*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty 3on 3(1)
Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Call of Duty 4

Debat l�st

Føler Med VIP

Efter at have set hvad Holbek skrev om Aagard og Profft er leavet VIP må jeg sige at jeg desværre ikke er overrasket.

Det her må gerne blive en flametråd, men også en tråd for at sige at vi føler med VIP, da det er det hold der prøver at stå sammen no matter what, de er alle gode venner af scenen, og det er trist at folk kan være så falske..

Vi føler med jer Ralf, vngz og Holbek.
Flere |
Molle Søndag d. 27. marts 2011, kl. 20:56
Warning
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 20:56
1
hvaaa... hva så der ?
Warning
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 20:56
2
hvaaa... hva så der ?
RalF
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:00
3
danke schön molle :)
kanaljan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:06
4
ul drenge. Håber i finde 2 nye og owner.
*spam* here plz.
Hostile Friktion
K1LM0
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:15
5
Jeg har ikke fulgt med, men hvis nogen er døde så kondolere jeg. Det lyder ihvertfald sådan.

Molle
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:26
6
Næ, bare 2 voksne børn.
K1LM0
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:26
28
Vildt at se det her drama hver gang nogle leaver et hold.. er det ikke bare 2 gamere som har leavet et hold til fordel for noget andet?

Kan ikke rigtig se det store problem i det imo
Brie
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:31
31
haha - Kilmo sådan ser jeg det også
Bauer hauser
husted
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:27
7
Dette er da meget standard indenfor cod4 scenen? Altså alt det her drama og backstabbing :P
hElLb0y | tba
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:31
9
Det standard for nogle bestemte personer ja... :D
Danmarks Bedste hellbabz over n' out
champ
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:30
8
synes sku det ærgeligt, men det beviser jo bare profft er mentalt som en 12årige som klanhopper osv :) skifter lu hele tiden :) aagaard er ikk så gammel men han overvudere sig selv, . tror han er gud, .. men er det ik!;

synes sku det syndt for vip, da det er de meste cooleste gutter på lan og online :)

gl Ralf, vengse og holbek <3
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:31
10
Det her er ikke for at tage side med nogen MEN!

Jeg forstår ikke at i blamer Allan og Patrick for at Jakob har købt en gamer pc. Jeg kunne forstå hvis de havde købt den for ham, eller noget i den stil, men det var vel Jakobs eget valg?

Det er ikke for at forsvare dem, synes bare det virker lidt underligt at blame dem for det!

//mariNe
codgaming.dk - doing it slow since 08 (c) ...
zabo
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:37
11
*Han hedder Rasmus*

//zabo

Redigeret: Søndag d. 27. marts 2011 - kl. 21:38
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:38
12
Så rasmus:D Kan aldrig huske hvilket det er.
Holbek | MoD
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:39
13
Den laptop er indkøbt for at vi kunne fortsætte med at pracce og game, nu hvor det gik godt og alles spillelyst var i top! Havde det været det gamle VIP eller andre omstændigheder, havde vi nok bare spillet når Ralf kunne, måske brugt DeZ fast i de par måneder eller noget i den stil, men Ralf trykkede på bestillingsknappen få timer efter han fik af vide han skulle til Tyskland pga. hele situationen i VIP.. :)
Det er et eksempel på hvor meget vi er blevet ført bag lyset..
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:40
14
Jo jo men stadigvæk Kristian!.
Det er jo Ralf selv som valgte at købe laptoppen. De andre kan vel næppe have haft en indvirkning ud over at Ralf gerne selv ville have spillet.?

Eller er jeg helt dum nu
Holbek | MoD
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:44
16
Altså, du har ret, men det har jeg også :)
Tror ikke Ralf havde købt den laptop så hurtigt, hvis vi nu ikke havde følt det gik så godt i VIP.. Så kunne han måske have undværet den i nogle uger, havde set situationen lidt an, måske havde vi fundet en anden 5 mand i de par måneder, al den slags.. :)
Men netop fordi det hele gik godt, vi skulle være varme til The Blast, etc, ville Ralf have en bærbar med det samme, Profft var ikke uenig i at det var en god ide..

(Det er vist tilbage fra omtrent d. 13 at de vidste de hellere ville spille med de andre, for øvrigt.)
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:46
18
Men jeg tvivler vel stadig på at Ralf KUN har købt laptoppen for at kunne game i tyskland for Allans og Patricks skyld?

