*Tilbage
World of Warcraft - Let's Play!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af CoDGaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

CoDGaming.dk Liga

» Liga hovedside
» Konkurrence oversigt
» Regler

Server Informationer

ikon

CoDGaming.dk Ventrilo

IP: vt.gaming.dk
Port: 3784
Pass: cod

Sponsor: Gamelaunch ApS
ikon

#CoD.Gaming.dk

Net: irc.quakenet.org
Port: 6667

Seneste GAME indlæg

Call of Duty 3on 3(1)
Call of Duty Explicit-Gaming på ...(3)
Call of Duty Søger MW2 m8s(3)
Call of Duty Ny klan i MW2(0)
Call of Duty Dødt eller Aktivt ...(3)
Call of Duty Søger Clan MW2(0)
Call of Duty COD1 Fragmovie - ...(2)
Call of Duty Søger Team!(2)
Call of Duty Ps3 spillere?(6)
Call of Duty Profil problem(1)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic WeepR(0)
Offtopic MW3 [Fragshow](0)
PC Relateret Reddot søger koder!(1)
K?b og Salg s: Steelseries ...(0)
Offtopic LAN DRENGE(1)
Offtopic cazetoGaming - ...(0)
PC Relateret Ny studie bærbar(2)
PC Relateret XFire x TwitchTV!(0)
Offtopic Heej(0)
K?b og Salg CoD 4 trade ...(2)

Reklamer

Call of Duty » Call of Duty 4

Sidste indl�g

[CoD4] Nations cup

http://www.tek-9.org/news/yoyotech_and_ttesports_bring_you_european_challenge-3658.html

...Nations can now start applying for a spot in the tournament and need to have sent in their application by Friday, April 15th the latest in order to have a valid candidacy. All players who want to participate must register on the Team YoYoTech website and the country's captain has to send in an e-mail to nationscup[at]team-yoyotech.co.uk with the following information about each of his players: full names + nickname, GUIDs, Quakenet auth and YoYoTech website profile.

Jeg spørger så bare, hvem er nation cup captain :)? Og hvem kunne evt. have lyst til at spille. Nu tænker jeg i retningen af team brie, vip, ne
Flere |
PatR Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 17:17
RB
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 17:24
1
Vengs for captain imo.
PatR
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 17:30
2
rb, giv mig et job.
RB
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:53
21
Avisbud? :D
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:32
19
er jeg enig i :)
zabo
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 18:43
3
Den klarer hellboyyyyyy!
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 19:27
4
Jeg vil gerne stå for det, hvis det har nationens interesse.
Like mig på Facebook: www.facebook.com/guanaz
Følg mig på Twitter: www.twitter.com/guanaz <3
Toast
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 19:41
5
Så du siger at en Warning og Molle ikke er værd at tænke på i den sammenhæng?

- Synes Danmark skal stille et hold, så de kan rykke lidt diller!
Lad vær med at begå selvmord, Man kan dø af det...
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 19:52
6
Mere dillerrykning end i CB NC ^^
Redigeret: Tirsdag d. 5. april 2011 - kl. 19:54
Toast
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 21:14
8
Det var ikke engang et dillerryk værd! ^^
PatR
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 20:04
7
Må indrømme jeg ikke vidste de spillede aktivt.

Og selvom de gør så ja :D
Molle
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 21:16
9
Når du nu er så sød, så må jeg jo lige svare dig igen.
Men man må jo tænke på hvorfor du på dette stadie af gamet får mere eller mindre succes. Dengang Warning og jeg spillede seriøst havde du jo ikke en jordisk chance for at ramme en flue selvom den sad fast i et spindelvæv. Og det kan du for så vidt stadigt ikke med scope. (Hør selv shoutcast fra dine offline events hvor du bliver svinet for at være piv ringe) Den eneste grund til at du har ligget i top 10 er pga. gode taktikker fra profft, samt at niveauet er faldet væsentligt siden de første gode spillere stoppede.

Selvom jeg så havde været inaktiv i 2 år, ville du stadigt ikke nå mig til sokkeholderne. Dit ego er 20 gange højere end dit skillniveau.

Men håber da du får en god dag, vi ved alle sammen godt hvorfor du af alle mennesker oprettede denne tråd. Og det var ikke for at se andre danskere på NC holdet :)
cYan
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 21:49
10
AK-freak sikke da... :O

You mad bro?
Redigeret: Tirsdag d. 5. april 2011 - kl. 21:50
9 ud af 10 læger siger jeg er syg i hovedet!
Den sidste stak af...
Molle
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 21:53
11
haha næ :D

Synes bare det var på tide at ungen blev sat på plads.
Man læser så meget lort fra ham herinde, og så kunne jeg sq ikke lige holde mig tilbage mere :)
cYan
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 21:56
12
Det er da også den eneste grund til jeg bruger sitet endnu...

Sjovt at se hvem der er på toppen nu i forhold til "gamle dage" - Man kan ikke andet end smile bredt når de udtaler sig.

:D
Redigeret: Tirsdag d. 5. april 2011 - kl. 21:56
Den sidste stak af...
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:14
15
ÅRH! :D
cYan
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:15
16
jackson er så undtagelsen der bekræfter... Et eller andet
Den sidste stak af...
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:36
36
det har ikke noget at gøre med at du aldrig går udenfor, og elsker at trolle gaming forummer? :)

<3
twitter.com/z1n0
cYan
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:48
39
Nej..
Den sidste stak af...
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 00:45
24
Det jo klart da jeg på daværende tidspunkt ikke spillede i et godt hold, fik ikke ordentlig pracc. og at du selv siger dit skillniveau er højere end mit, og ang shoutcast, der misser jeg 3 skud. :) Tror godt jeg kan finde folk der kan vouche for at jeg kan finde ud af at spille på topniveau, og mit top10 niveau ligger ikke udelukkende i proffts taktikker, nu har jeg bare pisset dig af, så du prøver at finde alle lavpunkter du kan ramme.

