Peeman og jeg har brugt det, da vi bad om at få det med til vores sponsorudstyr i Ravens :D
Man kan godt mærke lige når man har puttet det på, men så tænker man ikke videre over det.. Ihf ikke lige hvor længe det holder... Ellers skal du spørge peeman, tror han har brugt det mere end mig :P Det fedter ikke noget til som sådan :)
Hey, brugt det der glide dot en del da jeg spillede cod4 og synes egentlig at det var et ganske fint produkt. Spillede med en steelseries ikari optical mus med glides på og synes det virkede fint når jeg smurte den der olie agtige ting på mine glides. Jeg spillede også på en QcKheavy musemåtte der har en lidt ru overflade og derfor var jeg glad for at min mus blev lidt mere smooth at køre på musemåtten.
Hvor længe sådan en olie holder? Tja jeg har stadig min tilbage derhjemme og har brugt den en del og har stadig en del tilbage (tror jeg i hvert fald?) og jeg brugte den til at smøre mine glides sådan inden pracc osv over et stykke tid.
Håber det var svar nok på dit spørgsmål ellers er du velkommen til at stille flere spørgsmål ;)
PS: Ville personligt aldrig bruge 100 kr på det, brugte det kun da jeg kunne få det gratis.