Han havde vel næppe købt den hvis han manglede penge eller ikke hvad brug for den?!
Holbek | MoD
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:03
26
Han købte den for at kunne pracce med VIP, mens han var i Tyskland..
Lorentzi
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 20:56
115
Det kalder jeg gamer ånd :)
RB
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 23:28
34
Ralf har jo før været på arbejde I Tyskland hvor han ikke kunne game, der købte han ikke en bærbar, i stedet kom han bare tilbage på holdet når han kom hjem igen.
h0Gan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 00:07
35
True det er rigtigt nok.

Men kan stadig ikke se at det skulle være Allans og Patricks skyld at han har valgt at købe en bærebar ;)
Mong
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 17:07
62
Han kan vel anvende hans 14 dages fortrydelsesret hvis han ikke ønsker at eje den efter vedrørende gik fra teamet?

Eller er den købt brugt eller i en butik?
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 17:42
63
han kan sagtens returnere den, hvis han ønsker det :)
twitter.com/z1n0
Sarabande
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:41
15
Er det her ikke historien man desværre har hørt så mange gange før? Græsset er altid grønnere på den anden side, indtil den dag man indser at det er fordi man ikke plejer sit eget græs godt nok...
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
NupZa | aNimus
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:29
29
+1
#LEGACY @ Qnet -
Brie
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:29
30
+1
Bauer hauser
acavoc
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:45
17
haha.. det som man kender dem..

Aagaard har store planer og så hører man ikke fra ham i 2 dage, og så han igang med noget andet..

Profft havde jeg fra start troede var en guttermand.. men han har bevist flere gange, at han ikke kan stoles på. Han sagde det samme til os (DSRack: WeepR, K1lmo, Aaagard, champ og WeepR) "Det her kan blive godt, og jeg tror sagtens vi kan komme langt"

efter 1 månedstid valgte aagaard og profft derfor at snakke med Patr og Piika (Dem har jeg ikke noget imod) Og "gendanne" det gamle Hostile bare med piika..
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:50
20
Men nu kan du jo ikke deltage til LAN's ud over dem i danmark?
De har været til CiC7 og AEF etc, så skulle de spille med standin WeepR?
arrhh..
acavoc
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:52
21
fortalte dem udelukkende at jeg GODT kunne ude fra danmark. Profft var også helt klar over det, og det var skam meningen at vi skulle holde sammen.. Den begrundelse kan ikke bruges Hr, Marine.
h0Gan
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:59
22
Fair nok, jeg havde bare fået at vide at du ikke kunne uden for skandinavien dengang!
acavoc
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:02
24
Og det skam også korrekt, fordi der var på et tidspunkt hvor jeg ikke kunne.. men under DSRack holdet var der ingen problemer :)
h0Gan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 00:07
36
Fair beans;) Jeg bukker mig!
acavoc
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 21:48
19
Og det vilde er nu, at nu flamer vi dem lidt og sådan er det jo, og så ser vi dem på top10 sikkert i EU om nogle få måneder, og så forguder vi dem..
hElLb0y | tba
23
tror ikke vi ser dem som top10 igen, medmindre de genskaber det gamle lu og de spiller lige så meget som den gang.
Jacks0n | CoDGaming.dk
25
Det kommer slet ikke på nogen måde bag på mig..

Håber stadig i har motivation til at spille Lolzzbek, Vengse med båsserne og Ralfieboy, ville være trist hvis i forlod scenen!

Utroligt at man kan komme ind på et hold med de dyder som VIP altid har haft, starte det op, og vel mere eller mindre overtage det (Jeg ved det ikke, men kunne forestille mig det) og så bare sige SÆÆÆÆZ,!

Men ja, mon ikke de joiner op med Piika, PATR og så en sidste ;)
PatR
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 10:36
47
kan hurtigt bekræfte der ikke er noget opjoinen med mig, piika skal jeg ikke kunne udtale mig om :)
acavoc
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 22:10
27
Det plejer det at ende med jo ^^
Somand | AaB
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 23:06
32
hmm hvor umoden kan man være tag det dog som en mang og sig at i heller vil spille med nogle andre når i finder ud af det i stædet for og venter og så lige pludseligt bare leave...
Føler godt nok med dem der er tilbage i vip håber i finder nogle nye spiller man kan stole på..

RB
Søndag d. 27. marts 2011, kl. 23:16
33
The Profft-effect.

Ærgeligt gutter, håber i finder 2 nye ASAP!
Vicious
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 06:37
37
Hmm jeg mindes Allan som en utrolig flink person, og også Aagaard, da vi alle spillede sammen for små 3 år siden, i både Hunters og ATS.
Det er jo selvfølgelig træls at de hopper fra og at det er sket flere gange før.