Jeg skal ikke spille på nc holdet, sagde endda nej sidste gang. Get your facts straight. :)

Niveauet falder jo heller ikke, det bliver bedre og bedre, folk begynder at spille mere keen etc, få mere styr på deres taktikker. Cod er langt mere varieret nu, men jeg kan ikke forvente andet end du er clueless. =)
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 01:57
25
Niveauet falder selvfølgelig når de bedste spillere stopper, så andenrangs spillerne som dig og aagaard får plads til at spille på top niveau. Et hold som fnatic behøvede ikke engang træne online til store lans fordi niveauet var så lavt efterhånden.

Og det er jo nemt at sige folk spiller mere Keen nu? Der er jo en grund til at de gode bliver gode først og når vi så stopper, så kommer i frem. Man ser jo også gang på gang gamle gode spillere komme ind på i top claner igen fordi niveauet er så lavt.

Og at komme med undskyldninger om dårlige medspillere osv. har jo ingenting at gøre med at du spillede / spiller ringe. Det er dit niveau der er ringe, så lad da vær med at tør den af på andre.

Og at du tror jeg er pisset af gør det her endnu mere sjovere, for jeg kan da slet ikke få mit pis i kog over dig. Du er så ligegyldig at det er sjovt. Du kan sætte dig selv på en så stor pedistal du vil, men facts er at du er andenrangs, og først kom ind når alle andre stoppede. Og selv for 1½ år siden til GP stank du, selvom det var mix, er det jo nemt at se om en spiller skiller sig ud, og det gør du ikke.

Og husk at kig dig selv i spejlet inden du kalder mig for clueless, da dine argumenter, hvis man kan kalde dit snak for det, overhovedet ikke holder.
Og husk så at jeg aldrig tabt til dig, du kan kalde mig dårlig osv. men facts er at du aldrig har haft en chance mod mig, og aldrig har bevist noget, andet end når du cheatede online, som du jo også selv har indrømmet. Hvilket gør dig til en endnu lavere person end du er i forvejen.
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13:11
27
haha, du er helt off :D Men hvis du mener du har ret kan du jo pryde dig af du tror du har vundet et internet argument. Fact er, at jeg er hverken dårlig eller fuldstændig amazing. :) kan så sagtens sige det samme om dig. Ja jeg har snydt, men det er noget jeg for længst har lagt bag mig, på trods af det performer jeg stadig til lans :)
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 13:37
28
Kan godt være du har lagt cheating bag dig, men fact er once a cheater always a cheater. Og så kan du komme med kliche osv. Men facts er facts :) Og jeg har aldrig sagt jeg var Amazing, har bare sagt jeg var bedre end dig. Min mening var heller ikke at sige du var direkte dårlig, bare at du havde et ego der var 100 gange større end dit aktuelle skill niveau. Men når det så er på plads. Så tror jeg vi begge har fået sagt det der skal siges.
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 14:05
29
:) På trods af det, og at profft ikke brød sig om det, tog han mig nu stadig ind i dg :) samt jeg performede på både dsrack og esc mod gode hold :)
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 14:13
30
Tja, vi to ser nok forskelligt på hvordan din performance gik, men sådan er det nu jo.
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 14:43
31
Du har hverken set demoer, eller livestream til begge events :D jeg spillede fint. Kan du selv spørge mr tactician profft om. :)
h0Gan
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:55
40
Hold da op, hvem var det som havde ego sagde du?!
codgaming.dk - doing it slow since 08 (c) ...
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:22
43
Alle har et ego forhåbentligt :) Men mit passer til mit skillniveau. Og tror ikke jeg er noget når jeg ikke er.
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:04
51
Og hvem skulle så beslutte hvad du ikke er? dig?
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 01:09
96
Det ved jeg ikke altså.
Personligt synes jeg dit ego virker alt for stort i forhold til hvad du har udrettet.
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 02:14
98
Var det ikke dig selv som søgte invite/preinvite hold på et tidspunkt, samt at du havde en masse top præstationer på diverse LANs.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 02:19
99
Jeg søgte academy/preinvite, og at jeg havde fået en 5 plads til SLAP 16.
ikke super specielt top præstation over det RB.

Men hvad har det med sagen at gøre?

Skal jeg forstå din post som at du mener at jeg har et stort ego eller?
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 02:36
100
Det er nu ikke helt rigtig det du skriver, mener ikke engang at der var academy dengang du lavede den tråd på tek9.

"Personligt synes jeg dit ego virker alt for stort i forhold til hvad du har udrettet."

I forhold til at man intet har udrettet virker det lidt meget at søge invite hold, selv med "pyntede" achievements fra lokale danske lans. Om det så betyder at du har et stort ego eller bare lider af vrangforestillinger skal jeg ikke kunne sige.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:18
110
"Om det så betyder at du har et stort ego eller bare lider af vrangforestillinger skal jeg ikke kunne sige."

Det er sjovt at du skriver invite, når jeg rent faktisk skrev at jeg søgte et preinvite hold, fordi jeg havde været på preinvite før.
Skal jeg virkelig til at finde tråden?

