Jeg skrev simpelt "a", som i "This is a" og så kunne du afslutte den. Desværre mener sure Lennart at Nuking fylder mindre end vores 4-sammensætnings-sjov, så det giver jo hat og briller. Buuuuh!
Det skal jeg ikke kunne sige. Men pt. er det stadig CoD4 som er størst, da BlackOps blev udgivet som et halvfærdigt Beta-spil. Man kan jo bare håbe at det bliver fixet.
Jaer i know, men jeg synes Black ops er sværere. Og tjoeh det ser lidt ud som om det er et beta spil, dog må vi bare håbe på at den nye patch som kommer her til juleaften tid at den fixer fps drop osv. ;)
Jeg er klar på det hele. Men kun hvis folk fatter at rydde op efter sig selv. Gider ikke være med hvis vi skal have skideballe bagefter. Jeg er blevet for gammel til skideballer. :)
Og hvis Zino må være nøgen, vil jeg have lov til at tage billeder af ham og lægge dem ud på det der nymoderne indernet. :D
Det ser ud til at vi siger den 4-6. februar, da flere afslutter eksamen m.m. i januar. Er folk friske på evt. selv at tage computer med? For så vil jeg arrangere at dette bliver muligt.
Jeg skal lige ha' de sidste tømmermænd rystet ud af kroppen. Det tager jo lidt længere tid des ældre man bliver... O.o MEN ja datoen står fast på d. 4-6 februar. Mere nyt følger i den kommende uge :-)
Tror også de vinder igen men håber den bliver lige så spænde som den de spillede imod cardinals, dog havde jeg gerne set dem vinde da det er dem jeg holder med :D