Dog vil jeg lige pointerer -
Det her er KUN et spil, det er ikke sådan at din makker du lige har lavet firma med og investeret 250.000 ,- hopper fra og du står med en kvart mille i gæld.

Så rolig rolig Holbek og co. I har ikke mistet noget.
Prosyri er DKS bedste FPS gamer!
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:23
38
Jeg synes at det mest sørgelige er, at de grædende må kontakte Naxx om at lukke en tråd, fordi Holbek lufter den rene sandhed i den anden tråd - den tråd havde ellers potentiale!

GL VIPz
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:33
40
lol, nu giver det mening at manden der aldrig er herinde, pludselig låser en tråd med ærligt indhold.
twitter.com/z1n0
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:36
41
Han skrev også at han var blevet kontaktet ;)
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:32
39
Først vil jeg lige udtrykke min utilfredshed med at Holbeks første tråd blev låst. Det kan fanme ikke være rigtig at dette site skal censureres på en sådan måde, så folk der bliver skidt på af såkaldte ”topspillere” ikke kan dele deres frustration med andre i forummet, uden at tråden skal låses – folk skal have mulighed for at lufte deres meninger med hinanden og dele erfaringer, uden at skulle nukes af en admin der følger forum reglerne til punkt og prikke.

Og så til OT: Man kan desværre ikke sige, at det ikke var forventet – dog havde jeg ikke set det ske så tidligt. Ærgerligt at et hold der netop havde fået fornyet energi, nu skal starte forfra og finde 2 mand til at bygge det hele op igen. Sørgeligt træk fra AagaarD og Profft, der endnu engang beviser at de slet ikke er til at stole på.

Held og lykke til Holbek, ralf og Vengse – håber i finder 2 nye mand, og har mod på at fortsætte.
Redigeret: Mandag d. 28. marts 2011 - kl. 09:37
twitter.com/z1n0
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:37
42
PS: Saml pixi/zaruni og z1n0 op.
RB
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:46
43
+1 recruit Dr. Doom. Tidligere Ravens manager, tidligere Bronze league SC2 pro og nu også som shoutcaster. Omfg, no-brainer? :D :D
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 11:00
48
Du er da i rigtig godt humør, hva?

IMO spillede Jamie helt fint i SMACK og da han mercede for os i sidste uge :)
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 11:12
50
RB har altid været høj i hatten, det er der intet nyt i :)
twitter.com/z1n0
RB
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 11:24
51
Zino er super dygtig og har masser af kampe på sit bælte, har faktisk aldrig sagt andet. Tekst er måske også misledende prøvede at være sjov, ikke ironisk ;'-(. Imo er zino det perfekte pick-up, mht, til skill, erfaring og alder!

Tilgiv mig.
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 13:08
58
Havde måske fanget ironien, hvis udtrykket no-brainer var blevet udeladt =)
Jacks0n | CoDGaming.dk
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 15:08
60
du ved man skal skære ALT ud i pap for Hr. Geisler ;o)
Sarabande
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 16:04
61
Enig. Det er en meget uheldig retning at man censurerer alt. Det skal være muligt at debattere emner så længe det foregår på en sober måde...
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 09:51
44
twitter.com/z1n0
RB
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 10:25
45
Omfg hahahaa. :D
Guana | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 11:00
49
+11111111111111
hElLb0y | tba
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 14:21
59
UD OG SE MED ALLAN P w00op wo000p
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 18:50
64
[18:49] Gevers<3: forever busdriver
[18:49] Gevers<3: and co-pilot
twitter.com/z1n0
PatR
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 10:30
46
Altså nu var det mig der fik at vide af holbek sidste gang da jeg brokkede mig over det der backstabberi at jeg skulle tage mig sammen etc :D

Haha, kan kun grine af det :D

Men held og lykke til aagaard profft nupza og swisz :P
Holbek | MoD
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 11:33
52
Kan ikke lige huske det, men.. :)
Jeg har sku troet på Profft, også denne gang! Det er meget frustrerende, at han kan være så god til at tale med to tunger..
h0Gan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 12:06
53
Hvornår kommer der en nyhed op med deres nye LU?
Og hvornår kommer alphaMatrixses nye lu også op?!?!
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 12:12
54
var det ikke igår de leavede VIP?

ro i trussen.
twitter.com/z1n0
h0Gan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 20:39
65
Orh ja man!
Slap da lige off
cYan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 12:27
55
Jeg fatter intet... Hvad er problemet??
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
z1n0 | CKRAS
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 12:49
56
Du fatter intet punktum :)
twitter.com/z1n0
cYan
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 12:50
57
true that.
Den sidste stak af...
Profft |
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 23:01
66
Normalt kommenterer jeg ikke på folks meninger om mine beslutninger. Men denne gang synes jeg at tingene er gået for vidt. Og at mange af de ting der står, ikke er korrekte.