Desuden var academy der, da det ikke var særlig lang tid siden.

Men hvis vi nu skal til at snakke om store egoer, så ved jeg godt at du ikke kan lide mig, fordi du mener jeg har et ego på størrelse med sjælland.

Men dit ego har lavet et forestilling om hvordan jeg var som person, fordi hvor meget er det lige vi kender hinanden RB?! Vi har mixet sammen 2 gange, i alt den tid, og du har altid vist en form for arrogance overfor mig, hvilket jeg ikke forstår, men er lidt ligeglad med.
Personligt kan jeg da huske til TLD hvor du var med VIP, hvor jeg gav hånden til alle fra VIP undtagen DIG, fordi du ikke gad at række hånden frem. Så synes ikke du skal kaste med sten når du selv bor i et glashus.

z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:27
111
Rolig nu, RB har altid haft et pænt stort ego selv, så tag lige hans kommentarer med et gran salt :)
twitter.com/z1n0
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:40
119
Det er nok rigtigt nok, men jeg har aldrig snakket med manden i mit liv;) har mixet med ham 2 gange, og alligevel baserer han sin mening på ting jeg har skrevet i posts;)
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:29
125
Hvis det der er seriøst så har du vidst misforstået en ting eller to.
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:37
126
Det er mit indtryk, efter at have læst utallige af dine posts, og hørt dine monologer på vt.. intet imod dig personligt, det er bare det indtryk du efterlader :)
twitter.com/z1n0
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:46
128
Forstår jeg ikke, jeg tager pis 90% af tiden. Jeg ved ikke hvordan jeg fremstår arrogant på vt. Og tekst kan let misforstås, som det også ses nedenunder.
Molle
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:27
112
Men det gør du jo selv Marine? Så hvorfor skal RB ikke også have lov til at kaste med Sten?
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:39
117
Hvad mener du med at jeg selv kaster med sten?;)
Jeg kan med god samvittighed møde op til et LAN og give folk hånden?
h0Gan
118
Hvad mener du med at jeg selv kaster med sten?;)
Jeg kan med god samvittighed møde op til et LAN og give folk hånden?
Molle
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 14:46
121
Ja, giver dig ret i at det er en smule respektløst.
Men mener at du siger til mig at du synes mit ego er for stort til hvad jeg har udrettet. Og det er jo det samme som dig. Men synes ikke mit ego er stort. Jeg skriver ikke jeg er amazing, har bare skrevet jeg synes jeg er bedre end patr. Det ved jeg ikke om det gør mit ego stort eller ej.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:03
122
Du modsiger jo lidt dig selv:D
Det er det samme som mig? Hvornår har jeg sagt jeg er bedre end patr eller dig?;)
Molle
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:09
123
Nah, jeg er bare sprogspasser og kan ikke finde ud af at skrive en sætning :S

Du har ikke sagt du er bedre end os, men du skrev længere oppe at du synes mit ego er for stort, og nu er dit ego lige pludseligt selv for stort. Dermed har du kastet med sten når du selv bor i et glashus.

Hvis jeg stadig ikke giver nogen mening giver jeg op. :P
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:12
124
Jeg forstår dig ikke, ærlig talt:D
Uden pis ;D Men det er fint vi har begge store egoer = win;)
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 15:40
127
Du redigerede jo tråden efter kommentarer, det kan jeg huske.

Jeg kan ikke lide dig fordi jeg mener du har et stort ego? Jeg tror også du har misforstået nogle ting. Kender dig ikke personligt.

Prøv lige at læse din post igen den giver ingen mening overhovedet - at jeg skulle have et stort ego når det kommer til cod4? Det kan jeg ikke tage seriøst.

Jeg har altid spillet cod4 for hyggens skyld og med de folk jeg kan lide, jeg sagde nej til mange tilbud fra rigtig dygtige hold pga. at jeg bare ville spille med vengs og co. og ikke var interesset i "pro"-gaming.

Jeg tror ikke du har et stort ego, jeg tror mere du lider af vrangforstillinger. Du ser ting som ikke er der...

P.S. mht til TLD lan kan jeg slet ikke engang huske at jeg så dig der, dunno.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:50
132
De der vrangsforstillinger kommer meget op for tiden synes jeg.

Whatever RB, du vinder. Gider ikke diskutere med en sur gammel mand;)
RalF
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:31
129
hmm jeg har ikke givet dig hånden på noget tidspunkt?

kan være jeg har taget imod en øl-kande hvis du er kommet med en.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:44
130
Årh jo, VSA flere gange, + der hvor du stjal alle mine somersby -.-
RalF
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:50
131
jeg har ikke rørt dig, men derimod udnyttet dig, det er en helt anden ting.. :)
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:51
133
pfft;)
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 16:59
134
Jeg tvivler på at kanaljen har givet dig hånden til LAN.

