vil bare finde ud af om folk synes jeg er god, dårlig eller bare en stabil spiller :) kan bare ikk recorde imens jeg spiller pga. dårlig com :/ så det blir kun til game winning kills (de blir nu heller ikk altid så dårlige igen) er igang med min anden video, som er en del bedre :)
Det er svært at bedømme dine skills ud fra de kill cams :)
Lav film fordi DU syntes det er sjovt, fordi man kan aldrig gøre alle tilfreds. Hvis du leder efter en klan og det er show off vids, så kig evt.. i ansøgniner - http://www.codgaming.dk/forum/6/
vil bare finde ud af om folk synes jeg er god, dårlig eller bare en stabil spiller :) kan bare ikk recorde imens jeg spiller pga. dårlig com :/ så det blir kun til game winning kills (de blir nu heller ikk altid så dårlige igen) er igang med min anden video, som er en del bedre :)
hvis du vil finde ud af om du er dårlig / stabil / god, så tag ind og find et team og spil mod nogle af de danske mw2 hold, og der kan du jo så se om du er god eller ej.
Når du fremviser en film ved man jo ikke om det bare er heldige kills eller om det er fordi du er mega syg, samt det giver ikke et helhedsindtryk.. ;o)
okay tak :) er igang med at få en klan op og stå, har bare lidt problemer med mine venner ikk kan få deres com til at virke - vil gerne spille nogle kampe mod andre klaner. Lige nu er vi kun 4 i min klan, hvor den ene skal ha' et nyt grafikkort da det ikk virker mer:/ så det vil sige 3 spillere atm. Prøver i hvert fald at få noget op og stå.
Lyder fedt mere nogle flere aktive spillere / klaner på mw2 scenen :)
Det meget muligt du kender den, men du kan finde et udsnit af DK's mw2 scene her http://www.codgaming.dk/liga/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1730#1730
Du kan jo add nogle stykker.
Ydermere så spiller vi med nogle specifik regler - Vigtigste er reglerne 5 til 6
jeg er ikk ny længere ;) det var bare fordi der blev spurgt om min anden youtube film som desværre blev banned i danmark, norge og sverige :( men min tredje er oppe og public. Så linkede til den i stedet:)
ps: spiller kun sniper! så jo, jeg har alle kamu til både intervention og baret 50. cal :)
erm, det er ikke muligt at bedømme dine skills - når du fremviser nogle killcams fra public i MW2.
Prøv at tage slight of hand pro af din intervention class, og så spil med det.
Det er sådan der spilles i MW2 kampe, det er nemlig uden perks.
Du besvarer f�lgende kommentar
Deltag i debatten
Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!