Jeg kan simpelthen ikke begribe hvordan skylden for købet af ralf’s computer, kan blive lagt over på mine skuldre da jeg først i onsdags får vist et link på en computer han havde købt. Der fortæller Ralf mig samtidig at han har købt computeren fordi han skal til Tyskland, hvilket er en helt ny info for mig.

Det er fuldstændig korrekt at jeg har sagt at jeg aldrig ville spille på hold med Swisz igen. Så er det jo bare så heldigt at livet jo er uforudsigeligt og man indimellem kan ændre sit syn på forskellige ting. Mit syn på Swisz blev ændret i 3 random mixes og i en irl snak om gamle dage.

Derudover synes jeg at der findes være ting for menneskeheden end at vælge et frem for noget andet, jeg synes at det er en privat beslutning som bør respekteres som så mange andre beslutninger man tager i sit liv. Jeg har fuld forståelse for at, i bliver skuffede og synes at det er en nederen beslutning men der er intet personligt i vores beslutning om at skifte hold. Jeg synes tvært imod at jeg respekterer jer da jeg sammen med Aagaard skriver vores beslutning til jer kort tid efter at den er taget, som i øvrigt ikke var d. 13 men samme dag som i fik det at vide.

Som sagt kan jeg godt forstå den frustration der er over vores beslutning. Men jeg har stadig svært ved at forstå hvordan man kan sidde og disse folk på et offentligt forum ud fra en formodning om hvordan tingene er uden at kende de reelle fakta.

Der er altid to sider af en historie, det her det var min.

Sorry for forsinkelsen og forkert placering, der er blevet lukket hvor jeg ellers ville have lagt den.
AagaarD_DK | aNimus
Mandag d. 28. marts 2011, kl. 23:04
67
Jeg har ikke været involveret i dette, som Profft har skrevet.

Men jeg kunne ikke have sagt det bedre selv, og ser mig fuldstændig enig.
Team Infused
#Vita-Nova
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 11:38
69
Gud forbyde at du skulle tænke og udtale dig selv, Patrick :]
twitter.com/z1n0
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 12:09
71
+1
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 12:53
72
+2
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 11:22
68
Jeg har siddet og overvejet lidt hvad jeg skal svare, men, er lidt på bar bund..
Fint at beslutningen blev taget på selve dagen, men.. er i 16 år eller hvad?

Hvad blev der af respekt for sin klan, sit hold, de folk man spiller med.. Et lille heads up ala:
"Vi har overvejet at smutte, men vi kan godt lige blive hængende en uge eller to så vi/i kan få afviklet et par SCL kampe og finde nogle nye spillere".

Overvejelserne har været der længe, og påstanden om at "beslutningen blev taget på dagen" er jeg ret sikker på igen er en løgn. Du tror det skulle gøre det bedre?
Du mangler at lære nogle ting om hvordan man opfører sig.

Det med ralf's bærbar er blevet twistet en del, men Ralf havde ikke skyndt sig at købe en bærbar under alle andre normale VIP-omstændigheder, så havde vi spillet med merc/6 mand i den tid, som vi altid har gjort. Indkøbet af den bærbar er en direkte konsekvens af den spillelyst og glæde vi følte ved at spille med jer. Dér havde det været et fint og anstændigt tidspunkt at komme med et lille heads up på hvad i gik og overvejede.

To sider af samme historie, dit er ikke så meget en side af sagen, andet end "beslutningen blev taget på dagen"...
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 12:04
70
Holbek - Helt seriøst hvorfor er det du bliver ved med at kaste benzin på bålet? Du burde virkelig stoppe med at græde over split mælk, Kan godt forstå at du er sur og føler at folk har pisset på dig, men tag nu lige en slapper
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 14:16
75
Bliver ved?

Profft har ikke fattet en meter af at de ting han render og gør er HELT forkerte, det påpeger jeg bare igen!