Men kunne derimod godt være vengs som har givet dig hånden... Han har også hund...
sWIsz | aNimus
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:01
13
Jeg er klar på game :)
Lazze | vital
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:02
14
Jeg er også klar på game ; )
zabo
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:16
17
jeg siger det igen - Hellboy som NC Captain.
Acker
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:24
18
Guana4captain.
RB
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 22:49
20
Desuden vil jeg gerne anbefale den mest succesfulde dk cod4 kaptajn nogensinde, ingen mindre end Nacho Vidal.
Redigeret: Tirsdag d. 5. april 2011 - kl. 22:52
Enork | alphaMatrix
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 08:24
26
+1 :)

Men han har nok ikke tid
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:34
35
Hvis han ikke var så pro til SC2, så kunne det være han havde tid ;D
twitter.com/z1n0
Jacks0n | CoDGaming.dk
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 23:07
22
http://www.team-yoyotech.co.uk/tournament/read/135/2
er AagaarD kaptajn, eller hvordan ser det ud ?
Guana | CKRAS
Tirsdag d. 5. april 2011, kl. 23:42
23
Aagaard er autovalgt af dem der står for det, men det kan ændres i henhold til nationens mening. :)
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:51
58
Se i #57.
Team Infused
#Vita-Nova
FODFreir
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 15:30
32
I siger bare til hvornår vi skal spille... :)
Luke
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 15:36
33
good luck
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:08
34
Hahahaha Molle, magen til mundlort skal man fanme lede længe efter. PatR, AagaarD og diverse andre "andenrangs spillere" som du så arrogant vælger at kalde dem, er blevet langt bedre end du nogensinde har været, og det kan jeg og alle andre med lidt sund fornuft konstatere, når man blot kigger på deres resultater igennem tiden, sammenlignet med dine egne. Du er ikke selv god bare fordi du har vundet et eller andet halbal LAN i det mørke Jylland, så tro om igen. Og det kræver 5 gode spillere at opnå hvad de har gjort, så at påstå at Proffts tacs er eneste årsag til deres succes med deres gamle hold, er lige til at lukke op og skide i.

Jeg har fulgt scenen siden 2007 og har haft fornøjelsen af at være manager for et af Danmarks bedste hold, og føler selv jeg er godt rustet til at sige helt objektivt, at PatR er bedre end 99% af de spillere vi har herhjemme, og det gælder både hans ingame IQ, aim og movement – at han så ikke altid er lige on fire med scope er en anden sag, men at sidde og sige han er decideret dårlig må være en joke fra din side af, for det passer simpelthen ikke.

Her sidder man og tænker at du kan finde ud af at sammensætte modne og gennemtænkte sætninger, men i stedet sidder du og bliver skolepigefornærmet og synker ned på et hidtil uset niveau fordi en god spiller synes du er lort. Christ, spænd lige hjelmen og tab ind i WoW igen, så vi kan blive fri for dit bullshit.

Og så tilbage til OT: Det er da fint at AagaarD er captain, så længe han inddrager spillere fra flere forskellige hold og ikke bare hans lille army af gay lovers.

/rant
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 16:13
twitter.com/z1n0
sWIsz | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:42
37
så længe han inddrager spillere fra flere forskellige hold og ikke bare hans """lille army af gay lovers"""".

Nu slapper du lige helt af.
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 16:43
z1n0 | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 16:44
38
Det gas Jonas, det ved du ;)
twitter.com/z1n0
sWIsz | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:28
45
iknow ;D
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:02
41
Objektivitet siger du. Har aldrig set en være mindre objektiv end du er lige nu og så faktisk selv mene man er objektiv. Dig og Patr har jo et godt venskab, og noget internt om noget "flyver grill" ?? Så at sige du er objektiv er en gang mund lort uden lige.

Og wow har du også fulgt scenen siden 2007? det har vi andre også. Og at jeg har vundet noget halbal er fint for mig. Men facts er nu engang at Patr og aagaard er folk som er kommet til da de gode stoppede. Du har intet der kan modsige det. Det eneste du kan sige er "nej" Cod4 spillerne er bedre nu end de var dengang. Og så kan man jo tænke sig til om dem som er gode nu bare er langsomme i optrækket eller om det er fordi niveauet er faldet. Den må du selv ´ligge og rode med.

Og hvis du læser #28 siger jeg netop at patr hverken er dårlig eller amazing, men at hans ego er 100 gange større end hans skillniveau.

Daghan Junior.
sWIsz | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:28
44
Hvem er de gode egentlig?
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:59
49
Jeg ved ikke hvorfor du fået en brainfart ang spillere. Mig og aagaard kom ikke til fordi de store quittede, tværtimod begyndte vi at spille mere og mere seriøst. Ingen af os var jo topspillere før det, det blev vi. Det har jo intet at gøre med at de gode (som du så selv inkluderer dig selv i 10hif9z) er stoppet og at vi så får lov til at spille. Mange af os har ikke gamet siden cod1, personligt selv har jeg kun spillet det her spil kompetetivt, så der er jo et grundlag for hvorfor jeg ikke sprang ind på toppen med det samme, ergo jeg var dårlig. Nu er jeg så blevet bedre. end of story.

"Du har intet der kan modsige det. Det eneste du kan sige er "nej" Cod4 spillerne er bedre nu end de var dengang. Og så kan man jo tænke sig til om dem som er gode nu bare er langsomme i optrækket eller om det er fordi niveauet er faldet. Den må du selv ´ligge og rode med."

Niveauet falder jo ikke, hvis du tager et kig på cs 1.6 er folk jo ikke blevet værre, men tværtimod bliver spillet mere varieret, folk får mere forståelse, du kan ikke sidde de samme steder. Hvis du tog nr1 idag, og satte dem mod nr1 for 3 år siden ville dem for 3 år siden jo blive rullet. Er ikke helt sikker på hvorfor du er overbevist om at det er en fact at cod4 spillere på toppen idag bare er blevet dårligere eller om det er fordi dine argumenter er så ringe at du bliver nødt til at underbygge dem med andre grunde så du ikke ligner en total tumpe. Den må du selv "ligge og rode med."
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:13
53
Det er jo nemt at sige at man ikke spillede seriøst dengang, selvfølgelig er i blevet bedre. Men bare ikke så god som du selv tror du er :)

Selvfølgelig spiller folk anderledes end de gjorde dengang, men det betyder ikke at individuelt er de old school spillere bedre end de nyere. Dvs. Som det ofte sker så kommer gamle spillere tilbage og kommer ind på et topniveau igen fordi niveauet ikke er styrket individuelt og derfor skal de gamle spillere bare ind i den nye måde at spille cod4 på.

