling skal, alt efter grad af OC, gøres bedre. Man kan sætte hastigheden op på blæseren, eller man kan skifte hele køleren.
Hvis man virkelig vil bruge penge på det, så kan man skifte til vandkøling, men så kunne man lige så godt købe et nyt kort.
Ved ikke om den køre max køling, købte den samlet. Men Hvis den allerede kørte max på køling kunne jeg ikke OC uden at købe extra blæser og det er ikke tilfældet af hvad jeg kan læse fra tweak forums som OCer uden extra køling, ydermere får jeg 12-15% mere ydelse - vil hellere lad tiden gå og købe et mere når de er droppet i pris :)