Profft har tændt bålet, nu må han godt mærke varmen lidt.. En eller anden dag må han lære noget!

edit:
Læs forøvrigt RB's kommentar nedeunder! Det ærgelige er at man skide godt kan lide Profft, når han så opfører sig på den måde han gør, er det ekstra ærgeligt at have stolet på ham.
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 14:17
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 15:40
77
Nu ved jeg af erfaring, at nupza ikke er jordens mest tilregnelige person når det kommer til at spille på et hold, så måske du skulle tage hans kommentar med et gran salt? :)
twitter.com/z1n0
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:13
80
Hvad har det med mit indlæg til Holbek at gøre??

prøver du nu også at hænge mig ud med at jeg fungere ustabilt på et hold osv fordi dine venner er blevet pisset på, come on jamie. jeg har ALDRIG haft noget imod dig? hvorfor nu det her?
#LEGACY @ Qnet -
z1n0 | CKRAS
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:42
85
har intet imod dig heller nupza, synes bare ikke du er i nogen position til at bede Holbek slappe af, når du tilmed skriver at du forstår hvorfor han er pissed - det gør du tydeligvis ikke, ellers ville du ikke forsvare AP så meget som du gør - that's all :)
twitter.com/z1n0
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:47
86
okay.. men du må forstå hvorfor jeg skriver sådan, nu ligger landet at jeg selv er blevet pisset på utal af gange - men tilgiver og håber på bedre dage og jeg har aldrig haft i mine tanker at skrive og gøre så meget ud af det som de indlæg som Holbek har gjordt derfor skriver jeg bare min mening ligesom alle jer andre :)
#LEGACY @ Qnet -
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:11
79
lige præsis Det forstår jeg som om at du hænger ham ud på offentligt forum fordi han har leavet dit team, ved at du siger at han skal mærke ilden lidt og lære noget af det
det er fair nok at du prøver at skjule det så godt. så du kan få folk med dig og hænge ham mer ud!
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:41
84
Ja, jeg hænger ham offentligt ud fordi han har leavet mit team.
Måden det er sket på er ikke i orden!

Men..
Proffts opførsel er skyld i at folk reagerer som de gør i den her tråd, det er ikke nået hertil fordi jeg har lavet en forum-tråd.
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:49
87
vis du bare havde taget en kæmpe bid af det sure æble til at starte med var vi ikke her idag. igen som jeg skriver til zino jeg skriver min mening og om folk kan lide den eller ej er deres problem jeg syns at det her er blevet personligt og det skulle det aldrig have været.
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:56
88
Men det ER jo personligt, Profft har pisset så mange mennesker op og ned af ryggen, senest mig/VIP.
Du kan ikke dreje det her hen på at jeg gør noget galt, for det synes jeg vitterligt ikke jeg gør.
Proffts opførsel er ikke i orden, jeg vil ikke finde mig i det uden i det mindste at åbne munden. Jeg åbner munden og påpeger hvor idiotisk Profft opfører sig og alle er enige.
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:27
89
Du indrømmer selv at det er personligt og at du hænger ham ud på et forum. Er det så ikke at gå ned på lavere niveau? Er du virkelig så meget bedre selv når du gør sådan??. Jeg prøver ikke at dreje den over på at du gør noget galt Holbek, jeg skriver bare min mening som i gør. Hvis du ikke kan acceptere det, så synes jeg vitterligt ikke at du skal skrive på dette forum, du kan ikke regne med at alle går med dig, når du har én mening.
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:46
92
Du twister den godt.
Profft har behandlet mig af helvede til, han fortjener ingen respekt fra min side af og får det derfor ikke.
Jeg synes ikke at det jeg gør, ved at skrive det rimelig simpelt, at Profft igen har været fyldt med lort og løgn, er over stregen.

Jeg "hænger" ham ikke ud som sådan, jeg påpeger nogle af mandens kvaliteter som de fleste på scenen efterhånden kender så godt.
At de kvaliteter så er hamrende negative gør at han bliver hængt ud, men det er hans egen skyld, hans egen opførsel.
(Velkommen på forsiden........................)

Og ja, det er personligt. Profft har igen pisset mig op og ned af ryggen, så gider du godt stoppe med at sige at JEG gør det til noget personligt?

Jeg er meget ærlig over for stortset alle og jeg er meget loyal over for stort set alle. 2 kvaliteter jeg besidder som jeg er ret godt tilfreds med, og på netop de punkter er jeg bedre end Profft!