Og er sikker på at hvis du satte sommer 2009 top 10 ind og spillede i en måneds tid sammen, så ville der ligge 7-8 hold af dem i top 10 nu.

Og til Swisz Det er også dem jeg mener med de gode spillere, og nej ikke mig selv ;)
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 09:00
101
Det er da fantastisk at du kan forholde dig til den egentlige pointe i det jeg skriver, og afslutter med at kalde mig for en Paridise Hotel deltager. Tillykke - du har vundet en hat af ler, og en gåtur til Sverige.

Når du nu hænger så meget fast i at niveauet er faldet siden de gode spillere fra dengang spillet udkom er stoppet, så synes jeg du skal læse Jens Christians post længere nede, som egentlig skyder dit argument fuldstændig ned.

Gz
twitter.com/z1n0
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:33
46
Ang. OT: Så synes jeg at han fik chancen til CB OC og det gik ikke særlig fint. Derudover er han ikke voldsomt populær pt, men det er en anden sag :P
peeman
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:16
42
Med alt det her flamewar der køre rundt herinde, er det squ lige før det er blevet sjovt at kigge ind forbi sitet i ny og næ igen, keep up! ;D

OT: GL håber at i finder en nizzle hold kaptajn og flækker de andre lande. (GUANA på LANDSHOLDET PLX! :DD)
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:34
47
Eneste gode CoD-spiller i Danmark ever: Brian "Hestepigen" Bie.

True story.
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 09:01
102
Det passer jo ikke helt, men han var god. Rigtig god :)
twitter.com/z1n0
sWIsz | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 17:58
48
Husk og lig mærke til vores, nye "CAPTAIN PRICE" her i bunden boys :D
NupZa | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:01
50
Øhh.. Molle fik du fisse i thailand,, Gal selvtillids boost du har fået:DD

patr er jo den bedste scope danmark har haft siden spillet kom ud? .. altså vis ikke du kan se det så kan du sikkert få 23% rabat i synoptik
#LEGACY @ Qnet -
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:14
54
haha nupza :D

Patr er 10 gange bedre med alle andre våben end scope. ;)
cYan
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:06
52
HVAD SKER DER FOR DEN NYE FIGUR ??? HAN LIGNER JO RENDYRKET GUANO.
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 18:07
Den sidste stak af...
hElLb0y | tba
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:24
55
Kan vi stop det pis her og finde den nye NC PRESIDENT

Tak RØVHULLER
Danmarks Bedste hellbabz over n' out
Toast
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:35
64
Der tror jeg liiiiige Hellboy vidste hvor skabet skal stå!
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:29
56
Jeg vil prøve at formidle kontakt til Nacho Vidal hurtigst muligt for at høre om han har tænkt sig at være kandidat til denne post
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 18:48
57
LÆS HER!!!!!!!!!!!!! :D

De valgte mig som kaptajn, og i tidernes morgen da de spurgte sagde jeg bare ja.. Dog så giver jeg den gerne videre, så må i lige finde ud af hvem der skal have den, så skal jeg nok få det sat i værk med ledelsen af YYT cuppen. :)

Your choice, ville ihvertfald tage spillere fra alle hold isåfald det blev mig. Men somsagt, find ud af hvad i ønsker. Scenen skal være enige ellers er det latterligt at jeg er kaptajn.
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 18:54
Team Infused
#Vita-Nova
Holbek | MoD
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:18
59
Puha, jeg var ved at blande mig tidligt i diskussionen, sidder med nogle af de samme holdninger;

Der er kun 2 rigtige gode spillere der er stoppet, Hiffer og woomzY. de mest all-round spillere dansk CoD4 havde i starten.

Molle, du kan ikke nævne andre gode danske spillere der er stoppet, som ville kunne nå niveau let og hurtigt i dag.

I dag har vi måske Aagaard og Piika som de 2 mest komplette spillere. Komplette i den forstand, at der ikke rigtig er nogle ting de virkelig skal arbejde med for at blive gode. De kan gå ind på ethvert hold og forstærke det. De har godt aim, god iq, de bevæger sig klogt, de spiller for holdet, etc etc.

Så har vi Patr, som også er superdygtig, men der er nu lidt om kritikken på hans scope.

Som jeg ser det mangler Patr stadig at arbejde lidt med hvor han lægger sit fokus ingame, og når han står med scopen i hånden lægger han det desværre liiidt forkert. Jeg ser tit at Patr kunne have valgt et andet spot, en anden retning at kigge i, for at støtte sit hold eller den overordnede taktik mere. Han misser også nogle åbne/sikre skud engang imellem, men rammer til gengæld på nogle mærkelige.. Han har med sit fokus tendens til at bringe sig i situationer hvor skuddene SKAL være vilde for at lykkedes, istedet for at spille den tanden mere køligt og tage de sikre frags.

