Hej alle sammen :) er ny spiller på cod4 scenen. Tilføj mig på xfire og steam og lad os tage nogle mixes.. Snakker selvfølgelig om mw1. Er lige startet for et par dage siden :) Så tilføj mig og fyr en masse mixes af.
Velkommen til scenen :) Piika adder dig til den danske cod4 xfire gruppe når han ser denne post, og så vil jeg anbefale dig at joine irc kanalen #cod.gaming.dk @ quakenet :)
Ikke helt sandt. Hvis man indtaler hans rigtige navn på et gammelt spolebånd og derefter sætter den til at afspille det bagfra i dobbelt tempo, siger den "Champ". Det er derfor han valgte det til gaming. ;)
jeg søger sq bar en masse mixes og at lære basics i gamet.. Så kan det jo være ligemeget pt om hvor mange gode nades jeg kan :) skal først lære hvordan jeg bevæger mig :)
Har spillet COD4 de sidste mange år. Og er pænt sagt træt af de S.... servere.
Utrolig så mange hackere der er der. Fik lige hacket mit brugernavn i dag. Hvorved en anden spiller, boot eller andet, spillede videre på det.
Er der andre steder man kan spille COD4? Ellers så bliver skidtet ryddet af pc-eren og programmet skrottet. Gider ikke mere det der fake shit.