Hvis vi endelig skal til det, kan jeg fortælle at nogle af de ting der stod i interviews dengang jeg blev smidt ud af infused ikke passede. Der var en forklaring til mig personligt, en anden forklaring internt, en tredje forklaring i det ene interview, en fjerde forklaring i det andet interview. Der følte jeg mig hængt lidt ud, men jeg holdt min kæft.
Jeg tilgav, jeg snakkede med dem/ham på lan, jeg spillede mixes med Aagaard og til sidst forsvarede jeg dem på forums og på VT.. Endte med at spille med dem, nu her, og måtte igen forsvare dem.
Hvad har jeg fået ud af det?
Forklar mig lige hvordan du på nogen måde kan mene at JEG går over stregen?!
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:20
99
_JEG_ mener at du går over stregen ved at sige de ting som du gør her offentligt på den her tråd og den tråd som er blevet lukket af naxx de steder hvor du er gået helt personligt som:

men.. er i 16 år eller hvad?
De er nogle usle taberpersoner
det her viser nogle af de værste sider der kan findes i hele menneskeheden.
Det er så lamt, klamt, usselt og lavt..

det er fint nok at du skriver det, men JEG mener at det er at gå LANGT over stregen og derfor skriver jeg min mening og er ligeglad med hvad du syns, og jeg har stadig respekt for dig og kunne aldrig nogen sinde finde på hænge dig ud på et forum -

Nu har jeg fået det jeg ville du af den her debat vi to har haft. og jeg nu ved hvilken person du i virkeligheden er. (efter min egen mening) - og det har du alt i verden lov til at være,

tak fordi du gad og bruge din tid på mine spørgsmål
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:48
102
De HAR opført sig som 16-årige, igen og igen. (16 er måske endda højt sat, dér har de fleste lært noget om konsekvenser, empati, at respektere andre mennesker, etc.)
Det ER usselt og taberagtigt på den måde at svigte folks tillid.
Noget af det værste der findes i menneskeheden er folk man ikke kan stole på, det er en af rødderne til alt ondt.
Det ER lamt at joine et hold de ved alt om for så at leave fordi de hellere vil noget andet 3 uger efter.
Det ER usselt at holde os for nar og lyve for os
Det ER noget så lavt at forlade os 40 minutter før pracc-start på en kamp aften.

Ingen af de ting jeg siger går på nogen måde ind og angriber personerne bagved den opførsel de lægger for dagen i et offentligt gaming-community, jeg bliver ikke mere personlig end at jeg griller dem for de ting de selv viser os alle sammen. (Igen og igen..)
Jeg nævner intet om udseende, personlighed i det private, og andre ting jeg nok stadig må holde for mig selv, for så bliver det først personligt.
Jeg angriber de gaming-personaer de selv har skabt, det må du forstå.

Jeg har fundet mig i meget, jeg gad godt se andre, f.eks. dig selv, holde så meget mund som jeg har gjort.

Den linje her vil jeg godt have du lige fanger ordentligt:
Jeg angriber de gaming-personaer de selv har skabt, det må du forstå.
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:02
105
Okay. Holbek du fik det sidste ord.

og jeg fik bekræftet min vinden om dig

#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:04
106
Heh, du går ind i den diskussion her med en forudindfattet holdning, du stiller ingen spørgsmål, du mener bare jeg er gået over stregen, jeg forklarer dig på mange forskellige måder hvordan jeg ser det, at jeg ikke synes det er at gå over stregen ift. hele situationen, men du læser intet af det jeg skriver, ikke ét eneste sted forholder du dig til det, og du forlader diskussionen igen med dét der? :D
Brie
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:09
107
Det som du "Lige" har været udefor er 1/200 af hvad Nupza har prøvet

Nupza ved bare de grundlæggende faqs i gaming og forsætter i fuld galop.

Nupza er kongen i cod4 - Mate of the fucking century
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 19:40
Bauer hauser
NupZa | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:49
111
Fordi det er håbløst at diskutere med dig..
men jeg er også lige glad det er ikke mig der er blevet leavet

Hav en god dag... over and out
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 19:50
#LEGACY @ Qnet -
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 20:26
114
Hold dog mund knægt :D
Jeg svarer på de ting du skriver, i hver eneste post!
Du vender tilbage til det du startede med, fra nye vinkler, med nyt krudt, jeg argumenterer for hvorfor jeg skriver hvad jeg skriver, hvorfor jeg har reageret som jeg har reageret, osv.
Ikke ét sted forholder du dig til det der står i den post du svarer på.