(Den korte periode jeg var i infused valgte han tit at beholde deaglen istedet for at samle et ordentligt våben op, også en lille detalje der fortæller noget om hans fokus :p)

Med det sagt, så er Patr suverænt en af de bedste spillere vi har her i landet, han er stadig ung og han kan stadig arbejde med ovenstående. Han bliver kun bedre og bedre, forhåbentlig får han snart et nyt fast og godt hold han kan spille på så han kan fortsætte sin udvikling (Tænk lidt mere på holdet!!!). Hvis jeg skulle bestemme lidt Patr, så spillede du SMG hvor du kan få lov til lidt mere "free roam", men du kan også sagtens udvikle dig til at blive den helt perfekte scope.

Og egentlig kun lige for at forklare lidt om hvad jeg mener om det med Patr, så tager jeg Profft og jeg som eksempler.

Profft. Han var en meget kantet spiller, der ikke var særlig dygtig, men han har slebet og slebet på de kanter og er nu superdygtig. Der er nogle få betingelser der skal opfyldes på holdet før han går hen og bliver superdygtig, dem skabte han for sig selv med sit infused lineup. Han skal helst have et hold hvor tingene foregår på hans måde, og omstillingen sker på hans betingelser, så han kan tænke sin egen rolle ind i dem. Han er ikke superhurtig til at tildrage sig en ny rolle. Det er ikke heeelt spot on, men noget i den stil, og det er den slags der gør at jeg mener f.eks. Aagaard og Piika pt. er niveauet over f.eks. Patr/Profft.

Jeg selv er også en dygtig spiller, men jeg har også en del kanter, nogle betingelser der skal være opfyldt. F.eks. skal det være "rolige mennesker" jeg spiller med, ikke folk der farer ud og laver de forkerte beslutninger 15 sekunder inde i runden. Der skal være lidt fred på VT. Jeg lever på sammenspillet og teamplayet, det er min klare force.

Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at spille i længere tid med et stabilt lineup hvor de betingelser alle har været opfyldt, og derfor synes jeg ikke jeg på nogen måde har nået eller vist mit eget niveau/potentiale ordentligt endnu. (Den erfaring og den ro Profft/Aagaard bragte til VIP hjalp en del på mit spil.)

Jeg har tendens til ikke at have meget tålmodighed med folk der opfatter for langsomt ingame, men samtidig mener de er gode.

Og så kommer vi netop til Molle.

De gange jeg har set dig spille, så virker du utrolig langsom.. og som jeg ser det, så var det din force i starten, men gik hurtigt hen og blev dit handicap. Du er langsom til at omstille dig, den langsomme omstilling gør at du sjældent farer ud i farlige situationer og dør hurtigt. Det har så til gengæld gjort at du holder dig i live længere i runderne, derfor laver nogle flere frags og vinder nogle runder på det langsomme spil engang imellem. Du blev kaldt god, begyndte at betragte dig selv som god, i forhold til danske standarder ihvertfald, men så snart man rammer den høje ende af academy, så vil folk løbe i cirkler om dig, med mindre du har hurtigere spillere på dit hold. Din udvikling gik i stå for længe siden, og du er kun god set udfra det daværende danske perspektiv.

Det generer mig at du mener du kan udsætte noget på Patr, når du så åbenlyst slet ikke er en god spiller, hvis vi bevæger os bare en lille smule over det danske gennemsnitsniveau. arghh...

For fanden, jeg laver mig nogle fjender!! :D

Edit: Og jo, Patr har ego, også for meget, men han har alligevel mere at have det i end de fleste og hans første kommentar der startede den her flamewar var unødvendig, men ikke forkert!
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 19:21
champ
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:32
60
hvaa med miig??
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:34
61
Din udvikling gik i stå efter i33.
PatR
62
i33mikB
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 09:15
105
:D
twitter.com/z1n0
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:05
76
Champ har et af DK's bedste aim imo, men han mangler at defuse sin første bombe. Find the i33mik within you!!! :D :D
Toast
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:11
79
+1 på det med aim! ^^
champ
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:43
89
+2
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:39
65
Jeg må give dig ret i meget af det du skriver holbek.
Og jeg synes det er en super fed måde du skriver tingene på.

Dog ser jeg mig uenig i noget af det du skriver, ja jeg er langsom og det virker faktisk for mig. Ved ikke hvor du har dine informationer om at jeg er dårlig til at omstille mig fra, fordi det er nok en af mine største forcer i mit spil. Både nuværende og dengang i wegame, og at du tror at folk vil løbe om hjørner med mig i den høje ende af academy er bare sjovt, da jeg har været i invite, og lå stabilt i toppen med frags.

Men forstår ikke hvordan du siger at det generer dig at jeg kan udsætte noget på patr når jeg nu ikke er en god spiller, når du nu selv har noget at udsætte på mig?

Til sidst, og forhåbentligt mit sidste svar i den her latterlige tråd, så var meningen ikke at sige at patr var en dårlig spiller, det har jeg prøvet at forklare flere gange nu. Men bare at prøve at gøre det klart for ham selv at hans ego er alt for stort i forhold til hans niveau. Desuden mener jeg ikke selv jeg er god pt. har jeg aldrig sagt, men mener tilgengæld at da jeg spillede i invite at jeg var bedre end patr nogensinde har været. det er en mening jeg har ud fra at have set mit eget spil, og set patr´s spil som scope.

Og til din edit. Det er korrekt at jeg ikke skal på landsholdet, er jeg godt klar over :) Men at han ligefrem behøver at komme med sådan en lam kommentar var som du selv siger unødvendig og ikke passende.

