Nu har jeg været væk fra scenen i rigtig lang tid, så ved ikke rigtig hvad der bliver spillet lige nu. Er det stadig cod2 eller er man rykket videre i systemet? :D
Og er der overhovedet en scene, eller sidder folk bare og rykker i banditten i hippiecirkel?
Vil gerne lige vide, hvilket spil jeg skal købe :b Gider jo ikke sidde på den forkerte side af vejen, mens I alle andre er over i parken ;D
Jeg er lige startede på CoD4 ^^ har spillet rigitg meget CSS førhen. Og tænker først nu? Hvorfor gik jeg ikke til CoD4 noget før :) Og hvad jeg kan mærke sker der meget på Cod4 scenen. Har i hvert fald lagt mærke til at der er dobbelt så mange inde på mirc for at finde kamp i CoD4 end CSS :)
Desværre befinder det danske cod4 community sig i små vt'er etc for det meste og opholder sig sjældent på codgamings irc channel. men internationalt er der stadig spændt op til lir :)!
Skal også lige sige ved godt det ikke har noget men emnet at gøre :) Men vi søger 2 members i vores team www.gametech-esports.com så hvis der er nogen som er interesseret i en try skal de bare sige til ^^
vi mangler en SMG og en ´Riffle
xfire: l0rentzi
Man kan altid spørge efter mix på #cod.gaming.dk og så kommer folk flyvende ind på vt'en :D
Men ellers så prøv at kør nogle try's med forskellige spillere på scenen ? :) Ved at der er masser af talenter uden hold pt; Luke, epio, birdie, og der var også en eller anden der søgte inde på "søger team"-forummet :)
COD: Black Ops er vel stadig hyggeffa hvor der måske engang kommer mods til det