Først spørger jeg "Bliver ved?" og argumenterer for at jeg ikke bliver ved, jeg svarer på den besked Profft fyrer af som indeholder et par direkte og meget gennemskuelige løgne. I det tilfælde var det Profft der blev ved.
Det sejler du fuldstændigt udenom.

Så skriver jeg at det Profft gjorde, IKKE var i orden, det svarer du på med en omgang bong og anklager mig for at være personlig.
Jeg svarer at det jo egentlig er de ting Profft har gjort der er lidt personlige, jeg prøver at forklare dig at det ikke var mig der som sådan gjorde tingene personlige. Det fatter du ikke, men kommer med nyt krudt fra dit udgangspunkt!
DU mener at JEG går over stregen, jeg argumenterer igen og igen for at du liiige må prøve at se situationen som en helhed og erkende at Profft er gået over stregen, men det fatter du heller ikke.
Du kopierer nogle ting fra et andet indlæg, jeg tager alle tingene og sætter dem ind i en kontekst, igen forholder du dig OVERHOVEDET IKKE TIL HVAD JEG SKRIVE!
- Er de ting jeg skriver da forkerte, hvis vi tager mine udtalelser som jeg begrunder med deres handlinger?
- Hvorfor er de forkerte?
- Hvor går de hen og bliver mere personlige end at jeg egentlig bare brokker mig højlydt over hvordan de konkret har opført sig her i et "offenligt forum" som et gaming-community er?

Kan du svare mig på hvordan de ting jeg skriver er over stregen sat i SAMMENHÆNG med deres handlinger.

Kan du bare én gang forholde dig til noget af det jeg skriver, istedet for at ignorere det og angribe fra ny vinkel med klicheen "JEG mener", som om det retfærdiggører ikke at forholde sig til samtalen.

Så går du hen og bliver personlig, på en måde jeg slet slet ikke er, på en voldsomt barnlig måde.

Svar på mine spørgsmål!
RB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 13:35
73
Du har da alt andet end vist respekt for dine tidligere holdkammerater, jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at spilde folks tid med dit bullshit. Hvis det ikke er respektløst at skrive en SMS om at i leaver 40 min. før prac-tid, så ved jeg ikke hvad det skal kaldes.

Og selvfølgelig vidste du det før, kom nu lige lidt... Standard løgnraket à la Allan Profft, lol.

Det der ligger i det er at det her er ikke første gang at du spilder folks tid med dit bs. Jeg kan komme med en lang liste med utallige af eksempler på backstabbing, løgnhistorier, selvmodsigelser og generel mangel på respekt. Du kan jo efterhånden skrive en guidebog om det omfg.

Det der er utroligt og for mig overraskende er at du bliver ved!?!?

Personligt har jeg aldrig haft problemer med dig Profft, har tværtimod syntes at det var pissefedt at spille på hold med dig, dengang vi spillede på hold sammen, jeg har aldrig haft andet end positive ord at sige om dig, og har altid snakket godt med dig.

Det pisser mig dog af denne her gang da det går udover mennesker som jeg mener, ikke fortjener at ramle ind i endnu et af dine "Profft-hijack's" (du havde liiige joined holdet), et hold som er bygget på netop de værdier du op til flere gange har fortalt mig at du gerne så i dit eget hold - loyalitet, jævnaldrende voksne og hygge.

Nå men, held og lykke med jeres hold, og jeg håber at i lærer at opfører jer ordenligt over for folk fremover.
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 15:27
hElLb0y | tba
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 13:48
74
+1
Molle
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 14:37
76
+10 RB says it all.

Ingen fortjener den behandling som er givet, og især ikke VIP som er de rareste mennesker på hele scenen.

Puha.!
WizzY | CoDGaming.dk Sektionsansvarlig
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 15:45
78
+1

Det kunne vist ikke siges bedre RB...
Sektions Leder - CoDGaming.dk
Brie
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:42
110
Ny site admin. Tak
Bauer hauser
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:32
90
Jeg kan til dels give dig ret i nogle af dine punkter, mens jeg er drøn uening i de andre.

1) Ralf havde købt en bærbar lige meget hvad (havde dog været en billigere "non-gaming bærbar" hvis det ikke gik så godt som det gjorde i VIP). Desuden har han jo returret på den hvis det er et kæmpe problem.

2) Vil slet ikke kommentere på Swisz. Hvis I har fået snakket ud og blevet venner igen er det jo fjong.