Håber ikke at folk tror jeg er en selv optaget son of a bitch, men jeg må indrømme at jeg blev træt af patr´s selvhøjtidelighed. Jeg synes ikke selv jeg er gud, men synes bestemt ikke din kommentar om at jeg vil blive løbet over ende i academy er passende heller. Måske på nuværende tidspunkt jo, men nu snakker vi om når man var på toppen :)

Men håber at hvis der er nogle der har noget at sige om mig, vil komme og snakke på xfire for eksempel.
Holbek | MoD
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:40
67
Fair :)
Det jeg har at basere mine udtalelser om dit spil på er også meget sparsomt, men det pissede mig lidt af! :)
PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:22
84
Hvad er på toppen? Har afaik, aldrig set dig på en top10 liste, kan knapt huske om du var til tex.
Molle
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:39
87
Er glad for at se at du beviser for mig at det var det rigtige at starte denne diskution med dig, din e-penis er alt for stor. Det sjove er jo bare at når vi er til lan er du bare en bange lille rotte.

Og nej jeg har ikke været på en top 10 liste, men det kræver også 5 spillere som er rigtig godt spillet sammen før det sker. Og de timer har jeg bare ikke i mit liv som du har i dit, i spillede jo super meget i infused for at nå dertil hvor i gjorde.

Men igen, du har aldrig slået mig, så du kan sige hvor i og åh så god du er blevet nu.
Individuelt synes jeg ikke du er en god spiller, ihvertfald ikke som scope. Og det er der jeg tager mit udgangspunkt.

PatR
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:54
91
Fair nok :) Hver sin mening.
Toast
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:55
73
Nu vælger jeg kun at kommentere på det jeg rent faktisk ved noget om så jeg ikke kommer ud i noget lort >.<

- At Molle (måske, måske ikke) kan fremstå som en "dårligere" spiller end det rent faktisk er tilfældet er at Molle vælger at spille med nogen som han kender, og kan holde ud, og hygger sig med, og ikke koncentrere sig om hvor gode personerne er...
- Hvis Molle spillede på et hold hvor spillere som Riddick, Simo (no offence) og jeg selv, ikke skulle være en "klods om benet", så han kunne få meget mere frihed til at koncentrere om sig selv, så ville han også vise den side af sig selv, som vi andre ser, når han er alene tilbage, eller alene sammen med Warning... Så er de nogen af de bedste spillere der findes på den danske scene som "par"..!
NupZa | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:23
81
godt skrevet vil du ikke lave en om mig?
#LEGACY @ Qnet -
LennyBoy | CoDGaming.dk
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:24
85
En beskrivelse af dine skills? Ville det ikke være ret trist at læse en nekrolog? ;)

<33
H2kTV.com leder
Gaming.dk redaktionen
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 10:21
106
Holbek, du skal lave en spilleranalyse! Du er hermed ansat som min personlige vejleder, og din løb bliver betalt i Vodka :D
Sarabande
63
Jeg synes det er svært at sammenligne spillere for 2-3 år siden, og så i dag. Der er sket utrolig meget med COD4, og jeg mener derfor, at man skal tage spillere fra den periode de har været aktive. Alt andet vil (groft sagt) være det samme som at sammenligne Michael Laudrup med Christian Eriksen...

Imo er Patr, Kilmo og Aagaard for vilde spillere, der har udviklet sig helt utroligt. Det samme var Woomzy (imo den bedste danske spiller novensinde), Hiffer, fRiJeC m.fl.

Jeg synes dog hurtigt man i "farten" kan glemme de vigtige og stabile spillere på et hold. Der vil altid være profiler, som træder frem, men hvad er et hold med profiler uden en stærk rygrad af spillere, som kan holde de forskellige egoer nede? Derfor STOR ros til alle de stærke stamspillere derude (ingen nævnt - ingen glemt!) ;-)
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
Toast
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:45
70
Det er jo det de er til for, de gamle spillere...
- De er netop til at man snakker om dem, og sammenligner dem med nutidens spillere..
- Christian Eriksen bliver jo næsten dagligt sammenlignet med Michael Laudrup :)
Sarabande
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:18
83
Ja, men det gør jo ikke den ene større end den anden :-P Pointen er at man skal tage folk for det der er nu i den tid de er der, og ikke hvad andre var på et tidspunkt, hvor man ikke havde set fortilfælde :-P
Roskilde eSport ~ www.roskilde-esport.dk
The-eXperience ~ www.the-experience.dk
Jacks0n | CoDGaming.dk
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:50
90
HØRT Jens :D
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 09:02
103
Spot on, Jens :)
twitter.com/z1n0
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:35
113
Tak
hah;:D
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:39
66
Hvis folk ellers stadig kan huske hvad topic i virkeligheden handler om, så kan jeg da lige tilføje, at jeg vil gerne stille op, fordi jeg i forvejen er kaptajn og tac leader for Danmarks måske pt. bedste hold. Derudover har jeg været på CoD-scenen i 6 år, stort set uden pauser, så jeg har et stort indblik i scenen.

Jeg er ikke nogen perfekt spiller, men jeg er meget sød, og jeg tror ikke jeg har så mange fjender. Jeg ville ikke udelukke nogen til et NC-hold, om så de skrev en lang kommentar om perfekte/seje spillere og glemte at nævne mig ... :'(

Where is the love? © The Black Eyed Jacks0n
Toast
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:41
68
+1

- Kun hvis der kommer nogle syge knifetacs, imo..! :D
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:42
69
Hvis communitiet er enige, så sætter jeg det i værk med dem bag turneringen :)
Team Infused
#Vita-Nova
Molle
71
Må give guana ret i at jeg tror han er en god NC captain.

