Hejsa!
Jeg har fået BO, og spiller det en del online! Jeg søger bare nogen jeg kan spille med, noget socialt hvor man kan snakke lidt sammen over voice og hjælpe hinanden lidt! Evt. også deltage i noget mere klan agtigt hvis det findes!
Jeg har førhen spillet CS rigtig meget, og i klaner og den gode ende af SLAP ligaen (1./2. Div) men har ik rørt det i et år. Jeg har spillet MW2 en del, men nu er det som sagt BO!
Jeg vil ikke sige jer super pro, men jeg er trodsalt for det meste i top3 på serveren! Jeg spiller hovedsageligt Domination, for det er sjovt, jeg kan godt lide at have et mål at spille hen mod istedet for bare skyde, det kan man i alle spil!
Jeg er en gammel mand (28år) og jeg vil helst have nogle nogenlunde modne mennesker at spille med, det vil umiddelbart sige ingen teens, og lad så være med at blive sur over det - der er 14 årige der virker voksne og 35årige der opfører sig som børn, så som sagt, modne fornuftige mennesker der samtid gerne vil have det sjovt!
Skal der spilles CW's o.lign forventer jeg dog en anelse seriøsitet, men samtidig ik mere end vi kan have det sjovt også!
Jeg har aldrig spillet clan i CoD - kun CS!
Håber at høre fra nogen!
Hilsen Krydolph |
ligesom dig mangler jeg nogen at spille med. Jeg er 23år, bor i KBH. Har aldrig spillet CoD på klan plan, men har haft min storhedstid i America's Army da det var på toppen.
Du kan bare hoppe på vores teamspeak3 (The Black Dragons MGO teamSpeak)
IP: eurots4.gameservers.com:9141
og få noget sjovt kørende.
Mvh.
Philippovich