3) Det er rigtigt, at der er værre ting for mennesket end at vælge ét frem for noget andet. Dog har folk (mest børn dog) det med at glemme, at det ikke bare er gaming, men der rent faktisk også er andre mennesker indvolveret, der bruger en masse tid sammen om et fælles 'produkt'. Hver gang man "bare" vælger noget andet, går det ud over de mennesker der står tilbage, hvad enten man vil det eller ej.

Jeg kan sagtens se hvorfor folk skifter klaner for at komme på et bedre hold eller sådan, fordi man har ambitioner. Men I har vidst præcis hvem vi er, hvilket ambitions niveau vi er på, hvor tit vi træner og hvor meget vi er online. Så der kan på INGEN måde være noget der overraskede jer, da I joinede. Men hvorfor fanden joiner I os så, for at leave 3 uger senere???

Oven i det siger du, at i fandt ud af det på dagen I skrev til os. Så undrer det mig bare, at du ikke fik joinet på så meget som én eneste af de turnerings sider vi er på. Ikke engang på SCL liga holdet eller på CB. Der udover er Sidney rOllArs CB accounten pludselig blevet til kun jer, og alle der ellers var på accounten blev kicket den 13 marts. Så tror VIRKELIG ikke på dig.

http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1845309&amp;log=1

Jeg ved godt at det bare er GAMING for jer to. Men håber virkelig i begger snart bliver gamle nok til at indse, at der også findes rigtige mennesker med rigtige følelser i gaming. Og måske fra nu af overvejer tingene bedre før i hopper ud i dem. Både med hensyn til klaner I joiner, klaner I leaver, folk I kicker og folk I bagtaler.

Held og lykke med jeres nye team.
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 17:36
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
Holbek | MoD
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:47
93
Vengse avoids the Bond!!!
+25
RB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:11
97
+1

Glemte helt det Vengs skriver om til sidst - det er så rigtigt.

I, ja nu bruger jeg "i" selvom man kan tage Aagaards (uselvstændige) beslutninger med et gran salt da han stadig er et lille barn, men Profft er jo en voksen mand. Som Vengs skriver vidste i jo helt præcist hvad det var for et hold i kom ind i, hvorfor så spilde VIP's tid og kun være til absolut besvær?

Og skal man tro på Profft de mange gange han har fortalt om diverse eSports ambitioner og gaming - så er det jo netop ikke >>bare<< gaming for Profft, som han selv ellers hentyder til at det er.
cYan
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:16
81
Banan eller æble? Er skide sulten.
Den sidste stak af...
RB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:21
82
Noget siger mig at du er til bananer, go4it.
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 16:21
83
Me to :(
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:34
91
Appelsin.

/thread
acavoc
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 17:59
94
Dette indl�g er blevet slettet af en administrator
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:32
100
?????
NillerDude
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:01
95
VIP > Nordic Esport > Power Gaming > TCM?

VIP#1eu
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:04
96
Ikke med kun 3 mand desværre. :'(
NillerDude
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:00
104
Håber i finder nogle nye spillere så :(
RB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:13
98
Top10 EU bussen er kørt, der er dog vidst nok en køreplan at finde et sted her i tråden.
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 18:14
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:34
101
Man kan da se at forummet er blevet aktivt*.
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 18:41
Epio
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 18:56
103
102 svar i denne thread på ~2 dage, må være en rekord på codgaming.dk.
:D
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 20:11
113
Det er nok ikke helt ved siden af :)
Vengse | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 20:56
116
Der er stadig lidt ved til vi når denne her. ;) Som sjovt nok også indvolverer Profft og Aagaard. :D

http://codgaming.dk/1163
RB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 21:09
117
Ja 200+ posts der er sgu lang vej haha. Men ja i netop det tilfælde var der jo tale om backstabning af allerhøjeste grad, at læse sig til at man er blevet kicked via TEK9 nyhed og ikke personligt, puha...
zabo
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:14
108
Dette er en naturkatastrofe!
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 20:10
112
2nd Tsunami! ;o

Tror sku mindre kan gøre det ;)
Redigeret: Tirsdag d. 29. marts 2011 - kl. 20:11
hElLb0y | tba
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 19:20
109
mega lavt (som altid) men anyways nupza ses på flyvergrillen om 1-2 måneder ensom og forladt.
Somand | AaB
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 21:41
118
ville da lige melde mig til og spille med vip hvis de mangler :D
Tirsdag d. 29. marts 2011, kl. 21:44
119
Folk har haft rigeligt med muligheder for at rette deres utilfredshed for hvem den nu måtte have været henrettet til, samt at besvare disse.

Tråden låses.

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.379204034805