Selvom guana er min fjende nummer 1#
Holbek | MoD
72
Hehe, da jeg gik og overvejede at skrive det indlæg her, havde jeg også dig i tankerne, men tænkte jeg ville holde det simpelt! Jeg kunne have skrevet lignende eksempler om en masse spillere :p
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:55
74
Lav en blog med Ugens Spilleranalyse. :D

PS: WTF jeg fik et chok da ham den nye mand kiggede mig lige i øjnene i bunden af siden! Jeg troede at I lavede sjov, for SWAT-manden kommer også nogle gange :O
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 19:59
75
Hvis vengs ikke melder sig klar, så stemmer jeg også på Guana! :D
sWIsz | aNimus
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 00:54
94
Go for it Guana.

Du virker som den der virkelig vil det her :)
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:36
114
Du er kun sød i virkeligheden, du er et svin ingame:D
Guana | CKRAS
116
Det er en del af spillet ;)
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:41
120
+1 Haha :D Jeg flamer sgu også !
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:08
77
Efter andres enighed og min egen er Mr Geisler aka Guana den nye NC kaptajn.

Har sat den i vinkel hos SRGY og de andre bag og alt er i orden og helt fjong. Held og lykke, håber du vælger de rigtige spillere og Danmarks laver win win! :)
Team Infused
#Vita-Nova
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:09
78
Nice debat på DK-scenen!

Spillerforslag?

NE: Guana, Jackie, Champ, Zabo

VIP: Ralf, Holbek

Profft line-up nr. 120: Aagaard, Profft

Cless hero's: Piika, Patr

Pr0 scopes: Nillerdude

Så er spørgsmålet om hvilket line-up man skal vælge for at få det til at fungere. DK NC ownage one time?
Redigeret: Onsdag d. 6. april 2011 - kl. 22:17
AagaarD_DK | aNimus
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:16
80
imo mix det lidt op. Selvfølgelig op til Guana :D Men tror da sagtens de spillere du nævner kan sammen, ihvertfald holde ud at game de gange det kræves. Men spillestil mæssigt er der lidt forskellige :D

Kæmpe forskel fra NE, VIP og til Profft lineup nr 120, som nok bliver det sværeste at finde ud af, i guess
Team Infused
#Vita-Nova
kanaljan
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:36
86
Syntes helt klart Niller mangler i dit LU, nu er det dog snart længe siden jeg har set ham spille. Tvivler dog på han er blevet ringere ;)
*spam* here plz.
Hostile Friktion
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 22:15
92
Ja ham havde jeg helt glemt, du har ret.
h0Gan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 13:38
115
Han er KUN blevet bedre!
hElLb0y | tba
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 21:40
88
Smut tilbage til poker du mangler et navn under NE
Danmarks Bedste hellbabz over n' out
RB
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 22:16
93
Argh tror du? :D
Vengse | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 01:03
95
Ralf arbejder i Tyskland de næste 3 måneder. Og lige pt har han et net, der giver ham 260 i ping på vores tyske server og som timer ud hvert 5. minut. Så tror ikke du skal regne med Ralf. ;)
Jeg er ONDT god.....til at være dårlig. ^^
RB
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 02:12
97
Phaaaiil ralf.
Guana | CKRAS
Onsdag d. 6. april 2011, kl. 20:48
82
Danmarks line-up vil blive annonceret snarest i samarbejde med CODGaming.dk, SWAT-manden og pædo-manden.
z1n0 | CKRAS
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 09:06
104
Guana, Jackie, Champ, zabo, Hellboy, Holbek, Profft, Aagaard, Piika, PatR, Niller

Sorted, GL HF.
twitter.com/z1n0
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 10:22
107
glæder mig til at se hvad du får bikset sammen Stefanovich :D
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 10:23
108
btw. Alle ved JEG er den bedste.. ingen andre laver en chopper som mig! EOD! :D
kanaljan
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 20:34
135
ahhh du er den bedste til at vende marie kiks munden xD
Redigeret: Torsdag d. 7. april 2011 - kl. 20:35
*spam* here plz.
Hostile Friktion
Holbek | MoD
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 20:43
136
Det vil jeg for øvrigt godt udfordre dig i på lan, jackson.. At vende mariekiks i munden! Tror jeg har skills!!
Jacks0n | CoDGaming.dk
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 23:22
137
Challenge accepted ;o)
Neroin
Torsdag d. 7. april 2011, kl. 12:16
109
GL Dk!
Brie
Fredag d. 8. april 2011, kl. 00:09
138
Go Go Denmark!

Ego war of doom var god griner :D
Bauer hauser
menix | fnaticMSI
Fredag d. 8. april 2011, kl. 03:36
139
Held og lykke med CB boysZ!..

Gør mig nu lidt stolt please?:D
To be!?
Or not to be ?!
zabo
Fredag d. 8. april 2011, kl. 08:06
140
Det er ikke cb, men en cup arrangeret af YYT :) (hvilket er bedre end CB)
Jacks0n | CoDGaming.dk
Fredag d. 8. april 2011, kl. 08:19
141
det er ligesom forskellen på CoD.wars og CoD.prac :D
Guana | CKRAS
Fredag d. 8. april 2011, kl. 09:35
143
Det er ligesom forskellen på at spille om e-strawberries og Thermal take hardware, din bøb
Jacks0n | CoDGaming.dk
Fredag d. 8. april 2011, kl. 08:19
142
det er ligesom forskellen på CoD.wars og CoD.prac :D

Deltag i debatten

Det kr�ves at du er logget ind, f�r du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
© Gaming.dk 2006 - 2012 | Regler RSS Feeds
0.229739904404